Camping Schausten

11 reviews over Camping Schausten in het Nederlands

Dringend aan renovatie toe

pascalepic
11-11-2017

Met onze mobilhome 3 nachten er geweest, ondergrond kleigrond dus met regen is het schuiven ! Er is enkel voor 3 campers plaats op een verharde ondergrond. Dicht bij het centrum (10 min. wandelen) en goed gelegen om te wandelen. Ligging naast een drukke baan (met voetpad wel) dus constant auto's. Is ook heel dringend aan renovatie toe, niet de indruk dat er iets veranderd is laatste jaren. Sanitair is simpel maar proper, maar wel helemaal verouderd. Enige camping die het hele jaar open is. Eigenaar is vriendelijk maar geen controle 's nachts, nachtlawaai werd spijtig genoeg getolereerd. Prijs/kwaliteit vinden wij te duur voor wat je krijgt.

Fantastisch!

Ans Verhoef
17-9-2017

Dat de eigenaresse van de camping Zeer goed kan koken!

Vriendelijke ontvangst maar rommelig

Matt en Cris
10-11-2016

We hebben hier 1 nacht gestaan 09-11-2016. Ontvangst was vriendelijk maar voor de rest was het rommelig op de camping. Lagen overal takken van niet afgemaakt snoeiwerk. Sanitair was zeer verouderd maar wel schoon. (hebben wel verder op de camping een nieuw sanitair gebouw waar we niet geweest zijn). Verder was de prijs voor herfst/winter seizoen best hoog (blijkbaar kennen ze maar een prijs voor het gehele jaar - gewoon 22 euro cash betalen zonder inschrijving,nota of toeristen belasting) 1 euro voor 24uur internet wat het niet deed (was geen WiFi ) is niet netjes. Alom leuk voor een dag/avond Cochem (op loop afstand) maar meer ook niet. Nog eens terug komen....denk het niet.

Gemoedelijk en vriendelijk, that's it

Paul
22-9-2016

We werden erg vrolijk ontvangen. 'Zoek maar een plek, kom dan maar terug'. Erg gemoedelijk sfeertje. Zelfs in het naseizoen was er sfeer, met vrijdag en zaterdag live muziek. Niet hoogdravend, maar men deed wel hun best om het leuk te maken.

We waren in het naseizoen, plek genoeg. De camping is maar klein. Het ligt lekker dicht bij Cochem, kwartiertje lopen. Wel in een smal dal met bomen, dus het was wat donker. Prima plek voor een paar dagen.

Er was een nieuwe toiletruimte. die was prima en schoon.

Dichtbij cochem

Erik en Harma
12-8-2016

Week verbleven op deze camping. Eeg vriendelijke eigenaren. Camp. erg verouderd. Krap sanitair en erg oud. Douchemunten 1 euro voor 5 min. Redelijk schoon. Wifi goed. 7 euro voor hele week.Veel plekken met alleen maar schaduw. Camping overvol.Op loopafstand(1km)van cochem.Prima camping maar sanitair slecht.geen warm water beneden bij de afwasbakken. Hopelijk verbetering , dan komen we vast nog x terug.

Fantastische plek!

Seinen
14-8-2015

Echt een aanrader. Wij zouden zo weer gaan. Gemoedelijke en ontspannen sfeer. Doen nergens moeilijk over en denken mee. Sanitair deels nieuw, maar schoon! Wel drukke weg overdag, s avonds niet. Maar dat heeft bijna elke camping daar. Mooie ruime plekken, zo'n of schaduw, net wat je wilt. Kleine eetgelegenheid, maar prima kwaliteit.

Op loopafstand van Cochem

Peter
25-8-2014

camping als overnachtingsplek van terugreis uit Frankrijk gebruikt (vooraf thuis al uitgezocht) met als doel Cochem te bezoeken (uit eten).

Camping is goed en niets op aan te merken. Stonden bijna alleen Nederlanders maar er was nog voldoende plek. Nadeel is wel de afstand tot de autobaan (ca 15 km) en de toegangsweg is de laatste 1-2 km steil en bochtig (wel te doen hoor, in de 1e versnelling weer naar boven).

Weekje gestaan in juli 1992 met goed, doch benauwd weer. Als je naar Cochem afzakt links van de weg. Daarna nog een kleine kilometer lopen naar het centrum. Veel Nederlanders met kleine tentjes en veel motorrijders. Ook Scandinaviers. Niet echt een familierestaurant. Gezellig cafe/restaurant. Ook op de veldjes gezellig. Wij hadden snel aanspraak steeds. Verder is er uiteraard in Cochem en verder langs de Moezel genoeg te zien en te doen. Blijft een mooie streek.

Leuke Camping

Danielle
12-3-2009

Het is een goede en leuke camping. Als je bent touren met de motor is dit een goede uitval basis. Je zit zo in het centrum. De mensen zijn aardig en de service is goed!

2008

Vriendelijke bediening en ze zijn erg behulpzaam

A.J. van den Berg
17-1-2008

Vriendelijke bediening en ze zijn erg behulpzaam. De toiletten en douche zijn echt goed schoon. Lekker dicht bij het centrum en een ideale camping voor met name de wijnfeesten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schausten in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schausten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schausten scoort een 7.34 uit 10 op basis van 11 reviews.