Hotel Altes Winzerhaus ***

Hotel Altes Winzerhaus
8,2

Weer vandaag5°-2°

21 reviews over Hotel Altes Winzerhaus in het Nederlands

Goed , maar niet voor herhaling!

Thea piening, 20-10-2017

Keurige kamer, goede bedden, alles schoon en netjes maar wij hadden een kamer aan de achterkant boven het parkeerterrein,

Ontbijt was gewoon, goed ,maar verder geen gelenheid om iets te eten of te drinken in het hotel,

Eigenlijk een veredeld pension, jammer!

Prachtig

Hans, 4-8-2017

Wij hadden een kamer geboekt met balkon en uitzicht op de moezel en bergen. Echt in een woord Prachtig! Kamer was ook erg mooi, deze is afgelopen winter geheel vernieuwd. Hele hotel keurig netjes schoon. Heerlijk en ruim balkon, hier gezellig op gezeten, in de loop van de dag lekker met de zon erbij. Enige wat je hier als nadeel zou kunnen ervaren is de drukke weg gelijk voor het hotel langs. Wij stoorden ons er niet aan, we hadden dit er wel voor over. Pal naast het hotel zit een grote Penny supermarkt, niet duur, hier een paar keer wat gehaald.

Tip:We hadden zelf een waterkoker en kopjes meegenomen om een kop koffie/thee te zetten.

Genoten!

Sandra, 30-7-2017

Heerlijk genoten van ons verblijf hier. Vriendelijke ontvangst. Nette modern ingerichte kamer, die keurig onderhouden werd met goed bed en nette badkamer. Heerlijk goed verzorgd ontbijt binnen of op terras. Voor herhaling vatbaar! 👍

We hebben een aantal aanbieders voor Altes Winzerhaus voor je op een rij gezet:

Uitstekend, leuke eigenaren, prima ontbijt

Henk Bokhove, 8-5-2017

Goede parkeergelegenheid voor de auto en ook voor de fiets en indien van toepassing ook voor een mototfiets.

Ligt niet in het centrum van Cochem maar dit is lopend goed te doen.

Uitstekend.

Hans van Mokum, 25-4-2016

Op een ietwat te kleine douchehoek na een uitstekend hotel. Niets was verder minder of slecht, alles was okay ! Het uitbatende echtpaar was bijzonder goed op haar taak berekend.

goede prijs-kwaliteit

Heiderich Sruys, 19-9-2014

Leuk hotel, vooral erg schoon, en s,morgens een goed ontbijt, alleen jammer dat de broodjes een beetje taai waren.

Heel behulpzaam echtpaar die alles voor je deden

Eigenaar is( Owen Schumacher) look a like

Perfect hotel!

R.Kuipers, 14-8-2014

Mooie ligging net buiten het drukke centrum. Onze kamer had uitzicht op de Moezel en de burcht. Prima geslapen met 4 mensen op 1 kamer. Heerlijk ontbijtbuffet. Supervriendelijk personeel! Hotel heeft geen eigen restaurant, maar met zoveel eetmogelijkheden in de nabije omgeving is dat geen probleem. Wel gelegenheid voor koffie (met Apfelstrudel!!!), bier, wijn, etc. Schone kamers met balkon.

Verzorgd hotel

M&M , 30-7-2014

Goede prijs/kwaliteit verhouding, op loopafstand van centrum. Fietsen geleend van de zeer gastvrije en vriendelijke eigenaar.

altes winzerhaus/gastehaus cochem

vanhaute jean, 13-6-2014

warm onthaal/toffe uitbater/geslapen in bijgebouw 80 meter van hoofdgebouw/kamer met zicht op moezel/ goed gemutst team bij het uitgebreide ontbijt buffet /bij avond gezellig een glaasje drinken/kamer dagelijks onderhouden + propere bad linnen/veilig afgesloten parking voor auto-moto onder het gebouw

betaalbaar onderkomen, voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel voor een paar dagen

bransen01, 1-6-2014

Hotel is goed voor een paar dagen. Wij hadden een 4 persoons kamer aan de voorkant 2 hoog. Mooi uitzicht vanaf het balkon. Verkeer hoorde je goed, maar daar wen je aan en in de nacht is het ook niet zo druk. Wel erg gehorig in het hotel. Helaas houdt niet iedereen daar rekening mee. Kamer ruim genoeg voor 4 personen. Goede verzorging en aardig personeel. Ontbijt is heerlijk, elke dag hetzelfde, maar genoeg keus waardoor je dan ook elke dag wat anders kunt nemen. Als iets bijna op was werd dit gelijk aangevuld.

We hebben een aantal aanbieders voor Altes Winzerhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altes Winzerhaus in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altes Winzerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Altes Winzerhaus scoort een 8.21 uit 10 op basis van 23 reviews.