6 tips over Hotel Bikers Moment Daun

• Ilco, 03-11-2013 Rapporteren

Als je het niet erg vindt om een eindje te rijden om heerlijk te eten en wat te drinken in een restaurant of op een terras met het uitzicht op de mösel, (het is tevens een mooie rit om erheen te rijden), dan heb ik als TIP om eens te gaan eten bij:

Restaurant, Café, Weinstube Zur Blauen Traube Moseluferstraße 11 56858 Neef Duitsland

Je kunt hier uit verschillende menu's kiezen , die allemaal heerlijk zijn!! Als ik naar de vulkaaneifel ga, ga ik hier eten!

• Bertus, 11-03-2013 Rapporteren

Het hotel voor en door motorrijders. Een schitterend gebied om heerlijk te toeren . Een prachtig gebied om te fietsen, wielrennen en te wandelen. Met uitstek een mountainbike gebied. 750 km mountainbike wegen.

• Bikers Moment, 07-03-2013 Rapporteren

Het hotel voor en door motorrijders, mountainbikers, fietsers en wandelaars. In een super omgeving.

• Wim Hompes, 05-09-2014 Rapporteren

Probeer het drankje Vulkaan-Eifel.... een soort kruidendrankje á la Jaegermeister maar dan met 50% alcohol.... Heerlijk

• Ronald en Brenda, 05-07-2015 Rapporteren

Kies voor ruimere kamer met balkon. Zaterdag bbq bij hotel, aanrader! Maar 25 km gelegen vd Nürburgring.

• Johan, 18-08-2014 Rapporteren

Ivonne achter de bar. Nieuwe douche cabines.