Hotel Moselromantik Hotel Panorama

Hotel Moselromantik Hotel Panorama
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Moselromantik Hotel Panorama voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Moselromantik Hotel Panorama in het Nederlands

Wellness pur

Sophie
13-7-2018

Tolles Wellnesshotel an der Mosel, habe hier ein wunderschönes Wohlfühlwochenende mit meinem Mann gehabt. Der Service des Hotels ist sehr freundlich und professionell. Auch das Personal von der Massage ist sehr gut ausgebildet und weiß was es tut. Wir empfehlen dieses Hotel unbedingt weiter.

Alles perfekt

Jürgen
6-7-2018

Hatte einen sehr angenehmen Aufenthalt hier. Zimmer was schön ruhig, nicht zu klein und sauber. Mir wurde ebenfalls einen exzellenten Service geboten, sehr gut geschultes und professionelles Personal. Essen kann ich ebenfalls empfehlen.

Tolles Hotel

Stefanie
29-6-2018

Es ist ein tolles Hotel. Sehr nette und warmherzige Besitzer, mit viel Liebe zum Detail eingerichtet. Das Zimmer war sehr schön und komfortabel eingerichtet, geräumig und sauber. Unser Zimmer hat einen schönen Balkon, von dem man einen fantastischen Blick über das Moseltal genießen können. Sauna und ein Schwimmbad wie es sein sollte. Das Frühstück ist super, große Auswahl und für jeden Geschmack etwas dabei. Das Parken ist kostenlos. Hotel hat eine großartige Lage, 15 Minuten zu Fuß von der Altstadt entfernt. Wir können das Hotel empfehlen, wir kommen auf jeden Fall wieder!

Prima

Daniels
21-4-2018

Het eten super lekker zowel s’morgens als s’avonds ook heel verzorgd en zeer zeker heel vriendelijke mensen in de eetzaal bediening.

Jammer van de kamer, verder prima

van Esch
6-3-2018

Prima kamer op de verkeerde plek. Bij de boeking hadden we aangegeven graag een rustige plek. We hadden de meest gehorige kamer aan drukke autoweg en waren elke dag om 3.00 uur klaarwakker van het vele (vracht) en autoverkeer.Dit met een jong kind erg vervelend. Wel heerlijk ontbijtbuffet met vriendelijke en attente dames in de bediening, de heren mochten wel iets meer plezier in hun werk hebben tijdens de bediening. Zwembad Sauna en Turks stoombad waren heerlijk.

Diner mag met extreem koud weer wel met meer warme groentes opgediend worden en niet elke dag het hele koude saladebuffet. Hetzelfde geld voor de toetjes, graag keuze uit (geen) IJs wel evt. Pudding Strudel of iets dergelijks. Bedden lagen prima,en badkamer ook goed met frisse handdoeken.

Gewoon goed en lekker

Jakke
20-1-2018

Het is er fantastisch ,maar als je slecht te been bent moet je dat wel vermelden .Er zijn een paar kamers waar je een beetje trappen moet voor doen .En dat zal het enige minpunt zijn .

Steeds weer thuiskomen!

Familie Sterckx-Dehertog
21-11-2017

Zoals altijd lekker vertroeteld geweest in dit hotel, lekker ontbijtbuffet met alles op en aan (roerei met spek, spiegelei, omelet, pannenkoek op aanvraag), propere ruime kamer (wij boeken steeds type C of C+ waar we zeer tevreden over zijn), vriendelijk personeel, keuze uit drie hoofdschotels en aangename lounge.

Hotel ligt op wandelafstand van Cochem centrum, dus waarom je auto gebruiken.

relax en echte Duitse gemoedelijkheid

vera
29-9-2017

Vriendelijke ontvangst ,,kamers iets veroudert maar zeer proper en ruim,,ontbijt was zeer uitgebreid en leuk dat ze de eitjes terplekke en naar eigen smaak bakten.Avondeten was lekker en je kon kiezen uit 3 hoofd gerechten ,,voor ons was alles perfect.

Super geweldig

Peter en Maria van Hagen
1-7-2017

Ons verblijf was op basis van HP voor 8 dagen.

Een geweldig hotel met ontzettend vriendelijk en gedienstig personeel.

Op loop afstand naar het centrum en anders het openbaar vervoer die regelmatig rijdt. Wij zaten in het gebouw Apollo waar het goed vertoeven is.

De ontvangst in het restaurant was iedere dag super. Het ontbijt en avondeten van hoge kwaliteit.

De stad Cochem heeft met veel bezienswaardigheden veel toeristen is druk maar gezellig.

Een aanrader voor een geslaagde jaarwisseling!

Bart Melis
3-1-2017

Als kerstcadeau voor onze ouders boekten we voor het ganse gezin een 3-daags arrangement met de jaarwisseling in Hotel Panorama aan de Moezel in Cochem. Reeds bij de boeking hadden wij een goed gevoel. Al onze vragen werden uitgebreid (en in het nederlands) beantwoord. Bij aankomst aan het hotel was onze eerste indruk pover - het gebouw lijkt erg verouderd. Eens je binnen bent overvalt je een warm familiaal gevoel en kom je in een goed onderhouden hotel terecht. Kraaknet!Sfeervol ingerichte bar, gezellig restaurant, mooie ruime kamers (wij hadden er drie) met ruime badkamers en zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. De menu's in het restaurant zijn verfijnd, mooi gepresenteerd, vol smaak en ruime porties. Het ontbijtbuffet biedt voor elk wat wils. Het hotel hanteert een persoonlijke aanpak waarbij gelet wordt op de details (vb. persoonlijke menu's op naam). Het zijn deze kleine details die je een warm thuisgevoel geven. Het hotel ligt net buiten het centrum van Cochem. Met de auto ben je er op enkele minuten, maar wie houdt van een fijne wandeling langs de moezel is de loopafstand een halfuurtje tot het centrum. In het centrum is het zalig kuieren in de gezellige winkelstraatjes en wie iets wil nuttigen op een terrasje, keuze in overvloed. De burcht van Cochem (met rondleiding) is een echte aanrader. De rondvaart met de boot op de moezel is prijs-kwaliteit een afknapper. Veel te duur voor wat je in de plaats krijgt (je bent al gauw 15€ per persoon kwijt voor een halfuurtje). Voor oudjaarsavond werd het capucijnenklooster afgehuurd. Een sfeervolle eigentijdse locatie. Vervoer van en naar het hotel werd geregeld. Een uitgebreid warm- en koud buffet evenals dessertenbuffet en kaasschotel stonden op het menu. Het personeel van het hotel (altijd goed gezind en vriendelijk) verzorgden de dienst en er was live muziek. Om middernacht een groot vuurwerk over de moezelstreek. Dit alles zorgde voor een zeer geslaagde jaarwisseling. Op nieuwjaarsdag werd in het hotel een brunch aangeboden. Kortom, wil je een sfeervol geslaagd oud en nieuw kunnen wij Hotel Panorama Zeker Aanbevelen!!

Via deze een dikke pluim voor het personeel, de koks en de directie. Doe zo verder! Jullie enthousiasme en klantvriendelijkheid zijn super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselromantik Hotel Panorama in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselromantik Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moselromantik Hotel Panorama scoort een 8.21 uit 10 op basis van 158 reviews.