Hotel Berghof

We hebben een aantal aanbieders voor Berghof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Berghof in het Nederlands

Zeker aan te bevelen

Siegfried, 24-10-2014

Zeer vriendelijk uibaters en personeel.

Grote propere kamers in het bijgebouw, met heel veel opbergruimte en hangers.

Verder: Ruim balkon, TV, kluisje, koelkast met dranken op de gang.

Excellent ruim ontbijt en het avondeten is er ook heerlijk. Ook grote eters komen hier aan hun trekken. Men kan er 's morgens zelfs een in de prijs inbegrepen lunchpakketje maken.

Voor wie eens van de kaart wil eten is de ree goulash zeker aan te raden.

Het is zeer rustig gelegen, op enkele kilometers van Daun zelf.

Ideale ligging voor wandelingen door de Vulkaan Eifel. De wagen kun je zelfs gerust aan het hotel laten staan.

De Gemundener Maar ligt op slechts ±800m. van het hotel.

Mooie plek en een heel fijn hotel!

Eldert Ruiter, 25-10-2011

Het hotel ligt even buiten het kleine dorpje. De kamers in het bij-gebouw zijn heel erg netjes. De onze is spik-splinter nieuw ingericht! De beide mensen die er de zaak draaien doen dat met alle liefde! Eten is geweldig en gezellig ook. Wij krijgen zonder dat wij dat geboekt hebben zo maar lunch-pakketten mee. Dit hotel is beslist een aanrader voor wie van rust en gezelligheid houdt!

Wij komen hier zeker weer terug!!

Heel rustig met vriendelijke bediening

M.van der Westen, 30-10-2009

Wij gaan al 10 jaar naar hotel Berghof. Het is een prachtige omgeving. Lekker rustig, niet toeristisch en in het dorp zelf is echt helemaal niets te beleven. Alleen naar toe gaan als je voor de rust en de omgeving gaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Berghof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghof scoort een 9.8 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: