Kleine hotelsWeer vandaag21°11°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Am Rosenhügel voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Flair Am Rosenhügel in het Nederlands

Heel fijn verblijfadres.

Sarah Wolders
14-7-2019

Wat een fijn hotel. De ontvangst is super vriendelijk. Het ontbijt is verrukkelijk. Voor ieder wat wils. Voor een drankje op de kamer staat er beneden een koelkast waar je drinken kan pakken. Dit wordt dan later in rekening gebracht. Parkeren is er gratis. Kortom, een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor herhaling vatbaar.

S. Klotz
19-6-2019

Fijne lokatie op loopafstand van Cochem. Balkon met uitzicht op het kasteel en heerlijk in de zon. Elektrische fietsen gehuurd. Mooie tocht vanaf het hotel langs de moezel.

Leuk hotel bij centrum

Robbie
24-8-2018

We zijn in augustus langs geweest met 2 kleine kindjes. Het hotel is prima gelegen nabij het centrum van Cochem. Op wandelafstand ben je direct bij de winkels, restaurants, speeltuintje, het kasteel van Cochem en de rondvaarten op de Moezel. Kamer is prima, zelfs met 2 kindjes bij op de kamer. Het ontbijt is zeer goed, veel keuze en iedereen is heel vriendelijk.

Parkeren kan overdekt aan het hotel (betalend) of in de directe omgeving (gratis) 's Avonds is er geen bar aan het hotel open, maar kan je zelf wel drankjes nemen en plaats nemen op het terras. Is gezellig als het mooi weer is.

Er is ook een klein zwembad aanwezig, hier hebben we echter geen gebruik van gemaakt nu.

Om de regio te bezoeken, zou ik zeker dit hotel kunnen aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Uitstekend hotel

Geert Veroude
6-7-2016

Prima hotel, goede voorzieningen, prima kamers, uitstekend ontbijt en diner, keurig en vriendelijk personeel, hulpvaardig. Parkeren kan bij het hotel zeld, of directe omgeving. Ligt aan overzijde van de Moezel tov het centrum. Mooi uitzicht op de stad Cochem en het kasteel. Heeft buitenterras, overdekt terras, kleine ligweideen kleine zwembad. Rustige omgeving. Aanrader.

John
22-2-2016

Het eten was erg goed. Weinig gratis parkeerplaatsen. Geen bar. Mooie kamers.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon duits , schoon en netjes.

Marinus
14-12-2015

Aan de buitenkant van Cochem , met kleine lift van af het parkeer gedeelte. Mooi uitzicht op het mooie kasteel.

Gereisd Alleenreizend in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooie plrk prachtig uitzicht

Fleuren
26-5-2015

zeer mooie ligging in Cochem-Cond vlakbij de stad Cochem 5 tot 10 min.lopen met zicht op de burcht. We hadden Halfpension het was uitstekend ook wat betreft het uitgebreide ontbijt. De eenpersoons kamers waren erg klein. De tweepersoonskamers met balkon waren prima. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue May 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In 1 woord Geweldig

Karin
6-5-2015

Het hotel heeft een perfecte ligging zeer gastvrij schone kamer lekker bed en het ontbijt is zeer uitgebreid.

Gereisd Met partner in mei 2015

Zeker een aanrader!

B.D. Batten
22-10-2014

Mooie ligging tegenover het kasteel en ook ten opzichte van centrum van Cochem. Zeer vriendelijke bediening in restaurant, goede en varierende maaltijden. Mooie en schone kamers.

Voor ons waren de bedden iets te zacht, maar dat is iets persoonlijks. Kwalitatief oké!

Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2014

Een prachtig hotel waar het goed toeven is

Fred Hamers
10-9-2013

Wij zijn een paar dagen in het hotel rosen hugel geweest in Cochem geweest eerst het personeel bedanken voor de goede service. Voor herhaling vatbaar gewoon in een woord geweldig Danken

Gereisd Met partner in januari 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Am Rosenhügel in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Am Rosenhügel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.