Vakantiehuis Am Reilsbach

9 reviews over Vakantiehuis Am Reilsbach in het Nederlands

Superleuk!

U.Peereboom,
26-5-2017

Dit is een appartement met een mooi balkon met uitzicht op het kasteel van Cochem. Een eenvoudig keukentje met alles erin wat je nog hebt. Een aparte slaapkamer ook weer met een balkon. Prachtige wandelpaden in de omgeving en vlakbij het sprookjesachtige dorpje Cochem. De prijs kwaliteit is prima.

super appartement

j.mter
6-1-2015

Gewoon en leuke appartement .mooie omgeving .rustige omgeving.bijnaam alles op loop afstand.

zeer goed bevallen

rokamico
10-8-2014

Mooie ligging ,je kijkt zo over de moezel.

enige minpuntje satelliet tv alleen Duits terwijl merendeel van gasten Nederlander is zenders waren wel aanwezig maar geen abonnemet.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Reilsbach voor je op een rij gezet:

Rustig gelegen en leuk appartement

Yvonne
16-3-2012

We hebben het er erg naar ons zin gehad. Leuk en schoon appartement met balkon en een mooi uitzicht op de burght van cochem. Is groot genoeg voor z'n tweetjes. Geen vaatwasser aanwezig maar wel een oven/ magnetron. Internet is gratis alleen je moest er wel naar vragen. 5 minuten lopen van het appartement en je bent bij supermarkt, altijd makkelijk. Het is ongeveer 25 minuten lopen naar cochem. Prijs kwaliteit was goed. Al met al erg tevreden.

Ruime, comfortabele kamers met alle faciliteiten. De bedden waren ruim en van goede kwaliteit. Mooie locatie, op 20 minuten stappen van Cochem.

Alle extra's moeten gevraagd worden, maar het personeel is wel gedienstig. Al is er niet altijd iemand beschikbaar overdag. bv. Wifi is gratis, maar moet wel expliciet gevraagd worden.

TV had enkel Duitse zenders. Er was geen magnetron. Veel informatie over uitstapjes, maar weinig over het appartement zelf. Je moet zelf uitzoeken hoe de sattelietontvanger werkt. Er is een vaatwasser aanwezig.

2008

hier komen wij niet meer

annie pino henk janny
8-9-2008

onvriendelijk overal om moeten vragen dingen niet aanwezig die wel in hun folder staan

fantastisch uitzicht

j
4-8-2008

heel fijn appartement,enige nadeel is dat wij op de bovenste verdieping zaten zonder balkon.

met mooi weer is dit heel jammer er is wel een tuin waar je gebruik van mag maken maar buiten eten is dan niet handig als je 2 trappen op en af moet.

verder echt goed voor elkaar.

zelfs een vaatwasser dus je hoeft niet af te wassen echt vakantie!

vanuit de kamer kijk je op de moezel en op het centrum van cochem.

echt een heel mooi uizicht.

het is goed te doen om lopend naar het centrum te gaan.

kortom wij hebben een mooie herrinering hier aan over gehouden

onvriendelijk

Abbekerk
29-7-2008

Positief:

- mooi uitzicht (op Reichsburg)

- op loopafstand van centrum Cochem

- voldoende ruimte in appartement

Negatief:

- slechte bedden

- erg gehorig

- eigenaresse onvriendelijk

- kapotte douche

2007

niet erg schoon, veel stof en vuil achter de bank etc

paskamp
12-9-2007

niet erg schoon, veel stof en vuil achter de bank etc.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Reilsbach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Am Reilsbach in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Am Reilsbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.