Hotel Cafe Garni Aroma

Met vrienden

Super gezellig

Jack
27-9-2015

Willi (de eigenaar) zorgt er voor dat je je zeer welkom voelt.

Goed verzorgde en schone kamers.

Bij aankomst wordt je gelijk welkom geheten door een zeer gastvrije eigenaar.

Willi is een enthousiaste verzamelaar van oude motoren en laat indien gewenst graag zijn collectie zien.

Goede toermogelijkheden voor motorrijders en Willi helpt je om met behulp van een kaart een leuke route in elkaar te zetten, hij heeft ook gezien zijn hobby niet veel op met GPS apparaten.

kortom een leuk en gezellig hotel waar iedereen welkom is, met een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Ik ga hier zeker nog een keer terug, en kan dit hotel van harte aanbevelen.

Prima verblijf zeker voor motorrijders

Jos v Velthoven
9-9-2015

Met 4 personen hebben wij hier 4 nachten en dagen mogen verblijven. Willi en partner runnen samen het Cafe-Hotel Aroma en zorgen dat jij je er thuis voelt. De kamers zijn zuiver zo ook de badkamer. Een zithoekje en een TV is ook op de kamer aanwezig. Handdoekservice prima. Het ontbijt is prima, zoveel je maar wilt en zeer gevarieerd. Willi of zijn partner komt telkens vragen of het naar wens is. Voor het avondeten moet je 30 meter lopen naar een goed restaurant. De wifi verbinding(gratis) is maar zwak maar op de goede plaats in het cafe gedeelte dan gaat het .In de avond kun je wel in het ontbijtzaaltje nog iets drinken maar het cafe-hotel is dan eigenlijk dicht en je moet je drankjes noteren die je gebruikt want Willi en partner zijn dan naar huis( wonen ernaast) De laatste doet de lamp uit. Ons is het verblijf prima bevallen en we zullen er zeker nog een keertje naar toe gaan met dezelfde of andere vrienden die motorrijden leuk vinden in deze omgeving van de Moesel en de Eifel.

ideale plaats om vanuit te touren

wim
6-4-2011

De eigenaar is fervent motor liefhebber, is bereid om tochten te organiseren op Dinsdag.

Er is zelfs een motormuseum in huis!

Leuk hotel/apt

richard
5-8-2010

Dit hotel/apt is recent geheel vernieuwd. Alles ziet er keurig uit. Vriendelijke, gastvrije eigenaar. Het dorpje Burgen is mooi, maar er is niet veel te beleven. Prima plek om van hieruit toertochten te maken met auto of motor (eigenaar heeft een mooie collectie klassieke motoren).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafe Garni Aroma in Burgen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafe Garni Aroma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.