Reviews over Darscheid

Culinair genieten

Bart,
    3-11-2014

Leuk en rustig gelegen hotel met vriendelijk personeel.

Bijzonder smaakvolle diners met prima wijnen. Genieten !

De wijnproeverij is een geweldige ervaring, niet alleen door de zeer goed wijnen maar vooral ook door de passie en kennis van de eigenaar.

Een avondvullende gebeurtenis.

Mooie omgeving

Gezellig familiehotel met culinaire keuken

Jenny Schutte,
    3-5-2013

Voor de tweede keer zijn we in Kucher's landhotel geweest. We vonden het na vorig jaar zeker voor herhaling vatbaar. Het is een erg gezellig hotel.

Mooie tuin, goede service, vriendelijke mensen en zeer goed eten.

Het is daar echt culinair genieten! Bij halfpension een heerlijk driegangenmenu. Echt iets voor fijnproevers. Dat geldt ook voor het ontbijt.Ook echt een aanrader voor wijnliefhebbers, want de wijnkelder is zeer uitgebreid.

De prijs/kwaliteitverhouding vonden we prima.

Het hotel ligt in een klein dorpje Darscheid, vrij dicht bij de snelweg, maar daar hoor je niets van. Ook wel praktisch, omdat het een goede uitvalbasis is voor allerlei uitstapjes. Er loopt een fietspad naar Daun, waar het beginpunt is van de Saar Mosel Radweg. Deze fietsroute kunnen we iedereen aanbevelen. de omgeving is ook zeer geschikt voor wandelaars en mountenbikers.

Kortom: we hebben erg genoten.

Herman en Jenny Schutte

Voor de echte lekkerbek en wijnliefhebber

Maarten Rovers,
    28-2-2010

Dit is werkelijk een uniek duits culinair pareltje in de Duitse Vulkaneifel. Vriendelijk ontvangst door Martin en Heidi Kucher. Hebben ons tijdens de kersdagen heerlijk in de watten gelegd. Dat is ze dan ook goed gelukt!!! Martin Kucher is dan ook een echte "wijn-vak-idioot" en liefhebber. Haast "on-Duits". Dat moet wel met de op zes na grootste particuliere wijnkelder uit de bondsrepubliek. Schitteren in de enigste kruisgewelf in de deelstaat Reinland-Palts en een geschat aantal van 20.000 flessen wijn uit de gehele wereld. Waaronder enkele grote Bordeaux' en Bourgognes.

Ideaal voor een lang weekendje. Martin leid je dan ook graag rond.

Prima hotel

Regien en Bert,
    1-8-2007

Prima hotel. Helaas ontbreekt er een goede verblijfsruimte. Voor gastronomen en wijnliefhebbers aan te bevelen.

Darscheid scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews