Camping Knaus Campingpark Mosel Burgen

Camping Knaus Campingpark Mosel Burgen

8.3Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Burgen (Moezel)

8.3Fantastisch

• 6Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

105 reviews over Camping Knaus Campingpark Mosel Burgen

• 2019
    6Laura30-07-2019

Prima als doorreis camping

Camping is wat verouderd en doet niet heel gezellig aan. Receptie zit bijvoorbeeld in een container. Veel vaste plekken die bezet zijn door oudere mensen. Niet veel vertier voor kleinere kinderen. Er was 1 toiletgebouw, en wij moesten erg ver lopen om daar te komen. Heel schoon was het niet. 'S avonds stikt het van de vliegjes/muggen daar, dus tandenpoetsen was niet echt fris daar. Verder ligt de camping wel op een hele mooie plek, in een hele mooie omgeving.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

1Jits Faber Visser13-06-2015

Vreselijk

Na 2 nachten zijn wij vertrokken. Kwam er voor mijn rust maar dat was ver te zoeken. De treinen rijden daar af en aan. begon 6 uur s'morgens en eindigde 1 uur s'nachts. Fietsen langs de moezel was alleen over een grote weg. Receptie zit gewoon in een ijzeren container vreselijk. De meneer die ons hielp was niet vriendelijk. Als je wilde douchen of naar de wc wilde gaan moest je eerst 21 treden omhoog en een sensorsleutel meenemen anders ging de deur niet open. diezelfde sensorsleutel registreerde ook het douchen. 0.40 cent per minuut. Het is dat ik daar voor 1 week geboekt en betaald had anders waren we gelijk doorgereden en hadden we die 2 nachten ergenis bespaart kunnen blijven.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Astrid10-08-2014

Heerlijke camping aan de Moezel

Mooie schone camping met vriendelijk en gelijk klaarstaand personeel. Een staanplaats direkt aan de Moezel. Gezellig al die bootjes en cruiseschepen die langsvaren en ach, de treinen neem je op de koop toe. Valt mee. Het dorp zelf valt niet veel te beleven, je kunt er wel goed eten maar ook op de camping zelf bij de bistro. Het is een camping waar de jeugd zich zelf moet vermaken maar dat kun je van te voren lezen op de site.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Wil van der Velden12-07-2014

Fantastische plek

Heerlijk aan de oever van de Moesel. Het sanitair was geheel vernieuwd, super !!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 3Marianne29-06-2014

Nooit meer!

Wij hebben hier 3 weken gestaan en ik kan maar 1 ding zeggen, nooit maar dan ook nooit meer! De manager is onaardig en de camping is vies en er ligt overal rotzooi op de grond. Het sanitair is ook niet schoon en de prijzen rijzen de pan uit! Wij kwamen hier al toen de vorige eigenaren er nog waren. Toen was alles veel gezelliger en schoner. De manager is zelden op tijd en in het restaurant moet je een uur wachten op je eten. De camping is zo goed als leeg en dat zegt al genoeg! NEE voor ons geen vakantie meer bij Knaus Burgen... Bah bah

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden