7,9

10 reviews over Camping Buettelwoog in het Nederlands

Camping in een mooie omgeving

Jonagold,
13-5-2018

Langgerekte camping. Camping heeft meerdere sanitairgebouwen. De voorste is wat verouderd maar alles functioneert nog goed. Sanitair wordt goed schoon gehouden en douches ruim met heerlijk heet water. Camping ligt naast een luxe hotel. Op 200 meter is een zwembad met een binnen en buitenbad. Camping heeft speciale veldjes waar mensen met honden staan. Op ander gedeelte zijn ze niet toegestaan. Camping heeft 4 ampère stroom. Vooraan de camping in klein trapveldje met doelen en een volleybalveldje. Mooie omgeving. Veel wandel en fietsmogelijkheden. Dorpje met allerlei winkeltjes op loopafstand. Grote supermarkt ook op loopafstand. Aldi en Lidl liggen aan de andere kant van het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Fraaie, rustige camping in mooie omgeving

J Zonneveld
17-9-2016

Heel fraaie, heel lange camping, tussen twee rotswanden. Mooie ruime plaatsen, rustig, veel natuur, maar ook dicht bij het plaatsje Dahn. Al het sanitair is gerenoveerd, keurig. Restaurant op het terrein aanwezig. Enig nadeel; de slagboom naar de camping is gesloten van 1 tot 3 uur 's middags.

Mooie omgeving om te wandelen. Vriendelijke beheerders.

Gereisd met partner in juli 2016

Camping met prachtige ligging

Heidi
24-10-2014

Wij stonden 5 nachten op deze camping, voornamelijk vanwege de prachtige ligging in het Dahner Felsenland. Ook de nabijheid van het Felsenbad speelde een rol. Het is een beetje een eigenaardige camping. Zo is er bijv. maar 4A stroom, als je koffie wilt zetten moet de koelkast even uit. Het sanitair is redelijk, maar wc papier in de hal ipv de wc hokjes, ook raar. Voor het gratis wi-fi moet je in de buurt van de receptie zijn. De enige zitplaatsen in de buurt van de receptie zijn op het terras van het restaurant. En daar vinden ze het merkbaar niet leuk als je niet komt om wat te eten of te drinken. Het personeel aan de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. En de wandelingen die je rondom de camping kunt maken in 1 woord geweldig.

Gereisd met partner in oktober 2014

Fijne camping in mooie omgeving

Ellen Driessen
6-8-2014

We zijn dit jaar voor de tweede keer op deze camping geweest en we hebben het er erg fijn gehad. Het nieuwe (?) sanitairgebouw (vooraan) was prima. Je kunt er gewoon zonder gedoe met muntjes douchen. Alleen vreemd dat er voor de dames minder douches zijn dan voor de heren! Het restaurant is ook erg goed voor campingbegrippen en de bediening is supervriendelijk en attent. Onze plek, op het deel van de camping waar ook hondenbezitters staan, was dit jaar zelfs idyllisch te noemen. Veel bomen, veel ruimte en ook nog genoeg grasveld over om te badmintonnen. De kinderen kunnen er voetballen, midgetgolfen en pingpongen. En fantastisch Schwimmparadies ligt aan de overkant van de straat. Geweldige plek om vakantie te vieren en een mooie hoek van Duitsland om fijne wandelingen te maken (naar de fijne Waldhütte van de Pfälzer Waldverein!) of te fietsen. Top.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

gezellige natuurcamping

gustaafmodderman
6-7-2014

ontvangst: neutraal/ vrije keus campingplekken/ plattegrond verstrekt met uitleg/ gratis wifi rondom receptie

verblijf positief: enorme vogelrijkdom met 4 soorten spechten rondom de camping/ 1 veld voor gezinnen/ 1 veld voor echtparen/ 1 veld voor gezinnen met huisdier/ 1 veld met seizoenplaatsen/ iedereen is aardig voor elkaar en groet elkaar/ sanitair brandschoon/ plaatsen: vlak grasveld sommigen met schaduw/ bij wakker worden: je hoort alleen de vogels en dat geldt bij het slapen om 22u ook/ Dahn ligt op 15 min lopen vd camping/ 3 supermarkten/ zwembad even buiten de campingpoort/ veel wandelpaden/ fietsen: 21 versnellingen nodig

verblijf negatief: slagboom gaat 2 uur dicht tussen de middag/ stoffige weg over camping

vertrek: je krijgt een fles wijn bij afscheid/ geen navraag hoe je de camping vond

