Pension Ulrich

Pension
Pension Ulrich
9,6

22 reviews over Pension Ulrich in het Nederlands

Een gastvrije ontvangst,een mooie schone kamer ,goede bedden,en een uitgebreid ontbijt een mooie omgeving we kunnen geen minpunten zeggen

Oude reviews (archief)

Schitterend!

Kelly Van Driessche & Nico Claessens
16-10-2016

Werkelijk alles was prima in deze bed & breakfast! De gastvrouw ontvangt je hartelijk, de kamer was op en top in orde, ruim, proper, eenvoudig maar mooi ingericht. Een heerlijke regenvaldouche in kamer 1. Super! De temperatuur was ideaal in de kamer, niet te warm, niet te koud om er te slapen. Buiten was het ongeveer 16°C. In de kamer wellicht 19°C. En wat een heerlijk ontbijt! Gevarieerd, zoet en zout, van alles wat, ... Een kraaknette badkamer stelden we ook bijzonder op prijs! Top!

Super pension!!

ed en rikie
11-10-2016

Over dit pension valt niets te klagen. Van aankomst tot vertrek was alles super.Tevens een prachtig gebied om te wandelen/fietsen.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Geweldig

Bert en Maria
10-9-2015

Zeer vriendelijk (nederlands sprekende) gastvrouw. Hele schone kamers (en ook de rest van het huis) en fantastisch ontbijt. Gezellige ontbijtruimte. Fijne minibar met gunstige prijzen. Echt een aanrader.

Toppie

L
26-10-2014

In één woord geweldig!!!!grote kamer en super onbijt!!

Zeer goed pension

E. Janssen
13-10-2014

Pension Ulrich is een zeer goed pension. Hele vriendelijke gastvrouw, goed ontbijt. Ligt centraal voor mooie dagtripjes. In Dahlem zelf is niet veel te doen

aanrader!

Irma Schenk
20-8-2013

Mooie, schone kamers met minibar. Prima ontbijt.

Zeer gastvrije ontvangst.

Wandelen in een prachtige omgeving, start voor de deur van het pension.

Verrast door vele extra's voor die prijs.

echt top pension

christiane_ledent
19-6-2012

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Mooi propere kamers en een heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Wij gaan zeker nog terug.

Zeer goed

Edmée Geurts
6-5-2012

Heerlijke plek om tot rust te komen. Mooi wandelgebied, de kamers waren ruim en schoon en de gastvrouw spreekt goed nederlands en is zeer gastvrij!

Rustige en aangename omgeving.

Twan Wilbers
29-4-2012

Het korte verblijf in pension Ulrich was zeer aangenaam. De kamer was netjes en schoon. De gastvrouw zeer vriendelijk en spreekt uitstekend Nederlands. Het pension is gelegen in een rustige omgeving. Dahlem is een prima lokatie om tochtjes, wandelingen etc. te starten.

Kortom een goede lokatie waar ik zeker nog een keer naar toe zal gaan.

Het pension is een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ulrich in Dahlem (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ulrich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Ulrich scoort een 9.6 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: