Camping Knaus Campingpark Mosel Burgen

15-8-2018

Vreselijk

Jits Faber Visser
        13-6-2015

Na 2 nachten zijn wij vertrokken. Kwam er voor mijn rust maar dat was ver te zoeken. De treinen rijden daar af en aan. begon 6 uur s'morgens en eindigde 1 uur s'nachts. Fietsen langs de moezel was alleen over een grote weg. Receptie zit gewoon in een ijzeren container vreselijk. De meneer die ons hielp was niet vriendelijk. Als je wilde douchen of naar de wc wilde gaan moest je eerst 21 treden omhoog en een sensorsleutel meenemen anders ging de deur niet open. diezelfde sensorsleutel registreerde ook het douchen. 0.40 cent per minuut. Het is dat ik daar voor 1 week geboekt en betaald had anders waren we gelijk doorgereden en hadden we die 2 nachten ergenis bespaart kunnen blijven.

Heerlijke camping aan de Moezel

Astrid
        10-8-2014

Mooie schone camping met vriendelijk en gelijk klaarstaand personeel. Een staanplaats direkt aan de Moezel. Gezellig al die bootjes en cruiseschepen die langsvaren en ach, de treinen neem je op de koop toe. Valt mee. Het dorp zelf valt niet veel te beleven, je kunt er wel goed eten maar ook op de camping zelf bij de bistro. Het is een camping waar de jeugd zich zelf moet vermaken maar dat kun je van te voren lezen op de site.

Fantastische plek

Wil van der Velden
        12-7-2014

Heerlijk aan de oever van de Moesel. Het sanitair was geheel vernieuwd, super !!!

Nooit meer!

Marianne
        29-6-2014

Wij hebben hier 3 weken gestaan en ik kan maar 1 ding zeggen, nooit maar dan ook nooit meer! De manager is onaardig en de camping is vies en er ligt overal rotzooi op de grond. Het sanitair is ook niet schoon en de prijzen rijzen de pan uit! Wij kwamen hier al toen de vorige eigenaren er nog waren. Toen was alles veel gezelliger en schoner. De manager is zelden op tijd en in het restaurant moet je een uur wachten op je eten. De camping is zo goed als leeg en dat zegt al genoeg! NEE voor ons geen vakantie meer bij Knaus Burgen... Bah bah

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Mosel Burgen in Burgen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Mosel Burgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.