Hotel Bikers Moment Daun

78 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Fantastisch!

Arina en Hans,
27-8-2018

We zijn 4 dagen/5 nachten bij Yvonne en Bertus geweest. Het was heerlijk.

Prima schone kamer met goed bed, heerlijk eten en vooral gezellig.

Bertus zette iedere dag weer een mooie rit in onze Tomtom en na afloop lekker een biertje op het terras. De kookkunsten van Yvonne zijn ook zeker het vermelden waard.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Bjorn,
19-8-2018

Geweldige mensen die het verblijf onvergetelijk maken, lekkere en zeer gezellige BBQ gedaan, routes voorhanden en raad bij het plannen van de dag qua bezienswaardigheden, in een woord geweldig en zeker volgend jaar weer.

Bertus en Yvonne bedankt

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Hermans Carine,
16-7-2018

Bertus en Yvonne zijn super vriendelijke mensen en stonden altijd klaar voor de gasten. We kregen een fantastisch onthaal. Zij verdienen een dikke pluim. Onze motoren konden we veilig in de garage zetten. Het avondeten was heerlijk en meer dan voldoende. De kamers zijn heel proper en voor een weekendje groot genoeg . Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Je kan er niet pinnen. Dat is eigenlijk het enige. Verder mooie schone kamers, gezellige entourage, bijzonder gastvrij ,zeer vriendelijke eigenaren (Yvonne en Bertus) en mooie plek als startpunt voor erg fraaie routes in de Eifel. Motoren kunnen worden gestald in een afgesloten garage. Routes heeft Bertus beschikbaar voor diverse navigatieapparaten en zet hij er graag voor je op. Elk jaar kom ik graag weer met vrienden hier terug om enkele dagen te toeren in de Eifel. Het verveeld geen moment. Echt top dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed motor hotel komen zeker nog een keer terug

Martin en Joke,
8-9-2017

je kan hier mooie routes rijden richting luxemburg Eifel Belgie is veel mogelijk.

Gereisd met partner in september 2017

Super gastvrij met goede kamers en een top ontbijt

Jeroen van maurik,
20-8-2017

Gastvrij super service huiselijk gevoel.

Hotel is erg schoon in het algemeen kamers bedden beddengoed badkamer allemaal goed.

Motor staat snachts binnen ook een dikke plus.

Al met al een dikke aanrader om te verblijven tijdens je verkenningstocht in de Eifel.

Gereisd met partner in augustus 2017

De ontvangst was perfect, het eten goed en er was een gratis parkeergarage voor de motor. Wel zo veilig

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top hotel!

Lianne en Viktor,
6-8-2017

Goede service, aardige mensen, heerlijke bedden al met al topweekend gehad!

Gereisd met partner in juli 2017

Het voelt als thuiskomen

Ype,
26-7-2017

Na een lange rit wordt je hartelijk welkom geheten door Bertus en Yvonne de kamer is groot en ruim en vooral schoon. Alles goed voorelkaar. Gezellige eigenaren en een lekker biertje. Motor in een gesloten garage gestald. Kleding in dien nodig in een verwarmde ruimte door Bertus gedroogd. Kortom, top verblijf

Gereisd met partner in juli 2017

Heel erg gastvrij

Oscar van Heertum,
29-6-2017

Yvonne en Bertus zijn heel erg vriendelijk en gastvrij.

Van te voren had ik een aantal vragen zoals het stallen van onze fietsen.

Dit werd goed opgevangen en was ook mogelijk wat het voor ons prettig maakte want we wilden graag wat gaan sightseeing dan waren onze fietsen veilig gestald.

We konden mee eten maar kozen voor andere eet gelegenheden want die lagen op onze route, het ontbijt was perfect.

De kamer was erg groot en netjes verzorgd.

De badkamer was wat aan de kleine kant echter alle faciliteiten zaten erin, dus geen enkel probleem.

Wat me opviel was dat de trap naar beneden aan de linkerzijde wel een leuning had echter de treden zijn daar erg klein vanwege de binnenbocht en aan de brede traptrede zijde zat geen leuning, misschien is dat een aandachtspuntje.

Voor mij niet z'n probleem maar voor oudere personen mogelijk wel.

De bar is gezellig aangekleed en je kunt er van alles voor een schappelijke prijs krijgen.

Deze sluit om middernacht en voor motorrijders is dat ook prima.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.