Tijdelijk €25 aanbetaling

Moselromantik Hotel Weißmühle

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 117 reviews
+14

8.9FantastischScore uit 117 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

117 Reviews over Moselromantik Hotel Weißmühle

• 9Linnie25-10-2022

Heerlijk

Het hotel ligt prachtig in de natuur net buiten Cochem en het ziet er heel leuk uit. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn heel schoon. We hadden half pension en het diner was erg goed. Dat was inclusief een karafje wijn per persoon maar een ander drankje mocht ook. Het ontbijt was ietsje minder. De broodjes leken van de vorige dag en dan nog een keer gebakken. De croissants waren onze eerste dag net op toen wij kwamen ontbijten en toen we er naar vroegen werd er gezegd dat die er zondag weer zouden zijn. Dat was op woensdag!!! Maar goed, al met al een heerlijk hotel en zeker de moeite waard

• 10Riet04-09-2020

Fantastisch Hotel

Belangrijk, goede bedden, grote kamers, schoon en lekker eten

• 8Dick van der Velden21-06-2020

fantastisch

Goed hotel in een bosrijke omgeving vanwaar je mooie wandelingen kan maken, het ontbijt en het culinaire diner inclusief karafje wijn zijn voortreffelijk, aardig personeel, als je van lekker eten en rust houd is dit een goed hotel

• 10Nanny Bierkens Brouwers15-07-2019

Fantastisch, aanrader!!

Begin juni ,3 nachten/ dagen hier op vakantie. Prachtig hotel, rustig gelegen, netjes, iedereen vriendelijk, uitgebreid ontbijt, en 3 dagen heerlijk gegeten. Hadden geluk met touroperator, dus dan stuk goedkoper. Kindvriendelijk,denk het niet. ?Meer voor volwassen mensen volgens ons.

• 9Dedeyne rudi13-06-2019

Mooi gelegen , eaanrader

Hotel weismuhle is een tof hotelletje waar je lekker kan eten , mooie wandelingen kan maken , en Vriendelijk personeel

• 9Fam. Bierkens05-06-2019

Zeker een aanrader

Rustig hotel, vriendelijk personeel, makkelijk te vinden, groot terras. Kamers netjes en verzorgd, Ontbijt ruim voldoende je komt niets te kort. Eenvoudig dinee wel goed. Ruime parkeerplaats👍👍👍👍

• 9Jean03-05-2018

Zeer goed hotel

Het hotel was in orde. Goed en uitgebreid ontbijt en lekker diner van 4 gangen met keuze uit vlees of vis. T.o.v. een buffet heeft een menu aan tafel gebracht meer kwaliteit, smaakvoller en warmer. De kamers waren in orde; Minpunt is het uitzicht aan de achterkant. Men kijkt uit op verwaarloosde daken en andere atributen. Een grondige poetsbeurt dringt zich op. Voor de rest fantastisch hotel en we gaan zeker terug. We hadden het geluk om dit hotel met speciale korting voor 3 nachten (2+1 gratis), half pension te boeken voor 185 euro/2 personen

• 7Emmy02-09-2017

gedateerd hotel in mooie omgeving.

Bedden waren goed, lekker gegeten. Ontbijt was perfect. Slechte WiFi, kleine tv. Geen Nederlandse tv zenders. Oubollig ingericht. Personeel was aardig alleen receptioniste (ik vermoed eigenaar) was uitermate onvriendelijk. Ze vroeg niet hoe we het gehad hadden toen we weggingen, eigenlijk niets maar keek erg blij toen we betaalden. Ze was ook erg onbeschoft naar andere gasten. Kortom, we komen zeker niet meer terug. Het is een suf hotel met slechte stoelen in het restaurant waar werkelijk niets gebeurt.

• 9Alders29-07-2017

Prima hotel

Goede kamer en uitstekende keuken. Toegang was even lastig te vinden. Enig minpuntje: het balkonmeubilair kan wat genakkelijker

• 9Marcel25-06-2017

Fantastisch hotel

Een prima hotel, vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Kamer enigszins gedateerd, maar ruim, keurig netjes en schoon. 's ochtends een royaal ontbijtbuffet en 's avonds een zeer lekker en gevariëerd 4 gangen diner. Ik heb een fantastisch verblijf gehad.

Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle info

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)