Hotel Moselhotel Waldeck

1 review over Hotel Moselhotel Waldeck in het Nederlands

Goed hotel.

Henk Sanders
1-9-2017

Op basis van een folder van een bekende supermarktketen in Nederland, een driedaags verblijf geboekt. Onze kamer was in een aangrenzend bijgebouw. Vrij nieuw, nette kamer met een groot balkon, goed bed en keurige, maar krappe badkamer. Schoonmaak was netjes. Al met al niets op aan te merken. Het hotel is enigszins oubollig, met grote beren en andere beesten van pluche. Avondeten is in buffetvorm, goed en volop keuze. Het is geen haute cuisine, maar niets op aan te merken. Ontbijt is prima. Personeel is uitermate vriendelijk en servicegericht. Waar we wel aan moesten wennen is dat er iedere dag 's avonds

voor de drankjes afgerekend moest worden en Contant. Geen

pin mogelijk en dus niet op rekening en bij vertrek afrekenen. Omgeving is mooi. Bezoek Burg Eltz, Cochem. Boppard en de Geierlay hangbrug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselhotel Waldeck in Burgen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselhotel Waldeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moselhotel Waldeck scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.