Hotel Moselromantik Hotel Panorama

Hotel Moselromantik Hotel Panorama
8,2

7 tips over Hotel Moselromantik Hotel Panorama

Van Belle, 5-8-2016
het eten mag iets verfijnder zijn ,maar is wel lekker
mijzelf3816, 2-7-2014
Bezoek deburcht en de stoeltjeslift en dan loop naar het kruis, en bewonder het uitzicht, ga niet via de stoeltjes lift naar het wildpark, maar ga met de auto. Het is anders 25 minuten lopen vanaf de lift en het is een kleine dierentuin/pretpark waar je alsnog ca 15 euro pp voor moet betalen.
H. Koning, 6-4-2014
Kamers 501 / 502 erg ruim en beneden met terras. Mooie lichte kamers

We hebben een aantal aanbieders voor Moselromantik Hotel Panorama voor je op een rij gezet:

NORMAN, 17-10-2012
Verken de regio en de wijnstreek
Norman Van Loo, 17-10-2012
Zeker doen is een Moezelvaart ,burchtbezoek en zetellift. Mooi uitzicht vanuit de kamers op het 2de en 3de verdiep. Uitstap met auto lansgheen de oever v
henk van katwijk, 26-7-2012
voor je boekt eerst bellen in wat voor kamer je terecht komt

pelgroms, 14-4-2012
Ga zeker de burcht een bezoeken, heel mooi, ook het uitzicht over de moezel als je daar staat.