Hotel Holl

Hotel Holl
1,8

Onvoldoende

Laatste review

Bedden, ontbijt en douches zijn goed. Meer niet nodig want je bent er nauwelijks.

Als je tenminste van de omgeving wilt genieten.

16 reviews over Hotel Holl in het Nederlands

Centraal gelegen maar eenvoudig hotel.

Yannos,
8-10-2017

Als je tenminste van de omgeving wilt genieten.

Waardeloos

Bert B.,
29-7-2017

Als je in hotel holl geboekt hebt waan je je ook echt in een hol.Een tot hotelkamer omgebouwde kelder is toch echt niet van deze tijd!!

Slechte bedden,slechte verlichting,zeer ongezellig.Kamer zeer vochtig,kleren waren s,morgens gewoon klam.

Kan nog wel even doorgaan maar dit heeft geen zin.

Een pluspunt,het ontbijt was goed.

Super hotel, de moeite waard

Fons Lambers
10-3-2015

Zojuist 4 overnachtigen gehad in dit hotel.

Een echte aanrader, met een jong echtpaar als gastvrouw en man.

Diervriendelijk, en een zeer goed ontbijt.

Zeer schone kamers, en super vriendelijk personeel.

Voor mij een A+++++ rating.

Aanrader

Marko
26-7-2014

Zojuist 2 overnachtingen gehad in dit hotel dat wordt gerund door een jong echtpaar met verstand van zaken. Vriendelijke ontvangst met direct het aanbod om, tegen betaling van 5 euro per dag/per motor, onze motoren in de garage schuin tegenover het hotel veilig te stallen. We hadden de beschikking over kamers 24 en 25 gelegen in het souterrain van het hotel. Dit bleken de enige 2 kamers op dat niveau te zijn en ze waren geweldig!! Heerlijk koel, absoluut stil en 's-nachts aarde donker doordat ze aan de achterzijde lagen en niet aan de straatkant. Pal onder onze kamers stroomde een beekje dat voor een prettig kabbelend geluid zorgde.

Het ontbijt was eenvoudig en goed. Vers gebakken broodjes en gekookte eieren. Een thermoskan koffie op iedere tafel en genoeg keuze uit zoet of hartig beleg. Ook was er vers fruit en ontbraken de yoghurt, muesli en sinaasappelsap niet. De ligging was voor ons perfect. Op loopafstand van de altijd drukke Moezelpromenade en aan de invalsweg naar Cochem.

Goed Hotel

E.J. Vermast
9-8-2012

Hotel Holl in Cochem ligt maar enkele minuten lopen naar het centrum van Cochem. Wij kwamen laat aan wat voor de eigenaar geen probleem was, de ruime kamer had satteliet TV en een goede bedden, de badkamer was erg groot wat ten koste gaat van kamer van de kinderen.

Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is uitgebreid en lekker.

Het enige nadeel is dat er weinig parkeerruimte bij het hotel is, opde vertrekdag mocht ik de auto even op de stoep van het hotel zetten om koffers in te laden, op 2 minuten lopen is er een groot parkeergarage waar je voor 8, euro per dag kan parkeren.

Een aanrader voor een weekendje Cochem

Herman
11-9-2011

Hotel Holl is een perfect gelegen hotel voor een weekendje Cochem. Het ligt op2 minuten loopafstand van het centrum. De eigenaar en z'n vrouw zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hij parkeerde zelfs mijn auto. Perfect ontbijt en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Fam. Ameln en Riends

prijs kwaliteit topper

André Timmermans
12-9-2010

De kamers zijn netjes ingericht met goede bedden en nieuwe badkamer. Kamers en

badkamer zijn zeer schoon!!! Voor de prijs een uitgebreid ontbijt. Hoteleigenaar met

vrouw zeer aardig en behulpzaam. Aanrader is om de eigenaar voor je te laten koken,

eenvoudig maar van zeer goede kwaliteit.

Prima hotel

kamikaze
7-9-2010

Bij aankomst hartelijk ontvangen door de eigenaar. Hij maakte direct werk van een goede parkeerplaats voor onze motor's. Bij het eerste aanblik van het hotel (binnen) is de aankleding wat saai. Dat zie je wel meer in Duitsland. Het is binnen geheel gerenoveerd en netje's verzorgd. Ook de kamers en de douche /wc zijn gerenoveerd, en super schoon. Eigenlijk gewoon top, meer kun je niet verwachten voor de prijs. Een prima uitgebreid onbijt zorgd voor een goede start, als je hier met honger van tafel komt heb je het echt aan je zelf te danken. Wij hadden zelf besloten om geen avondeten in het hotel te bestellen, maar hebben dat uiteindelijk, na goede reclame van de eigenaar wel gedaan. Nou ik heb zelden betere snitzels op, geen uitgebreide menukaart maar wat er op staat is wel goed en ruim voldoende. Al met al een prima hotel waar ze echt goed werk leveren.

Super hotel

Elize en Julian
2-8-2010

In Hotel Holl werden we erg gastvrij ontvangen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

De driepersoonskamer waarin we sliepen was superschoon en het was ook erg prettig dat er een apart 'woonkamertje' in de kamer was. Terwijl onze dochter sliep konden wij in een apart gedeelte van de kamer wat kletsen en tv kijken.

Lekker en uitgebreid ontbijt!

Waar voor Uw geld

Jan
1-9-2009

Sinds augustus 2009 is dit hotel in andere handen. Een jong echtpaar heeft dit hotel overgenomen en opgeknapt. Wij waren hier van 28- 31 augustus. Helaas was er nog geen mogelijkheid om van het restaurant gebruik te maken. ( ing 040909 ). Men is echter zeer klantvriendelijk en de kamer was schoon terwijl het ontbijt gewoon goed was.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holl in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.