Hotel Am Hafen ***

Weer vandaag6°-1°

25 reviews over Hotel Am Hafen in het Nederlands

perfect

ria en tonny linderman, 27-9-2017

leuke ligging heel goede service vriendelijk personeel goed ontbijt en ook goede kaart voor herhaling vatbaar

leuk hotel met goed ontbijt!

Patrick&Marlinda, 16-7-2017

Leuk hotel met super ligging tov centrum en de moezel. Een heerlijk ontbijt aan tafel dus geen buffet.s'avonds kun je op het terras heeerlijk eten... leuke kaart en erg aardige attente bediening..

Mooie moderne badkamer met goede douche.

1 minpuntje... het hoofdkussen... erg dun.

Goede verhouding prijs kwaliteit.

Henk Harmens, 10-6-2017

Zeer warme ontvangst we voelden ons direckt thuis, niets was de crew te veel.

Heerlijke avond

Gerrit en Truus vd Brink, 31-5-2017

Op een heerlijke zonnige zaterdagavond gegeten. Leuk bedrijf en hele aardige bediening. Spijt dat we daar niet hebben geboekt. Niet aan te bevelen zijn alle visgerechten. Diepvries, we zitten zelf in de vis. Aan te raden zijn de schnitzel en de winterteller. Nogmaals chapeau aan de Nederlander en Duitser die ons bedienden. We komen zeker terug

Super tevreden

Monique, 21-5-2017

Supergoed aan de tafel geserveerd ontbijt, dus geen geloop door het restaurant.

Helaas geen lift.

Net nieuwe badkamers en vernieuwd restaurant met goede kaart.

Hotel heeft een groot verwarmd terras met mooi uitzicht op de Moezel. Restaurant is na renovatie zeer gezellig ingericht waar je heerlijk kunt genieten van een drankje en een hapje of een lekkere maaltijd. Hotel ligt op loopt afstand van het centrum.

Redelijk

De Bruin, 19-8-2016

Het hotel mag nodig gerenoveerd worden. Is erg verouderd. Het is wel goed onderhouden, maar heeft geen lift. Lastig met zware koffers. Weinig tot geen parkeerplaatsen. Prachtig uitzicht over de Moezel. Dicht bij het centrum. Goed ontbijt. De kamers werden goed schoongemaakt. Geregeld gevraag voor WiFi . Deze was alleen beschikbaar op de overloop tussen twee verdiepingen. Jammer.

Bedienend personeel was vriendelijk. De eigenaars zijn erg stug en bij het afrekenen erg zakelijk. Geen vraag hoe we het gehad hadden. De eigenaresse zat 's morgens in de ontbijtzaal te roken. Minpuntje.

Tegenvallend

H. Veldman, 23-10-2015

Bij aankomst kregen wij een benauwd kleine kamer toegewezen. Na enig protest werd ons een iets grotere kamer aangeboden met uitzicht op een ander hotel. Het ontbijt was ruim voldoende.

Wij hadden dit hotel uitgezocht vanwege de geweldig mooie ligging, met kamers aan de voorzijde voor een prachtig uitzicht. De prijs voor een zij/achterkamer was daardoor veel te hoog. Die paste wel bij een kamer aan de voorzijde "mit Moselblick". Jammer.

Gewoon goed

edmar, 13-8-2013

Gewoon Duitse degelijkheid , goede kamers, goed eten, vriendelijkheid kon beter !

Prima hotel

Sandra den Boeft, 24-5-2013

Dit hotel is prima, verwacht geen luxe maar duitse degelijkheid. Alles is superschoon, goede bedden en alles functioneert zoals het hoort. Inrichting wat gedateerd maar van hele goede kwaliteit. Eten is prima en men is erg vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Hafen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Hafen in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Hafen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Hafen scoort een 8.18 uit 10 op basis van 27 reviews.