Gereisd met partner in juni 2014

Traumatische ervaring - totaal geen respect

coen_plantinga
7-11-2013

Wij hadden deze camping gepland staan voor één nacht, voor de doorreis naar de Alpen. Het leek ons een mooie plek, maar dit eindigde in een dieptepunt.

Wij bleken namelijk op de verkeerde plek te zijn gaan staan. Een plek die ons n.b. door het personeel was toegewezen. Dit kon direct al niet op een fatsoenlijke manier worden gecommuniceerd/opgelost. Wij moesten de boel afbreken en verkassen. De campingeigenaar heeft Pools personeel ingehuurd voor de zomerperiode, dat niet of nauwelijks Duits/Engels spreekt. Wij werden van het begin af aan verbaal en fysiek bedreigd. Dit geldt zelfs voor mijn vrouw en onze oudere buurman. Om dit alles niet verder te laten escaleren zijn wij de camping ontvlucht. Deze licht ontvlambare mensen hebben totaal geen respect voor hun gasten!

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima camping voor een paar dagen

ervanmeel
19-8-2012

Op doorreis uit Koatie hier 2 dagen gestaan in augustus en we hadden weinig tot geen verwachtingen. Verrassend mooie en leuke omgeving! Prima plek (we mochten kiezen), netjes en schoon (pas opgeknapt?) sanitair. Aan buitenkant leek sanitairgebouw nog niet helemaal af: camping is duidelijk bezig met een modernisering. Vriendelijk geholpen aan de balie, snel antwoord op mail of er plek was. Goede broodjesservice. Entree is een beetje vreemd, vlak achter luxe hotel rijdt je langs een verzameling witte oude gebouwtjes, die nauwelijks meer in gebruik lijken. Prijzen zijn schappelijk, zowel camping (€39,- per nacht met 5 personen en een hond met auto en caravan, all in), ook de broodjes waren goed en niet te duur. Nabij camping is een luxe wellnessresort met zwembaden en glijbanen, waar kinderen t/m 16 voor €1,50 naar binnen konden (kaartjes via camping). Ook tennis was mogelijk voor een redelijk bedrag op een paar honderd meter afstand van camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

prachtig gelegen rustige camping

Helen
14-7-2009

Wij komen al jaren tijdens onze vakanties een weekje naar Büttelwoog en dat bevalt nog steeds prima. Nergens anders hoor je 's avonds de stilte beter dan hier !

Vriendelijke eigenaren, supervriendelijke Griekse familie in het restaurant, vooraan de camping de plekken voor mensen met kinderen en meer naar achteren de plekken voor de echte rustzoekers.

Gereisd met partner in juli 2008
2008

verouderd maar in orde

baas
1-8-2008

in juni hier een kleine weej gestaan, met 2 kleine kinderen. Dat waren dan ook de enige twee kinderen op deze camping, die vooral bezocht lijkt te worden door ouderen en/of wandelaars. Er zijn ook nauwlijks speelplekken voor kleine kinderen, en wat er is is sterk verouders/slecht onderhouden. Camping ligt wel heel mooi, en is zoals gezegd ideaal voor wandelaars. Sanitair ook goed, en er is een prima restaurant! Dahn is leuk, en erg mooie omgeving.

Gereisd familie in augustus 2008

rustige camping midden in de natuur, de camping ligt in een soort van kloof tussen bergen. Goed restaurant met Griekse gerechten. Voor kinderen een leuke speeltuin aan de rand van het bos.

Gereisd met partner in augustus 2007

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buettelwoog in Dahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buettelwoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.