Bed and Breakfast Gasthaus Em Lade

Bed and Breakfast Gasthaus Em Lade

9.4Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Dahlem (Eifel)

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

11 reviews over Bed and Breakfast Gasthaus Em Lade

• 10dirk vercoutter21-07-2015

top adres bed & breakfast

alles wat je wenst voor een verblijf van drie nachten of meer - tophygiëne - zeer vriendelijk - goed bed en comfort - heel verzorgd en rijk ontbijt met elke morgen een verrassing - ideale basis voor fietstocht Kyll - wandelen bezoek vulkaaneifel

Gereisd met partner in juli 2015

• 10c_ros914-08-2014

In een woord geweldig

Geweldig gezellig Mooie omgeving In het dorp Dalhem Heel vriendelijk en behulpzaam Goed Geen restaurant Kamers zeer goed en goed schoon gemaakt Voor kinderen is het wel leuk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Bert en Mieke16-07-2014

Erg Goed !!!

Gasthaus Em Lade is een verrassend, mooi en verzorgd B&B adres waar de gastvrije Nederlandse eigenaren je direct thuis laten voelen! Toch wel handig dat ze je in je eigen taal van alles kunnen vertellen over dit mooie stukje Duitsland waar genoeg te zien en te wandelen is. De kamers zijn schoon, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid met elke dag een verrassing uit de keuken. Wij hadden mooi weer en konden buiten van diverse gezellige zitjes en de mooie tuin gebruik maken. Jammer dat de gezellige bar en het restaurant niet altijd open zijn maar in overleg en bij voldoende animo is de eigenaar bereid een heerlijk menu te bereiden!
    Kortom: Een fijn verblijf van goede kwaliteit !!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9edse06-04-2014

een goede plaats om de eifel te verkennen

Ik hoop nog eens terug te gaan. Super eigenaars, lekker eten, goed bed, zachte badhanddoeken, mooie tuin!

Gereisd met partner in april 2014

• 10Serge en Emilia09-03-2014

Geweldige B&B

Geweldige bed and breakfast! Alles klopt aan er aan! Van een gezellige huiselijke sfeer en gastvrij eigenaren tot het vers "zondags" zacht gekookt eitje bij het ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Niels04-11-2013

Fantastisch B&B om heerlijk tot rust te komen.

B&B Gasthaus Em Lade wordt gerund door een enthousiast Nederlands stelt. Ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze nemen de tijd om bijvoorbeeld tips te geven voor leuke uitstapje in de buurt. Het ontbijt is fantastisch. We verbleven in de suite. Wat een heerlijk verblijf. Prachtig ingerichte woonkamer op de 1e verdieping en een heerlijk bed en badkamer op de 2e verdieping.

Gereisd met partner in november 2013

• 9Henk & Meta Boender31-08-2013

Gastvrij & Goed!

Em Lade is een hele leuke B&B, sfeervol ingericht in een monumentaal pand. Er is bij mooi weer keus om op diverse mooie plekjes buiten te zitten in patio of tuin. Gastvrouw en gastheer zijn heel attent en vriendelijk en willen het hun gasten echt naar de zin maken. Wij zaten in de suite, een heel ruime en sfeervolle ruimte, met de mogelijkheid een kopje koffie of thee te zetten en gebruik te maken van de mini-bar. Het was er goed schoon en het ontbijt was uit de kunst. Kortom, wij hebben een paar heerlijke dagen gehad! Een aanrader om eens heen te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8johan de visser22-08-2013

Zeer mooi Gasthaus

Mooie kamers, goede en vriendelijke bediening. Fantastisch uitzicht op onder andere een zeer ruime tuin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Fam. Ros01-08-2013

geweldige bed and breakfast.

Dit bed en breakfast bied veel meer dan een overnachting en een ontbijt. Erg vriendelijke mensen. Zeeeeeer luxe kamers. Hier bieden ze veel meer luxe dan de meeste luxe hotels bieden. Goed vertoeven in een mooie omgeving. Alle bezienswaardigheden in de Duitse Eifel binnen handbereik. Wij zijn er nu twee keer geweest en gaan zeker weer terug. Ook voor motorrijders zeker een aanrader om deze accommodatie als thuis basis te hebben om van hieruit de vele bochten en bergweggetjes te verkennen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Pascal Groen04-05-2013

Heerlijke plek om te ontstressen!

Gasthaus Em Lade biedt veel luxe voor een zeer schappelijke prijs. We verbleven 5 nachten in de 'Suite'. De Suite bestaat uit een woonkamer op de 1ste etage met een ruime slaapkamer daarboven. De Suite heeft verder een ruime badkamer met bad en douche. In de woonkamer bevindt zich nog een extra bed. Alles bij elkaar zo'n 60 m2. De kamers zijn modern en sfeervol ingericht en voorzien van een flatscreen tv + dvd, radio, senseo en waterkoker. Het ontbijt is ruim voldoende. Er worden verschillende verse (warme) broodjes en beleg geserveerd. De eigenaren zijn zeer gastvrij en beschikbaar, zonder daarbij 'teveel aanwezig' te zijn. Zij hebben er alles aan gedaan om ons geweldig verblijf te bieden. Helaas was het restaurant bij het verblijf gesloten tijdens ons bezoek. Wel hebben de eigenaren ons op de 1ste avond verzien van een prima maaltijd. Zoveel luxe en gastvrijheid krijg je niet in een hotel voor deze prijs!

Gereisd met partner in april 2013

3 tips over Bed and Breakfast Gasthaus Em Lade

• Serge en Emilia, 09-03-2014 Rapporteren

Verspil geen tijd aan het zoeken naar een restaurant elders in de omgeving :)

• Niels, 04-11-2013 Rapporteren

Mounschou, Burg Eltz is geweldig!

• c_ros9, 14-08-2014 Rapporteren

Nee alles er aan is leuk Allemaal zijn ze goed Er zijn veel leuke dingen wild park.Stuw meer.Cochem een leuke plaats

0 vragen over Bed and Breakfast Gasthaus Em Lade

Bed and Breakfast Gasthaus Em Lade info