Hotel Bikers Moment Daunstersterster

9.3Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Daun (Eifel)

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

81 reviews over Hotel Bikers Moment Daun

• 2019
    8Jan10-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel! Bertus en Yvonne zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Ontbijt was goed. Avondeten kon nog niet vanwege voorseizoen. Centrum van Daun is makkelijk aan te lopen en er zijn voldoende eetgelegenheden aldaar. Accu van mijn motor was defect en met Bertus naar Kelberg om een nieuwe geweest. Wat een service.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Jeroen Schut28-05-2019

Fantastisch Bikerhotel

Super mooi lang weekend beleeft in de Eifel. Hotel was top alles keurig schoon en heerlijke bedden. Bertus en Yvonne bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid. Tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Arina en Hans27-08-2018

Fantastisch!

We zijn 4 dagen/5 nachten bij Yvonne en Bertus geweest. Het was heerlijk. Prima schone kamer met goed bed, heerlijk eten en vooral gezellig. Bertus zette iedere dag weer een mooie rit in onze Tomtom en na afloop lekker een biertje op het terras. De kookkunsten van Yvonne zijn ook zeker het vermelden waard. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Bjorn19-08-2018

Geweldig

Geweldige mensen die het verblijf onvergetelijk maken, lekkere en zeer gezellige BBQ gedaan, routes voorhanden en raad bij het plannen van de dag qua bezienswaardigheden, in een woord geweldig en zeker volgend jaar weer. Bertus en Yvonne bedankt

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Hermans Carine16-07-2018

Bertus en Yvonne zijn super vriendelijke mensen en stonden altijd klaar voor de gasten. We kregen een fantastisch onthaal. Zij verdienen een dikke pluim. Onze motoren konden we veilig in de garage zetten. Het avondeten was heerlijk en meer dan voldoende. De kamers zijn heel proper en voor een weekendje groot genoeg . Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Ben27-01-2018

Geweldige accommodatie, zeer vriendelijke mensen.

Je kan er niet pinnen. Dat is eigenlijk het enige. Verder mooie schone kamers, gezellige entourage, bijzonder gastvrij ,zeer vriendelijke eigenaren (Yvonne en Bertus) en mooie plek als startpunt voor erg fraaie routes in de Eifel. Motoren kunnen worden gestald in een afgesloten garage. Routes heeft Bertus beschikbaar voor diverse navigatieapparaten en zet hij er graag voor je op. Elk jaar kom ik graag weer met vrienden hier terug om enkele dagen te toeren in de Eifel. Het verveeld geen moment. Echt top dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

8Martin en Joke08-09-2017

Goed motor hotel komen zeker nog een keer terug

je kan hier mooie routes rijden richting luxemburg Eifel Belgie is veel mogelijk.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Jeroen van maurik20-08-2017

Super gastvrij met goede kamers en een top ontbijt

Gastvrij super service huiselijk gevoel. Hotel is erg schoon in het algemeen kamers bedden beddengoed badkamer allemaal goed. Motor staat snachts binnen ook een dikke plus. Al met al een dikke aanrader om te verblijven tijdens je verkenningstocht in de Eifel.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Guus13-08-2017

een top motor weekend samen met een vriend

De ontvangst was perfect, het eten goed en er was een gratis parkeergarage voor de motor. Wel zo veilig

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Lianne en Viktor06-08-2017

Top hotel!

Goede service, aardige mensen, heerlijke bedden al met al topweekend gehad!

Gereisd met partner in juli 2017

6 tips over Hotel Bikers Moment Daun

• Ilco, 03-11-2013

Als je het niet erg vindt om een eindje te rijden om heerlijk te eten en wat te drinken in een restaurant of op een terras met het uitzicht op de mösel, (het is tevens een mooie rit om erheen te rijden), dan heb ik als TIP om eens te gaan eten bij:

Restaurant, Café, Weinstube Zur Blauen Traube Moseluferstraße 11 56858 Neef Duitsland

Je kunt hier uit verschillende menu's kiezen , die allemaal heerlijk zijn!! Als ik naar de vulkaaneifel ga, ga ik hier eten!

• Bertus, 11-03-2013

Het hotel voor en door motorrijders. Een schitterend gebied om heerlijk te toeren . Een prachtig gebied om te fietsen, wielrennen en te wandelen. Met uitstek een mountainbike gebied. 750 km mountainbike wegen.

• Bikers Moment, 07-03-2013

Het hotel voor en door motorrijders, mountainbikers, fietsers en wandelaars. In een super omgeving.

0 vragen over Hotel Bikers Moment Daun

• Huishoudelijke apparatuurTV