Bed and Breakfast Cochem

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Cochem
9,5

22 reviews over Bed and Breakfast Cochem in het Nederlands

Prachtige omgeving om te wandelen , fietsen, varen

Carin en Theo
25-7-2018

Gemoedelijke stad met veel horeca, voor ieder wat wils.

Wij logeerden in Huize Aladin, een keurig en schoon B&B met een uiterst vriendelijke gastvrouw die diverse trips adviseert, zodat je het mooiste van de omgeving kun zien en proeven. Ruime kamer met eigen badkamer, goed voorzien ontbijt, gezamenlijk dakterras en de mogelijk om daar een drankje te nuttigen.

Het enige wat eventueel een nadeel zou kunnen zijn is de doorgaande weg, die soms wat druk kan zijn, maar door de 3 dubbele beglazing hoor je er niets van als je binnen bent.

Geweldig

Chrizzz
7-3-2018

Super leuk aanbod...super geregeld...leuke dorpen ❤

Hele mooie ligging in Cochemcentrum

Fred
25-9-2016

Zeer goed ontbijt, mooi verzorgt de kamers zijn ruim. Wij hadden kamer 5 de matrassen waren zacht en het bed kraakte.

Onze vrienden hadden wel goede bedden. Wij hebben het gemeld en ik hoop dat ze worden vervangen.

perfect,.....

Marc, sonia
17-8-2015

Super vriendelijke uitbaters. En ontbijt om U tegen te zeggen. Perfecte ligging.

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Rebecca
16-8-2015

Het waren 5 geweldige dagen! Lekker, uitgebreid ontbeten, schone en mooie kamer, toplocatie midden in het centrum van Cochem, maar vooral de gastvrijheid van Bas en zijn partner maken dit een onvergetelijke vakantie! Bedankt!

geweldig!!

m.heuevelmans
1-6-2015

Tijdens een doortocht 1 nacht geboekt bij B&B Cochem, hier zeer gastvrij ontvangen!!!! echt mensen met n passie voor hun vak!

Heerlijke plek!

Jan en Boukje
18-11-2014

Nou, Bas en Brigitte, wat hebben we genoten. alles klopte en we zijn echt verwend door jullie. Prachtige kamer, heel goed boxspring bed, jullie service, bij ontvangst een lekkere Riesling, ontbijt met alles er op en er aan, mooi uitzicht over het Moezeldal, en de kamer top schoon.

Ook het centrum, met alles op loop afstand en het kasteel direct achter maakte onze dagen compleet. Nogmaals onze dank!

Prima B&B

Martin van der Toorn
28-8-2014

Vriendelijk ontvangst, mooie kamer, goed ontbijt. Prima uitleg over wat te doen in Cochem

Zeer goede B&B midden in Cochem!

Henny van Koot
17-6-2014

Wij hebben met 6 personen enorm genoten van ons verblijf hier. Met vier pers. hadden we een appartement gehuurd en een XL 2 pers.kamer. Bas en Brigitte zijn prima gastheer en gastvrouw, de kamers zijn brandschoon en het ontbijt krijgt een 10 plus!! Ruim appartement en een enorm leuk dakterras. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Zalige B&B in het hartje van Cochem.

Sebastiaan
25-5-2014

10 minuten geleden thuis aangekomen na een weekend in het B&B Cochem samen met mijn vader.

Erg vriendelijke service door Bas en zijn vrouw

Mooi aangeklede ruimtes, prachtig ontbijt, mooie kamers, en zelfs vanaf de badkamer een mooi uitzicht over Cochem.

B&B Cochem staat bij mij in het adres boek want ik ga zeker een keer terug.

Groeten,

Sebastiaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cochem in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.