Hotel Villa Tummelchen

Pension, KinderhotelWeer vandaag13°4°
Hotel Villa Tummelchen
8,3

6 reviews over Hotel Villa Tummelchen in het Nederlands

Wij vonden het geweldig, voor herhaling vatbaar!

Jaap en Diny de Rooij
30-3-2016

Leuk contact met de eigenaars. Het ontbijt was heerlijk. Het is wel een steile klim naar het hotel, je moet wel goed ter been zijn. Voor ons geen probleem.

Heel goed en persoonlijk

fam Bouman
30-3-2016

In het centrum van cochem,overal dichtbij. Bereikbaarheid met de auto,even een beetje uitkijken,maar goed te doen.

Komen hier al meerdere jaren achtereen met de motor. Prima hotel met vriendelijk personeel en goed ontbijt. Aparte garageboxen voor de motoren die goed in de gaten worden gehouden door de eigenaar.

Dakterras met schitterend uitzicht over de Moezel.

Eigenaren hebben erg veel vertrouwen in hun gasten. Zo kan het drinken bijvoorbeeld vrij gepakt worden uit de koelkast en moet dit door de gasten zelf opgeschreven worden.

De bereikbaarheid van dit hotel is het enige minpunt. Het hotel is namelijk gelegen op een smal/steil weggetje. Dit is met de motor echter geen enkel probleem.

2007

Wij hadden een kamer met uitkijk op het kasteel. Erg mooi. Er is een buitenterras waar je lekker even kunt zitten. Verbazingwekkend vertrouwen in gasten (drank uit koeling bij de ontbijtzaal halen en alleen even opschrijven wat je hebt meegenomen). Als je veel met de auto weg gaat, is de ligging van het hotel niet gunstig. Zeer steile en smalle weg naar het hotel toe. Terug naar de stad gaat wel iets makkelijker (eenrichtingsweg). Goede service. Goed ontbijt. Omgeving is goed te belopen (op de steile weg naar het hotel toe voor minder mobiele mensen na).

2006

Het is een klein, eenvoudig maar goed hotel/pension. De familie en hun personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt nagenoeg in het centrum, maar helaas op een behoorlijke pittige berg. Parkeren (beperkte mogelijkheid) kan op (steile trappen) enige afstand van het hotel.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn!

Verder niets aan te merken!

Kleinschalig en heel schattig

Eddi
15-2-2006

Kleinschalig en heel schattig. Er zijn ongeveer 6 kamers en allemaal met liefde ingericht (o.a. fraaie hemelbedden).

Vanuit de ontbijtzaal een geweldig uitzicht over Cochem en de Mosel. Absolute aanrader als je houdt van sfeer en een persoonlijke touch. De rit naar de Villa kost wel wat moeite want je moet dwars door de historische kern.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Tummelchen in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Tummelchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.