Bed and Breakfast Cochem

Bed and Breakfast Cochem
9,6

5 tips over Bed and Breakfast Cochem

Henny van Koot, 17-6-2014

Wij zijn 1 dag met de boot van Cochem naar Beilstein gevaren, mooi stadje waar je heerlijk aan de Moezel kan lunchen.

2e dag heerlijk met de motor rond getoerd, prachtige omgeving.

Sebastiaan, 25-5-2014

Als je zwak te been ben, let op deze B&B ligt op een aardige helling +- halverwege tussen Dorp cochem en het slot boven op de heuvel.

Iets naar beneden ligt een van de wijn kelders van Herr Oster, altijd leuk om te bezoeken, ook het wijn proef locaal iets boven de kelder, vraag om de Honey Dew ijswijn :)

Franc500, 23-8-2013

Tip om te shoppen Trier, erg leuke mooie stad.

De wijnfeesten ook erg gezellig!

gerda bijl, 4-9-2012
Alles in Cochem is erg leuk. Bezoek het klooster. ook erg leuk
Carla, 3-12-2011
Ben je met meerdere dan is er een klein kroegje in de binnenstad met leuke muziek. Deze kroeg is van een Ned. eigenaar. Vraag het aan Bas en Brigitte ( de eigenaren van de B en B) zij zullen dit beamen.