Hotel Bikers Moment Daun

Hotel Bikers Moment Daun
9,5

6 tips over Hotel Bikers Moment Daun

Ronald en Brenda, 5-7-2015
Kies voor ruimere kamer met balkon. Zaterdag bbq bij hotel, aanrader! Maar 25 km gelegen vd Nürburgring.
Wim Hompes, 5-9-2014
Probeer het drankje Vulkaan-Eifel.... een soort kruidendrankje á la Jaegermeister maar dan met 50% alcohol.... Heerlijk
Johan, 18-8-2014
Ivonne achter de bar. Nieuwe douche cabines.

Ilco, 3-11-2013

Als je het niet erg vindt om een eindje te rijden om heerlijk te eten en wat te drinken in een restaurant of op een terras met het uitzicht op de mösel, (het is tevens een mooie rit om erheen te rijden), dan heb ik als TIP om eens te gaan eten bij:

Restaurant, Café, Weinstube

Zur Blauen Traube

Moseluferstraße 11

56858 Neef Duitsland

Je kunt hier uit verschillende menu's kiezen , die allemaal heerlijk zijn!! Als ik naar de vulkaaneifel ga, ga ik hier eten!

Bertus, 11-3-2013

Het hotel voor en door motorrijders. Een schitterend gebied om heerlijk te toeren .

Een prachtig gebied om te fietsen, wielrennen en te wandelen.

Met uitstek een mountainbike gebied. 750 km mountainbike wegen.

Bikers Moment, 7-3-2013

Het hotel voor en door motorrijders, mountainbikers, fietsers en wandelaars.

In een super omgeving.