Hotel Bikers Moment Daun ***

Review geschreven door Oscar van Heertum

Heel erg gastvrij

Oscar van Heertum,
29-6-2017

Yvonne en Bertus zijn heel erg vriendelijk en gastvrij.

Van te voren had ik een aantal vragen zoals het stallen van onze fietsen.

Dit werd goed opgevangen en was ook mogelijk wat het voor ons prettig maakte want we wilden graag wat gaan sightseeing dan waren onze fietsen veilig gestald.

We konden mee eten maar kozen voor andere eet gelegenheden want die lagen op onze route, het ontbijt was perfect.

De kamer was erg groot en netjes verzorgd.

De badkamer was wat aan de kleine kant echter alle faciliteiten zaten erin, dus geen enkel probleem.

Wat me opviel was dat de trap naar beneden aan de linkerzijde wel een leuning had echter de treden zijn daar erg klein vanwege de binnenbocht en aan de brede traptrede zijde zat geen leuning, misschien is dat een aandachtspuntje.

Voor mij niet z'n probleem maar voor oudere personen mogelijk wel.

De bar is gezellig aangekleed en je kunt er van alles voor een schappelijke prijs krijgen.

Deze sluit om middernacht en voor motorrijders is dat ook prima.

Gereisd met vrienden in juni 2017