Hotel Weinstuben Hieronimi

Hotel Weinstuben Hieronimi
7,6

6 tips over Hotel Weinstuben Hieronimi

leys, 30-9-2014
Indien mogelijk zou ik iedereen aanraden om fietsen mee te nemen. Je kan in Cochem de trein nemen en stroomopwaarts naar één van de volgende stations rijden (tussen 20 en 30 km) om vervolgens langs de Moesel lichtjes dalend terug naar Cochem te fietsen over een prachtig fietspad. Cochem is en blijft héél gezellig. Hotels Thul en Weissmühle zijn een stuk beter dan Hieronimi, maar de ligging is slechter en de prijs natuurlijk.
Trudy_de_leede, 19-8-2014
Als je van Duitse wijn houdt moet je echt een paar flessen Maximum meenemen.
DEJONGHE, 7-6-2014
er een gratis parking voorzien voor u auto op het einde van de straat

We hebben een aantal aanbieders voor Weinstuben Hieronimi voor je op een rij gezet:

Irene van der Lee, 20-5-2013
fietsen mee, je kan heel goed fietsen langs de Moezel
Norbert, 10-12-2012

Kamer 10 en 12 zijn grote kamers met zeteltjes en moezelzicht. een aanrader !!!!

Sommige periodes zijn 2 + 1 gratis en dan krijgt ge voor een habbekrats logies en half pension (geen chiqué maaltijden maar een degelijke en zeer warme maaltijd) Vbv van een avondmaal: Tomatensoep, Varkenshaasje met pepersaus, kroketjes en een dame Blanche-ke (1 bolletje) als dessert. Vb van het ontbijt: Broodjes, een gekookt ei, 3 vleessoorten, verschillende toebehoren (pate, kaas, enz), fruitsap, koffie, enz

wim, 27-7-2012
de sintelbaan,,,,,,,,de burcht bezoeken..........en het vrijetijds centrum is leuk voor als je kinderen hebt,voor kinderen is er gewoon niks helemaal niks .het is een vergrijsde stad met alleen maar horeca en vreet huizen.dus terras zitten en lekker eten,en wat varen met de rondvaart boten .dan komt het helemaal goed.