Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle

Hotel Moselromantik Hotel Weißmühlestersterster

9.3Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Cochem

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Moselromantik Hotel Weißmühle voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

117 reviews over Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle

• 2019
    10Nanny Bierkens Brouwers15-07-2019

Fantastisch, aanrader!!

Begin juni ,3 nachten/ dagen hier op vakantie. Prachtig hotel, rustig gelegen, netjes, iedereen vriendelijk, uitgebreid ontbijt, en 3 dagen heerlijk gegeten. Hadden geluk met touroperator, dus dan stuk goedkoper. Kindvriendelijk,denk het niet. ?Meer voor volwassen mensen volgens ons.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Dedeyne rudi13-06-2019

Mooi gelegen , eaanrader

Hotel weismuhle is een tof hotelletje waar je lekker kan eten , mooie wandelingen kan maken , en Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Fam. Bierkens05-06-2019

Zeker een aanrader

Rustig hotel, vriendelijk personeel, makkelijk te vinden, groot terras. Kamers netjes en verzorgd, Ontbijt ruim voldoende je komt niets te kort. Eenvoudig dinee wel goed. Ruime parkeerplaats👍👍👍👍

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Jean03-05-2018

Zeer goed hotel

Het hotel was in orde. Goed en uitgebreid ontbijt en lekker diner van 4 gangen met keuze uit vlees of vis. T.o.v. een buffet heeft een menu aan tafel gebracht meer kwaliteit, smaakvoller en warmer. De kamers waren in orde; Minpunt is het uitzicht aan de achterkant. Men kijkt uit op verwaarloosde daken en andere atributen. Een grondige poetsbeurt dringt zich op. Voor de rest fantastisch hotel en we gaan zeker terug. We hadden het geluk om dit hotel met speciale korting voor 3 nachten (2+1 gratis), half pension te boeken voor 185 euro/2 personen

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

7Emmy02-09-2017

gedateerd hotel in mooie omgeving.

Bedden waren goed, lekker gegeten. Ontbijt was perfect. Slechte WiFi, kleine tv. Geen Nederlandse tv zenders. Oubollig ingericht. Personeel was aardig alleen receptioniste (ik vermoed eigenaar) was uitermate onvriendelijk. Ze vroeg niet hoe we het gehad hadden toen we weggingen, eigenlijk niets maar keek erg blij toen we betaalden. Ze was ook erg onbeschoft naar andere gasten. Kortom, we komen zeker niet meer terug. Het is een suf hotel met slechte stoelen in het restaurant waar werkelijk niets gebeurt.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Alders29-07-2017

Prima hotel

Goede kamer en uitstekende keuken. Toegang was even lastig te vinden. Enig minpuntje: het balkonmeubilair kan wat genakkelijker

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Marcel25-06-2017

Fantastisch hotel

Een prima hotel, vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Kamer enigszins gedateerd, maar ruim, keurig netjes en schoon. 's ochtends een royaal ontbijtbuffet en 's avonds een zeer lekker en gevariëerd 4 gangen diner. Ik heb een fantastisch verblijf gehad.

Alleen gereisd in juni 2017

• 9S. Wiltjer03-05-2017

Fantastisch hotel, buitengewoon hondvriendelijk.

Het eten in dit hotel is erg goed voor de betaalde prijs. Het personeel is ontzettend vriendelijk en ons hondje was echt welkom. (wij hadden meer een gedoogbeleid verwacht) De kamer was super schoon met heel goede bedden. Het ligt heel mooi en rustig en voor wandelen/fietsen ideaal. Lopend naar Cochem is wel wat ver, mede dat het ook wat hoger ligt als Cochem.( 2 km ) Kortom een echte aanrader. Top!!!

Gereisd met partner in april 2017

• 9Impe marie-Irene24-03-2017

in een woord fantasties

je krijgt daar voor je geld een fantastiese vakantie vriendelijke uitbaters en personeel ik heb dit hotel met mijn man zaliger door mijn kinderen leren kennen in 2002 als cadeau toen we 30 jaar getrouwd waren en ben er al ieder jaar terug gekomen is hier rustig en zalig zowel de voor als achterkamers zijn perfekt proper en mooi eten is heel goed en mooi verzorgd en het is nu onze laatste dag van onze vakantie van 4 dagen straks gaan ontbijten en met spijt in het hart richting naar huis maar komen hier zeker nog terug de volgende keer met vrienden

Gereisd met partner in maart 2017

• 8André07-03-2017

Absolute aanrader

Geweldig eten en erg vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in maart 2017

7 tips over Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle

• Philippe Ponseele, 16-04-2012

Zeker de huisspecialiteit eens proeven : eigen gekweekte forel met een aardappeltje in de schil met grof zout en een slaatje. En een glaasje moezelwijn natuurlijk. Meer moet dat niet zijn.

• CVR, 22-05-2013

Bij boeking een gerenoveerde kamer vragen.

• Willem, 09-09-2013

bezoek Burg Eltz in Münstermaifeld, prachtig kasteel met een schitterend mooie inrichting boottochtje op de Moesel van 1 uur

1 vraag over Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle

• greta bovin, 19-03-2014

Kan iemand mij helpen.

Heb ergens gelezen dat er een eigen visvijver is? is dit zo ? Is het ver te voet naar Cochem stad of is er openbaar vervoer bij het hotel? Is er een koelkast op de kamer? Bedankt. Greta

debosschere ivan, 05-08-2014

Een visvijver heb ik niet gezien .Te voet is het 3.5km er is openbaar vervoer.Er is een koelkast op de kamer.

Hotel Moselromantik Hotel Weißmühle info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages