Géén boekingskosten
DuitslandRheinland PfalzCochemCampings CochemCamping Freizeitzentrum Mosel Cochem

Camping Freizeitzentrum Mosel Cochem

Meer camping info

48 Reviews over Freizeitzentrum Mosel Cochem

• 7Christa Nijmeijer12-08-2019

goed !

heerlijke plek aan t water

• 9Miranda29-07-2019

Prima camping

Nette camping aan de Moezel, op loop/fiets afstand van Cochem. Vriendelijk ontvangst. De plaatsen staan redelijk dicht naast elkaar maar wij vonden dat goed te doen. Sanitair erg schoon, heerlijke douche en deze was ook gratis. Zijn hier 1 nacht gebleven. De trein die langs gaat hoor je overdag wel maar na 22.15 niks meer gehoord. In de nacht was het ook mooi stil op de camping

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Jos09-07-2019

Goed genoeg.

Prima camping als uitvalsbasis. Van hieruit lekker wandelen en/of fietsen. 2 dagen genieten van de omgeving. 👍

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Anja02-10-2018

Nooit meer!

De dame bij de receptie was vriendelijk! Tot zover wat goed was. Wat niet deugd de man ook werkzaam op de camping die zich op een fiets voortbeweegt is een ware bullebak! Bij aankomst was niet duidelijk waar de ingang van de camping was en waar je kon staan om je aan te melden. Bleek dat wij "verkeerd" stonden en dat werd ons in nare bewoordingen toegebeten. We zijn een nacht gebleven en de volgende ochtend ging mijn man vragen of de stroom kon worden losgekoppeld en bleek opnieuw dat de man niet anders kon dan boos blaffen. Mijn man was een paar minuten voor 8 bij de receptie en de receptie gaat pas om 8 uur open!!! Het was iets om nooit meer mee te willen maken.

• 5Koolwijk21-08-2018

Veel campings bezocht. Dit is de slechtste

Prachtige plaats Cochem. Ik begrijp sommige reviews niet. " Geweldig, fantastisch , mooi. " Erg kleine plekken, snoeren stroom gaan over de weg. Geen privacy. Stekkers worden eruit gereden. We stonden ver van het sanitair gebouw. Gelukkig want daar was het om 23.30 nog gezellig druk. Joelende kunnen kinderen, Hollandse muziek en barbecue aan. Er is totaal geen toezicht van de camping. Jammer.

We zijn 4 dagen gebleven en waren gelukkig overdag vaak weg. Omgeving is veel moois te zien.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6Petra20-08-2018

Niet nog een keer!

Prima betaalbare camping. Erg onvriendelijk personeel bij de receptie. Er zit blijkbaar blauwalg in de moezel en dit staat nergens op de camping aangegeven. Als je dit meld dan krijg je te horen dat je blind bent als je dat niet kan zien en het staat blijkbaar in het dorp aangegeven. Er aanvallend en onvriendelijk HELAAS!!

• 9mj09-08-2018

mooie verzorgde camping!

Hele fijne camping, we kwamen hier voor een verlengd weekend, maar hebben (de laatste) seizoensplaats genomen (slechts €800 per jaar). Sindsdien al enkele weekends en eenmaal 10 dagen daar geweest. Oud maar zuiver sanitair, met wc-papier en gratis douches en afwaswater), vriendelijke medewerkers (vooral Duits-Nederlandse Evert). Vlakbij de stad. Cafetaria ok. Kleine plaatsen (vooral op eerste rij). Zwembad aan de overkant. Ook winkels (Aldi, Rewe) aan de overkant van de straat. Mengelmoes van Nederlanders, Belgen, Duitsers,.... Zwemmen in de Moezel kan daar ook. We blijven hier nog eventjes...

• 7Eetgelegenheden
  • 4Carolien01-08-2018

Nooit meer!

Wat een vreselijke camping! De ligging aan het water wekt de indruk een ultieme vakantieplek gevonden te hebben, maar dan heb je je blik nog niet op de spoorlijn laten vallen. Bij wat navragen bij andere campinggasten zouden er geen treinen meer rijden na 22 uur. Dat leek ons prima! Niets was minder waar!! Er reden zelfs om 4 uur 's morgens nog goederentreinen langs! Dat was dus nul komma nul slapen en we hebben van ellende na 1 nacht de tent weer opgebroken en zijn vertrokken! Nooooooit meer! En dat terwijl we ons nog vreselijk verheugd hadden op het rondscharrelen in Cochem en omgeving (want dat is wel prachtig!!). Overigens werd er aan de overkant van het water ook nog aan de weg gewerkt (met al het lawaai van dien) en stonk onze campingplaats naar open riool! Een grote nachtmerrie waar we € 35 voor moesten betalen!!

• 9Kris27-01-2018

Wij komen al heel wat jaartjes op dit park ,en hebben het goed naar ons zin , uitstapjes naar Cochem en Trier , en lekker fietsen langs de moezel .En we hopen dit te blijven volhouden .Personeel erg vriendelijk .Dus een heel fijn park .

• 1Stu27-08-2017

Great location but noise is out of control

This campsite could be fabulous but there is no noise control by management. Car alarms, dogs barking and drunken people screaming and shouting till 2am kept me and my 2 young kids awake for 8 nights.

Camping Freizeitzentrum Mosel Cochem info

Camping-informatie