Hotel Moselromantik Hotel Panorama

Weer vandaag-2°-4°
Hotel Moselromantik Hotel Panorama
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Moselromantik Hotel Panorama voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed hotel voor een normale prijs.

Antoon Koopmans,
24-9-2018

Hotel ligt op een halfuurtje lopen van het centrum van het mooie Cochem. Er wordt Nederlands gesproken en er waren ook veel Nederlandse gasten.

Wij hadden een grote kamer met balkon aan de voorkant. Er was een extra ruimte met een bankbed. Drukke weg voor het hotel.

De bar in het bijgebouw was lang open en je kon er goed zitten om een spelletje te doen of te genieten van een lekker drankje.

De wifi op de kamer was slecht, maar in de bar werkte het goed.

Het ontbijtbuffet was uitstekend en het keuzediner was goed met een degelijk Duits tintje.

We hebben veel gewandeld in de de omgeving langs de Moezel en tussen de wijnranken die vol met druiven hingen.

Ook de wandeling in de buurt van de Geierlay hangbrug is aan te raden. Hier moet je wel 25 minuten voor rijden.

De eigenaar was af en toe iets te populair in zijn gedrag. Hij wees het personeel in het bijzijn van de gasten op hun foutjes, terwijl zijn wijze van bediening niet overhield.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

142 reviews over Hotel Moselromantik Hotel Panorama in het Nederlands

Goed hotel voor een normale prijs.

Antoon Koopmans,
24-9-2018

De wifi op de kamer was slecht, maar in de bar werkte het goed.

Prima

Daniels,
21-4-2018

Het eten super lekker zowel s’morgens als s’avonds ook heel verzorgd en zeer zeker heel vriendelijke mensen in de eetzaal bediening.

Jammer van de kamer, verder prima

van Esch,
6-3-2018

Prima kamer op de verkeerde plek. Bij de boeking hadden we aangegeven graag een rustige plek. We hadden de meest gehorige kamer aan drukke autoweg en waren elke dag om 3.00 uur klaarwakker van het vele (vracht) en autoverkeer.Dit met een jong kind erg vervelend. Wel heerlijk ontbijtbuffet met vriendelijke en attente dames in de bediening, de heren mochten wel iets meer plezier in hun werk hebben tijdens de bediening. Zwembad Sauna en Turks stoombad waren heerlijk.

Diner mag met extreem koud weer wel met meer warme groentes opgediend worden en niet elke dag het hele koude saladebuffet. Hetzelfde geld voor de toetjes, graag keuze uit (geen) IJs wel evt. Pudding Strudel of iets dergelijks. Bedden lagen prima,en badkamer ook goed met frisse handdoeken.

Gewoon goed en lekker

Jakke,
20-1-2018

Het is er fantastisch ,maar als je slecht te been bent moet je dat wel vermelden .Er zijn een paar kamers waar je een beetje trappen moet voor doen .En dat zal het enige minpunt zijn .

Steeds weer thuiskomen!

Familie Sterckx-Dehertog,
21-11-2017

Zoals altijd lekker vertroeteld geweest in dit hotel, lekker ontbijtbuffet met alles op en aan (roerei met spek, spiegelei, omelet, pannenkoek op aanvraag), propere ruime kamer (wij boeken steeds type C of C+ waar we zeer tevreden over zijn), vriendelijk personeel, keuze uit drie hoofdschotels en aangename lounge.

Hotel ligt op wandelafstand van Cochem centrum, dus waarom je auto gebruiken.

relax en echte Duitse gemoedelijkheid

vera,
29-9-2017

Vriendelijke ontvangst ,,kamers iets veroudert maar zeer proper en ruim,,ontbijt was zeer uitgebreid en leuk dat ze de eitjes terplekke en naar eigen smaak bakten.Avondeten was lekker en je kon kiezen uit 3 hoofd gerechten ,,voor ons was alles perfect.

Super geweldig

Peter en Maria van Hagen,
1-7-2017

Ons verblijf was op basis van HP voor 8 dagen.

Een geweldig hotel met ontzettend vriendelijk en gedienstig personeel.

Op loop afstand naar het centrum en anders het openbaar vervoer die regelmatig rijdt. Wij zaten in het gebouw Apollo waar het goed vertoeven is.

De ontvangst in het restaurant was iedere dag super. Het ontbijt en avondeten van hoge kwaliteit.

De stad Cochem heeft met veel bezienswaardigheden veel toeristen is druk maar gezellig.

Een aanrader voor een geslaagde jaarwisseling!

Bart Melis,
3-1-2017

Als kerstcadeau voor onze ouders boekten we voor het ganse gezin een 3-daags arrangement met de jaarwisseling in Hotel Panorama aan de Moezel in Cochem. Reeds bij de boeking hadden wij een goed gevoel. Al onze vragen werden uitgebreid (en in het nederlands) beantwoord. Bij aankomst aan het hotel was onze eerste indruk pover - het gebouw lijkt erg verouderd. Eens je binnen bent overvalt je een warm familiaal gevoel en kom je in een goed onderhouden hotel terecht. Kraaknet!Sfeervol ingerichte bar, gezellig restaurant, mooie ruime kamers (wij hadden er drie) met ruime badkamers en zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. De menu's in het restaurant zijn verfijnd, mooi gepresenteerd, vol smaak en ruime porties. Het ontbijtbuffet biedt voor elk wat wils. Het hotel hanteert een persoonlijke aanpak waarbij gelet wordt op de details (vb. persoonlijke menu's op naam). Het zijn deze kleine details die je een warm thuisgevoel geven. Het hotel ligt net buiten het centrum van Cochem. Met de auto ben je er op enkele minuten, maar wie houdt van een fijne wandeling langs de moezel is de loopafstand een halfuurtje tot het centrum. In het centrum is het zalig kuieren in de gezellige winkelstraatjes en wie iets wil nuttigen op een terrasje, keuze in overvloed. De burcht van Cochem (met rondleiding) is een echte aanrader. De rondvaart met de boot op de moezel is prijs-kwaliteit een afknapper. Veel te duur voor wat je in de plaats krijgt (je bent al gauw 15€ per persoon kwijt voor een halfuurtje). Voor oudjaarsavond werd het capucijnenklooster afgehuurd. Een sfeervolle eigentijdse locatie. Vervoer van en naar het hotel werd geregeld. Een uitgebreid warm- en koud buffet evenals dessertenbuffet en kaasschotel stonden op het menu. Het personeel van het hotel (altijd goed gezind en vriendelijk) verzorgden de dienst en er was live muziek. Om middernacht een groot vuurwerk over de moezelstreek. Dit alles zorgde voor een zeer geslaagde jaarwisseling. Op nieuwjaarsdag werd in het hotel een brunch aangeboden. Kortom, wil je een sfeervol geslaagd oud en nieuw kunnen wij Hotel Panorama Zeker Aanbevelen!!

Via deze een dikke pluim voor het personeel, de koks en de directie. Doe zo verder! Jullie enthousiasme en klantvriendelijkheid zijn super!

Gezellig hotel met uitstekende dienstverlening

J.Bakker ,
30-12-2016

Panorama Romantiek hotel in Cochem doet haar naam alle eer aan. Gelegen aan de rand van Cochem nabij de oevers van de Moezel voel je je snel thuis in een gezellige sfeer, zowel door de accommodatie als door het zeer klantvriendelijke personeel. Het stadje Cochem heeft een middeleeuwse uitstraling met historische straatjes en poortjes als ook een hooggelegen in uitstekende staat verkerende burcht. Gezellige eetgelegenheden en konditoreien in overvloed aanwezig.

In het hotel valt met name op het smaakvol ingerichte restaurant, waarin de uitstekend bereide maaltijden en het bedienend personeel de kers op de taart zijn.

De kamers met name in het bijgebouw Apollo zijn zeker vanaf klasse C van 4- sterren kwaliteit. Iedere dag keurig opgemaakte bedden en een schone badkamer. Wij bemerkten dat ook met de kleine wensen van kinderen rekening wordt gehouden. Het zwembad is ook voor deze categorie uitstekend toegerust.

Beslist een adres om naar terug te keren.

Wat een fantastisch hotel

Hulshof,
27-12-2016

Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. De Kerstdagen waren tot in de puntjes geregeld. Menukaartjes waren op naam, diverse cadeautjes op 1e Kerstdag maakte dat je welkom bent. Zelf de gangen konden voor de kinderen worden aangepast zonder moeite. Een verjaardag werd zelfs opgemerkt en aandacht aan besteed. Echt super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselromantik Hotel Panorama in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselromantik Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.