Kleine hotelsWeer vandaag24°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Moselromantik Hotel Weißmühle voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle in het Nederlands

Mooi gelegen , eaanrader

Dedeyne rudi
13-6-2019

Hotel weismuhle is een tof hotelletje waar je lekker kan eten , mooie wandelingen kan maken , en Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in januari 2019

Zeker een aanrader

Fam. Bierkens
5-6-2019

Rustig hotel, vriendelijk personeel, makkelijk te vinden, groot terras. Kamers netjes en verzorgd, Ontbijt ruim voldoende je komt niets te kort. Eenvoudig dinee wel goed. Ruime parkeerplaats👍👍👍👍

Gereisd Met partner in juni 2019

Zeer goed hotel

Jean
3-5-2018

Het hotel was in orde. Goed en uitgebreid ontbijt en lekker diner van 4 gangen met keuze uit vlees of vis. T.o.v. een buffet heeft een menu aan tafel gebracht meer kwaliteit, smaakvoller en warmer. De kamers waren in orde; Minpunt is het uitzicht aan de achterkant. Men kijkt uit op verwaarloosde daken en andere atributen. Een grondige poetsbeurt dringt zich op. Voor de rest fantastisch hotel en we gaan zeker terug. We hadden het geluk om dit hotel met speciale korting voor 3 nachten (2+1 gratis), half pension te boeken voor 185 euro/2 personen

Gereisd Met partner in april 2018

HotelSpecials.nl

gedateerd hotel in mooie omgeving.

Emmy
2-9-2017

Bedden waren goed, lekker gegeten. Ontbijt was perfect. Slechte WiFi, kleine tv. Geen Nederlandse tv zenders. Oubollig ingericht. Personeel was aardig alleen receptioniste (ik vermoed eigenaar) was uitermate onvriendelijk. Ze vroeg niet hoe we het gehad hadden toen we weggingen, eigenlijk niets maar keek erg blij toen we betaalden. Ze was ook erg onbeschoft naar andere gasten. Kortom, we komen zeker niet meer terug. Het is een suf hotel met slechte stoelen in het restaurant waar werkelijk niets gebeurt.

Prima hotel

Alders
29-7-2017

Goede kamer en uitstekende keuken. Toegang was even lastig te vinden. Enig minpuntje: het balkonmeubilair kan wat genakkelijker

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch hotel

Marcel
25-6-2017

Een prima hotel, vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Kamer enigszins gedateerd, maar ruim, keurig netjes en schoon. 's ochtends een royaal ontbijtbuffet en 's avonds een zeer lekker en gevariëerd 4 gangen diner. Ik heb een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Fantastisch hotel, buitengewoon hondvriendelijk.

S. Wiltjer
3-5-2017

Het eten in dit hotel is erg goed voor de betaalde prijs. Het personeel is ontzettend vriendelijk en ons hondje was echt welkom. (wij hadden meer een gedoogbeleid verwacht) De kamer was super schoon met heel goede bedden. Het ligt heel mooi en rustig en voor wandelen/fietsen ideaal. Lopend naar Cochem is wel wat ver, mede dat het ook wat hoger ligt als Cochem.( 2 km ) Kortom een echte aanrader. Top!!!

Gereisd Met partner in april 2017

in een woord fantasties

Impe marie-Irene
24-3-2017

je krijgt daar voor je geld een fantastiese vakantie vriendelijke uitbaters en personeel ik heb dit hotel met mijn man zaliger door mijn kinderen leren kennen in 2002 als cadeau toen we 30 jaar getrouwd waren en ben er al ieder jaar terug gekomen is hier rustig en zalig zowel de voor als achterkamers zijn perfekt proper en mooi eten is heel goed en mooi verzorgd en het is nu onze laatste dag van onze vakantie van 4 dagen straks gaan ontbijten en met spijt in het hart richting naar huis maar komen hier zeker nog terug de volgende keer met vrienden

Gereisd Met partner in maart 2017

Absolute aanrader

André
7-3-2017

Geweldig eten en erg vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in maart 2017

wie hier niet tevreden is...!

peter de decker
23-9-2016

Prachtige ligging midden in een groen dal. Afstand naar Cochem is een kleine 3 km, pittig, maar best te voet te doen. Heel vriendelijke ontvangst en dito bediening tijdens ons gehele verblijf van 3 overnachtingen. We hadden een kamer aan de achterzijde (de kamers met balkon aan de voorkant waren allen bezet, maar kom, je bent daar uiteindelijk niet om veel tijd op je kamer door te brengen), met zicht op de groen beboste helling. Zeer nette kamer, goed bed, propere badkamer, koelkastje en TV met BVN-ontvangst (op een wel heel klein scherm). Ontbijt en diner zijn écht van prima kwaliteit. Er is op de vierde etage ook een verzorgde wellness met sauna en infrarood cabine. Niet echt uitgebreid, maar meer dan voldoende om lekker uit te blazen na een wandeling. Na een saunaatje is het genieten op het relaxbalkon met zicht op het rustgevende groen. Ons arrangement kostte voor 2 personen 340 euro, inclusief ontbijt en 3X driegangendiner. Geen geld voor zo'n schitterend verblijf!

Gereisd Met partner in september 2016

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.