Hotel Germania

19 reviews over Hotel Germania in het Nederlands

• 2018
    9Fam. Edens19-03-2018

Fantastisch verblijf gehad. Heerlijk ontbijt

Hotel Germania, schitterend gelegen midden in het centrum van Cochem.

10Hygiëne

Met oudere kinderen

• 9Jozef & Maria18-07-2016

Super aan te bevelen Hotel.

Weekendje in Cochem geweest. Een super mooie kamer met balkon en uitzicht op de Mosel en Cochem. Parkeren voor de deur of in garage Parking. Kamer super netjes !!! Alles was aanwezig. Niets op aan te merken. Gewoon super. Ontbijt zeer gevarieerd en netjes verzorgd. Voor de deur heerlijk terras en lekker gebak. Je zit midden in Cochem Altstad. Voor herhaling vatbaar, vielen Dank !!!

9Eten

• 10Maria03-06-2016

Heel goed

In april 2016 een weekend geweest. Een prima kamer met balkon en moezelzicht geboekt. Het ontbijt is in een leuke ruimte en alles is aanwezig en smaakvol; verrassend goed. Wij parkeerden de auto in een garage van het hotel verder gelegen. Dat leek ver, maar prima te lopen. Hotel ligt natuurlijk zeer centraal met leuk terras. En een heerlijke ijssalon ernaast! Wij hadden ondanks de mindere weerberichten mooi (terras)weer. Gewoon een aanrader.

10Service

• 10cato14-03-2016

schitterend hotel

Mooi hotel aan de moezel, goede sfeer, super ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Kamer erg mooi. Alleen ontbijtsevice. Genoeg restaurantjes in de buurt waar men heerlijk kan eten.

10Prijs/kwaliteit

• 9peter s.13-03-2016

heerlijk genoten

Mooie ruime kamer - uitgebreid ontbijtbuffet - fraai terras Voor de liefhebbers is er geen bar aanwezig, in de zeer nabije omgeving gelukkig wel.

10Service

• 9Guido_Ed27-09-2013

Goed hotel

Mooie kamers, goed ontbijt. In het midden van het centrum. Er is geen restaurant aan het hotel, enkel een ontbijtruimte.

8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service

• 9VANDONINCK JOHAN11-03-2013

Geweldig hotel!!!

Dit hotel is echt super. Zeer mooie en nette kamers met heel goede zachte bedden. 's Nachts ook zeer rustig om te slapen. Het ontbijtbuffet was eveneens super met alles erop en eraan. Keuze in overvloed en zelfs een glaasje cava! Over het personeel ook niks dan lof. Ze zijn allen supervriendelijk! Probeer ook zeker eens de lekkere taarten. Klein minpuntje is het feit dat de zaak gesloten is om 6 u 's avonds en men langs de zij-ingang moet passeren om het hotel te verlaten of binnen te komen, er geen avondeten te verkrijgen is en er ook geen bar aanwezig is. Maar al bij al TOP !!!

• 8Marianne29-10-2012

Hier komen wij zeker nog een keer terug!

mooi gelegen en authenthiek hotel aan de moezel. Wij hadden geen moezelzicht vanuit onze kamer, maar keken zowel aan de zijkant als vanuit het grote raam op de smalle winkelstraatjes. Was ook erg leuk om te zien en geen geluidsoverlast. Onze kamer was erg ruim en had een goedgevulde Minibar/koelkastje. Heerlijke bedden en alles was superschoon. Alleen jammer dat van de vijf lichtpunten er drie kapot waren. En omdat wij hier pas ,s avonds achterkwamen en er geen bemande receptie is na 18.00uur, konden wij dit niet meer melden en laten verhelpen. Het ontbijtbuffet was erg ruimgesorteerd en het personeel was vriendelijk. Wij hadden een kamer op de derde etage, maar er is een kleine lift aanwezig.

7Kindvriendelijk
    8Eten
    7Kamers
    8Service

• 9peter19-08-2012

Prima hotel, toplocatie

Drie jaar terug hotel Am Hafen bezocht aan de overzijde van de Moezel. Vergeleken met dat hotel is Germania stukken beter op het gebied van ligging, kamers, terras en ontbijt. Aanrader!

9Eten

• 8slokkie_119-11-2011

Prima !

Direct gelegen aan de Moezel. Afgesloten parkeergarage. Fantastisch terras.

8Eten

1 tip over Hotel Germania

• Marianne, 29-10-2012

hotel Germania ligt zeer gunstig om vooral Cochem lopend te ontdekken, vooral na een paar glaasjes heerlijke moezelwijn. Onder het hotel ligt een wijnkelder met verkoop, en die hoort bij dezelfde eigenaar. Tegenover het hotel is de aanlegplaats van diverse rondvaartboten.

0 vragen over Hotel Germania

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV