Hotel Stumbergers

8.5Fantastisch

15 reviews over Hotel Stumbergers

• 8B van Beek27-07-2017

Paar fijne dagen gehad

Hotel was schoon, netjes, lekker ontbijt en je kon er ook eventueel eten. Genoeg parkeer ruimte, s'avonds laat via de achterkant kan je naar binnen. Er zijn kamers met uitzicht op de Moezel met balkon dat hadden wij ook. Naar Cochem lopen kan misschien net te ver wezen als je wat slechter ter been ben maar voor ons was het prima....goed 15 a 20 minuten wandelen langs de Moezel. Met de auto ben je er zo en parkeer plek genoeg. Leuke boottochten, kabelbaan, kasteel, wandelen langs de druivenranken, mooi stadje met veel terrasjes, lekker eten, drinken,ijsje enz. Je kan tripjes maken naar Trier of Koblenz ( Deutsche Eck ) of een van de andere dorpen aan de Moezel zoals Beilstein, Trauben, Winningen of een van de vele andere leuke dorpen. Er is nog genoeg te doen dat is voor de volgende keer.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9G.J. Lamers22-02-2012

zeer klantgericht en vriendelijke eigenaren

Wij, twee echtparen van rond de 60 hebben het prima naar onze zin gehad in hotel Stumbergers. Het kleine hotel (10 kamers) wordt beheerd door een zeer vriendelijk en klantgericht echtpaar. Ze geven de gasten echt het gevoel welkom te zijn. Alles is heel schoon, zowel de kamers, sanitair als het restaurant- gedeelte. Ontbijt en diner zijn prima. Eigenaar heeft 10 jaar een restaurant gehad. Verklaart vermoedelijk de goede zorg voor het eten. Bedden heel redelijk. Kamers een klein beetje gehorig. Met gesloten ramen hadden wij geen last van verkeersgeluid. Koelkast op kamer ontbreekt. Was voor ons geen enkel probleem. In de winter ??? gaat het bar/restaurantgedeelte om 22.00 u. dicht. Via aparte (afsluitbare) ingang kan je dan naar de kamers. Speciale kinder(speel)voorzieningen zijn ons niet opgevallen, dus met kleine kinderen lijkt het hotel ons minder geschikt. Eigen parkeergelegenheid. De afstand naar het centrum van Cochem is 1700 m. Prima te belopen over de boulevard langs de Moezel.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8Wim van Ooijen20-09-2010

prima hotel, schoon en goed onderhouden

Prima hotel, typisch Duits, zeer proper en degelijk. Kamers denk ik recent gerenoveerd,zien er goed uit. Badkamer niet supergroot maar heel netjes en modern. Bedden, boxspring, prima. Restaurant is Mexicaans opgezet maar ook de "Duitse" keuken kan je kiezen. De gerechten zijn behoorlijk groot, veel en goed vlees op het bord. Je ziet dat het kwaliteit is. Onttbijt heel uitgebreid en eieren worden ter plaatse voor je gekookt/gebakken. Al met al goede indruk, men waardeert je hier als gast, dat is wel eens anders in Nederland...

Gereisd met partner in september 2010

• 9wilma19-09-2010

zeer goed hotel

Wij hebben drie dagen genoten in Cochem en zeker ook van hotel Stumberger. Alles keurig verzorgd en schoon, vriendelijk personeel en zalig eten. Gaan er zeker weer terug.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9W. de Moor15-09-2010

Zeer goed hotel

Zeer goed hotel op ca. 15 minuten loopafstand van het centrum van Cochem. Kamers voldoende ruim en keurig schoon. Zeer vriendelijke bediening. Ontbijd is zeer uitgebreid en smakkelijk. Een prima plek om te verblijven.

Gereisd met partner in september 2010

• 6blondeel dirk23-07-2010

hotel is geen rustige ligging

zeer vriendelijke ontvangst,gratis parkeerplaats, mooie ligging aan de moezel maar 16 min.wandelafstand cochem stad mooie slaapkamer met douche maar zeer lawaaierig van verkeer langs drukke baan enorm warm ,geen airco mooi terras ,maar met drukke baan ontbijt 3gangen waard kortom tevreden maar er zijn hotels die hetzelfde bieden voor zelfde prijs dichtbij stad cochem

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Gerad en Theo Leuverink20-05-2010

Een bijzonder goed hotel.

Dit hotel is ons bijzonder goed bevallen. Leiding en personeel zijn zeer vriendelijk. Hun is niets teveel. Ontbijt is uitmuntend. Ook Engels ontbijt is op aanvraag mogelijk. Al het denkbare staat verder op de tafel. Kan niet beter. Ook het warme eten is uitstekend. Complimenten voor de koks. Onze kamer (nr.3) en badkamer beetje klein, maar helder en schoon. Wordt goedgemaakt door ruim balkon. Wij wensen de Fam.Stumberger heel veel succes.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Landuydt Brigitte16-02-2010

Heel proper eenvoudig hotelletje!

Dit hotel is heel ^proper met heel vriendelijk personeel. Ontbijt is heel uitgebreid en het eten in het restaurant is ook heel goed, vooral prijs-kwaliteit. Spijtig dat wij als enigen in het hotel aanwezig waren(en dit met Valentijn!), uiteraard werden we dan extra in de watten gelegd.

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Eric van Lingen 09-11-2009

rustig gelegen en gastvrij hotel.

Met de herftvakantie 2009 zijn wij hier 5 dagen geweest. Het is een gezellig hotel, prima ontbijt en het restaurant is goed. De kamers zijn voldoende ruim en schoon. Ca. 20 minuten lopen van het centrum. Aardig personeel.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Jackie en Nico van de Pol01-11-2009

zéér klantvriendelijk!

Prima gelegen, aan de doorgaande weg naar Cochem, langs het water lopend ben je er zo! Ruime, schone kamer met super badkamer, alles prima schoon en onderhouden. Ontbijt is super, alles wat je kunt bedenken wordt aangeboden, geen enkele moeite is teveel. Ook het restaurant is geweldig, Mexicaanse kaart (moet je wel van houden! ), maar je kunt ook kiezen voor gamba's of bijv. een vleesje ipv tortilla's enzo. Lekkere wijntjes en alles voor een net prijsje. Het hotel is een geweldig uitgangspunt voor een wandeling naar Beilstein over de berg een aanrader ! of een uitstapje naar Ediger/Eller. Het stadje Traben vonden wij niet de moeite waard, de kleine "gehuchtjes "langs de Moezel zijn vaak veel bijzonderder! Gewoon doen !!!!!

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Stumbergers info