Hotel Weinstuben Hieronimi

Hotel Weinstuben Hieronimi

7.6Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Cochem

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Weinstuben Hieronimi voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Weinstuben Hieronimi

• 5Sylvia Janssen02-08-2020

Niet nog een keer

Hotel staat op prima locatie met prachtig uitzicht. Maar ontvangst was niet echt geweldig,zo van hier heb je de sleutels allerbovenste verdieping zijn jullie kamers. Ik zei nog niet fijn met slechtlopende man maar daar hadden ze maling aan. En of we mee wilde eten s,avonds toen we zeiden dat we het nog niet wisten was de vriendelijkheid snel verdwenen. Dus op na de bovenste kamers pff 65 trappen klimmen en de kamers bloedheet. Geen airco of ventilator.Enigste pluspunt was prachtig uitzicht. Schoonmaak was goed ontbijt ook maar de kale bediende was gemaakt vriendelijk toen we op terras wilde gaan verplaatsen ivm hitte vd zon mocht dit niet. Nee dit hotel niet meer!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    9Hendrickx19-06-2019

Komen regelmatig

Hebben nooit problemen als we naar dit hotel gaan! Vriendelijk onthaal en kamer altijd netjes proper handdoeken enz.wat het eten betreft afwisselend drie gangen diner met voorgerecht en of een soepje hoofdgerecht en nagerecht . 👍👌ook de wijnkelder van het hotel raad ik aan voor zijn lekkere wijnen van eigen wijnbouw

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Henk van Gestel06-06-2019

Fantastisch Hotel prachtig gelegen.

Mooie schone kamers heerlijk eten leuk personeel kan niet beter.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Henk van Gestel29-03-2019

Geweldig familie hotel super personeel prachtig uitzicht op het kasteel van Cochem aan de rustige kant van de moezel kan niet beter. Kom hier al jaren en dan acht keer per jaar.

Alleen gereisd in maart 2018

• 2018
    2Marina07-06-2018

Zeer slecht, 2 dagen terras en rest. zomaar dicht.

Wij waren in Hotel Wijnstuben Hieronimo op basis van half pension. Kamer was goed, het diner erg karig/slecht nog geen salade erbij het ontbijt kon er net mee door. De eerste avond ( zondag )gingen we om 21.00 uur op het terras zitten en we hadden geluk we konden nog 1 consumptie bestellen want ze gingen sluiten omdat het drukke week geweest was. Groot onze verbazing dat het restaurant en het terras de maandag en dinsdag gewoon gesloten waren konden nog geen kop koffie bestellen. s'Morgens werd het ontbijt door iemand anders verzorgd (die overigens erg haar best deed om het nog een beetje recht te trekken) en zij zorgde ook voor het diner wat al voorbereid was. Nou slechter kon niet. We kregen € 30.-- voor 2 personen uitbetaald om in Cochem te gaan eten want dinsdag na het ontbijt hele dag niemand aanwezig i.v.m. een familiedag. Zeer slechte zo. En de gasten die er nu waren komt er echt nooit meer een terug aan de reacties te horen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Ingrid Lohman31-05-2018

Relaxed verblijf aan de prachtige Moezel

Prima verblijf gehad in dit hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Kamer met uitzicht op de Moezel. Prijs en kwaliteit zijn goed.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Kristel Hilegems18-04-2018

Voor herhaling vatbaar

De mensen zijn supervriendelijk en behulpzaam. De ligging is super en de kamers aan de voorkant ruim en gezellig. Het ontbijt is aan de late kant en voor het avondeten worden de gasten verwacht om 18h... indien nodig kan je om een uitzondering vragen. De maaltijden zijn basic. Wel spijtig dat je nooit op voorhand weet wat je zal krijgen als avondeten zodat je niet om iets anders kan vragen. Daarentegen zijn er dingen die je echt niet lust : zeg het bij aankomst en er wordt rekening mee gehouden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

6Bert en Jany14-09-2017

Nooit meer naar dit hotel.

Halfpension betekend hier precies om 18.00 eten en dan allemaal snel snel zodat je voor 19.00 weer weg bent. Keuze was er niet. kwestie van eten wat de pot schaft. Geen receptie aanwezig. Je krijgt de sleutel en dan mag je zelf uitzoeken op welke verdieping. Kregen direct bij binnenkomst al de mededeling dat de sleutel van de kamer ook de sleutel van de voordeur was. Deze hadden we nodig als we na 20.00 binnen zouden willen. Er was dan niemand meer. Maandag rustdag, al vreemd voor een hotel en dan maken ze er op dinsdag ook maar een rustdag van. Kun je dus buiten de tijden voor ontbijt en diner niets kan krijgen. Kortom een weliswaar gedateerd hotel waarvan de kamer netjes was maar de rest een dikke min verdiend.

Gereisd met partner in september 2017

• 6Theo09-08-2017

Dit hotel nooit meer

Wij als getrouwd stel hebben in juli 2017 een week in Cochem vakantie gevierd. Het verblijf was het Hotel Hieronimi die we gekozen hadden vanwege de gunstige ligging en betaalbaarheid. We hadden halfpension geboekt dus over eten hoefden we ons niet druk te maken. Bij aankomst bleek er geen receptie te zijn. We kwamen iemand tegen die ons incheckte en ons een sleutel gaf voor een kamer op de 2e verdieping. Een moeizame, de trap op kofferslepen volgde want er was geen lift en de trap was stijl en heel scheef. Alsof je gedronken had zo scheef was alles. De hotelkamer was klein, geen balkon en helaas vol spinnen en ander ongedierte. Hier werd niets aan gedaan gedurende de week dat we er waren. Wifi was uiterst gebrekkig en werkte meer niet dan wel en zeer traag.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. We kregen een vast tafeltje toegewezen. Binnen helaas, buiten zitten mocht niet ondanks het mooie weer. Ook bij het avondeten weer hetzelfde tafeltje en ook nu mochten we niet buiten zitten eten. De maaltijd was zeer eenvoudig. Blijkbaar mocht het niet veel kosten want bijna dagelijks een paar aardappelkrokketjes, een varkensschnitzeltje of een stukje kip met saus en soms een salade met een waterige soep vooraf was alles. Nee, we mochten niet kiezen uit een menu maar eten wat de pot schaft. Idem voor het minuscule dessert. Zelden zo slecht gegeten als in dit hotel. En elke avond je drankjes (die naar verhouding wel erg duur waren, bijv. 6,20 euro voor een fles water, na het eten cash afrekenen. Hoezo klantvriendelijk?

Nee, voor ons hoeft dit hotel niet meer.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Stolk04-08-2017

Goed halfpension! Hotel heel basic.

Ontvangst was al bijzonder. Sleutel halen 250m verderop. Het geheel was uitgestorven. Eenmaal binnen een super nette kamer. Net als de rest van het hotel. We zijn gewend in een hotelkamer een koelkastje en koffie - en theefaciliteiten aan te treffen. Helaas. Verder was de aparte slaapkamer tevens het halletje naar de grotere kamer van de familiekamer. Niet praktisch! Ook was de bedbank voor onze zoon net even te kort. Halfpension was top, iedere avond gevarieerd eten. Wel weer bijzonder dat je altijd om 18.00 moet eten, aan hetzelfde tafeltje en nooit wordt uitgelegd wat er op je bord komt/ligt. En een wijntje kost 4,50, voor eigen wijn en gasten toch wel veel gevraagd. Let op! Na 19.30 is het hotel uitgestorven op ma en di. Even in de avond wat drinken zit er niet in.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hotel Weinstuben Hieronimi info