Hotel Bikers Moment Daun

Hotel Bikers Moment Daun
9,2

75 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Je kan er niet pinnen. Dat is eigenlijk het enige. Verder mooie schone kamers, gezellige entourage, bijzonder gastvrij ,zeer vriendelijke eigenaren (Yvonne en Bertus) en mooie plek als startpunt voor erg fraaie routes in de Eifel. Motoren kunnen worden gestald in een afgesloten garage. Routes heeft Bertus beschikbaar voor diverse navigatieapparaten en zet hij er graag voor je op. Elk jaar kom ik graag weer met vrienden hier terug om enkele dagen te toeren in de Eifel. Het verveeld geen moment. Echt top dus.

Goed motor hotel komen zeker nog een keer terug

Martin en Joke
8-9-2017

je kan hier mooie routes rijden richting luxemburg Eifel Belgie is veel mogelijk.

Super gastvrij met goede kamers en een top ontbijt

Jeroen van maurik
20-8-2017

Gastvrij super service huiselijk gevoel.

Hotel is erg schoon in het algemeen kamers bedden beddengoed badkamer allemaal goed.

Motor staat snachts binnen ook een dikke plus.

Al met al een dikke aanrader om te verblijven tijdens je verkenningstocht in de Eifel.

De ontvangst was perfect, het eten goed en er was een gratis parkeergarage voor de motor. Wel zo veilig

Top hotel!

Lianne en Viktor
6-8-2017

Goede service, aardige mensen, heerlijke bedden al met al topweekend gehad!

Het voelt als thuiskomen

Ype
26-7-2017

Na een lange rit wordt je hartelijk welkom geheten door Bertus en Yvonne de kamer is groot en ruim en vooral schoon. Alles goed voorelkaar. Gezellige eigenaren en een lekker biertje. Motor in een gesloten garage gestald. Kleding in dien nodig in een verwarmde ruimte door Bertus gedroogd. Kortom, top verblijf

Heel erg gastvrij

Oscar van Heertum
29-6-2017

Yvonne en Bertus zijn heel erg vriendelijk en gastvrij.

Van te voren had ik een aantal vragen zoals het stallen van onze fietsen.

Dit werd goed opgevangen en was ook mogelijk wat het voor ons prettig maakte want we wilden graag wat gaan sightseeing dan waren onze fietsen veilig gestald.

We konden mee eten maar kozen voor andere eet gelegenheden want die lagen op onze route, het ontbijt was perfect.

De kamer was erg groot en netjes verzorgd.

De badkamer was wat aan de kleine kant echter alle faciliteiten zaten erin, dus geen enkel probleem.

Wat me opviel was dat de trap naar beneden aan de linkerzijde wel een leuning had echter de treden zijn daar erg klein vanwege de binnenbocht en aan de brede traptrede zijde zat geen leuning, misschien is dat een aandachtspuntje.

Voor mij niet z'n probleem maar voor oudere personen mogelijk wel.

De bar is gezellig aangekleed en je kunt er van alles voor een schappelijke prijs krijgen.

Deze sluit om middernacht en voor motorrijders is dat ook prima.

Gewoon super

Peter Goedhart
1-6-2017

Bikers moment is iedeaal voor de Motorrijder. met een veilige bewaakte stalling. Geweldige omgeving. Hotel is super, met lekker avond eten en ontbijt. Bertus en zijn vrouw Yvonne zijn super aardig en helpen je waar het kan.. Wij waren met 5 man en iedereen vond het TOP :)

Een beleving,

Maarten bosman
27-5-2017

Bikers moment is een hotel die midden in de Eiffel ligt, bij aankomst wordt je hartelijk verwelkomd door de eigenaars, (het gevoel van thuiskomst) vanuit het hotel kan je de mooiste routes rijden, de eigenaar heeft voor iedereen wel een route die past bij de groep en de wensen, met veel plezier deelt hij deze routes en zet hij ze ook op je navigatie. Na je route wordt je wederom verwelkomd, en kan je lekker genieten van een drankje op het terras. Ik kan hier nog veel meer over schrijven, maar kort samengevat, een aanrader voor iedere motorrijder.

Het is hier fantastisch........

Smildegers.......
4-5-2017

We kwamen met 3 stellen bij Bertus en Yvonne binnen en werden hartelijk ontvangen.Ze zijn erg gastvrij en als er iets is, staan ze echt voor je klaar.De kamers zijn schoon en de bedden liggen super!

Helaas was de garage vol maar Bertus had voor ons een heel goed alternatief.

Voor ons voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader......

Bedankt Bertus en Yvonne!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bikers Moment Daun scoort een 9.2 uit 10 op basis van 76 reviews.