Camping Burgen

38 reviews over Camping Burgen in het Nederlands

geweldig

ans
4-5-2018

zuivere toiletten en douche vriendelijke eigenaren mooi plekje en een leuk dorp mooie fietspaden

Mooie camping met ruime plaatsen

Nugteren
6-10-2017

Zeer vriendelijke eigenaar. De plaatsen waren allemaal op gras en erg ruim met prachtig uitzicht op een burcht aan de overzijde van de Moezel. Sanitair werd meerdere keren per dag schoongemaakt en zag er keurig uit. Douchen zonder muntjes en altijd goed warm water. De camping heeft een kleine campingwinkel voor de hoognodige boodschappen. Bij de receptie is voldoende informatie over de omgeving en de eigenaar en zijn echtgenote zijn graag bereid je allerlei tips te geven over wandelingen of uitjes in de omgeving. Er is geen restaurant maar in het dorp zijn voldoende goede eetgelegenheden. Al met al een fijne campingplaats om nog eens terug te gaan.

Geen vier sterren waard!

Anoniem
11-8-2017

Na een dag rijden vanuit Oostenrijk kwamen we met onze caravan aan bij onze tussenstop op Camping Burgen. We zouden hier 3 dagen staan voordat we verder reden naar NL. Van te voren geboekt en via de mail waren ze erg gastvrij. We werden rond 20:00 uur ontvangen door een niet al te vriendelijke camping eigenaar. We hadden erge trek. Alleen hadden we nooit gedacht dat een 4 sterren camping GEEN restaurant/snackbar zou hebben.. Eenmaal 5 min later op weg naar een restaurant kregen we al een waarschuwing van een boze camping eigenaar dat we te hard reden. Dit konden we op dat moment begrijpen, maar daarna bleef de camping eigenaar erg nors en onvriendelijk tegen ons. Misschien geen voorkeur voor jonge stellen op de camping?? Het sanitair gebouw wordt goed hygiënisch bijgehouden. Het is alleen erg gedateerd.. Bij een **** camping verwacht je niet een douch waarbij je moet zoeken naar een goede temperatuur en zoeken naar waar je het beste kan staan om druppels te vangen.. Het zwembad is extreem klein voor de grootte van de camping. De omgeving is fantastisch mooi! Aan de moezel zijn verschillende goede restaurantjes om te eten. Van de **** hebben we 1 ster gevonden en dat is de omgeving. Nooit meer voor een herhaling!

Leuke plek aan de moezel

theo
5-7-2017

Wij hebben hier een paar dagen genoten van een goed onderhouden camping direct aan de Moezel

Eigenaar is heel actief op de camping met schoon en bij houden van de camping, het ziet er dan ook netjes uit

Klein zwembad, wel ondiep maar lekker bij warm weer

Tegen over de camping is een klein restaurantje aan een pleintje waar je voor weinig geld door een enthousiaste eigenaresse wordt bediend

Oude reviews (archief)

Goede, relaxte en gemoedelijke camping

Janneman
20-9-2016

Prima camping in rustig dorp Burgen. Zeer schoon sanitair (ook 's avonds laat nog gecontroleerd en gereinigd!). Relaxte en gemoedelijke sfeer. Goede uitvalbasis voor bezoek aan Cochem en Koblenz en diverse kastelen in de omgeving, zoals Burg Eltz en burg Thurant. Supermarkten in Treis-Karden.

Kleine staanplaats, norse uitbater, lawaaierig

Bossuyt/Dierickx
20-9-2016

Camping aan de moezel, maar je kan als trekker niet staan aan de moezel daar de plaatsen ingenomen zijn door de vaste caravans . Uitbaatster is matig vriendelijk , uitbater is eerder nors , zwembad stelt niets voor veel te klein voor te veel mensen Sanitair is top !!!! Zeker 3 maal per dag proper gemaakt , gratis douche's met warm water . Heel veel lawaai van de treinen zowel over dag als s nachts. Heel kleine staanplaatsten waar je bij manier van spreken voortent tegen voortent staan letterlijk zelfs !!! . Je moet ook mooi netjes op een rij staan ... Bij het afrekenen word er nog eens 1 euro per dag bijgelapt voor het ' afvalwater ' wat vooraf niet gezegd werd . Wifi is er super heel goed bereik 10 euro voor een week . Eetgelegenheden voldoende in de streek die prijs kwaliteit heel goed zijn . Ondanks alles denk ik persoonlijk dat er voor deze prijs beter campings te vinden zijn in de streek .

De camping was volgeboekt dit eerste weekend van september, en we waren dus blij dat we gereserveerd hadden, toen we in het donker aankwamen.

Het sanitair is perfect. Het zwembadje klein en slechts 90 cm. diep. Zonder skimmer, dus er drijven blaadjes in.

De opbouw van de camping is niet doordacht; enkele caravans met hun autos (???) direct aan de moezel, verpesten het uitzicht voor alle anderen. We kregen eerst n plaatsje aangeboden omringd door caravans ( die zowiezo al dicht op elkaar staan); daarna bleek er toch nog n wat vrijer plekje te zijn. Goed voor 2 nachtjes, maar niet om langer te verblijven, of je moet direct aan de moezel staan. Een tentveldje zou zeer prettig zijn, maar die waren er zowiezo maar 3, de rest is caravan. De bevolking naar verwachting hoofdzakelijk grijs.

Eigenaars aardig, afstand tot sanitair handig met fiets, inderdaad veel herrie van de goederentreinen, maar dat went.

Fietsen naar Koblenz doe je bij voorkeur op de andere moezeloever ivm met zeer hard rijdend verkeer en ontbreken van echt fietspad op de zuidoever. We kwamen fietsend naar Koblenz, op beide oevers, geen campings tegen waar we wellicht liever hadden gestaan; allemaal overvol met vooral caravans. We betaalden 20 euro per nacht, zonder stroom. Redelijk.

Idyllisch?? Nee

Een zeer behoorlijke camping, direct aan de Moezel, vlak voor het dorpje Burgen.

De camping wordt goed verzorgd door een vriendelijke echtpaar, waarvan de dame zeer behoorlijk Nederlands spreekt. Sanitair, winkeltje, etc. het is allemaal prima vor elkaar.

Natuurlijk kun je hier je boot te water laten, maar die hebben wij niet!

De plek wordt aangewezen en is eerder lang dan diep. Als wij en de overburen een voortent met luifel hadden gehad, dan staan de haringen wel onder je campingtafeltje. Kijk dus wel even hoe je gaat staan met de kampeermiddel.

Iedere morgen is er vers brood en dat is niet duur.

Wij waren nog voor het hoogseizoen, maar dit lijkt geen camping voor kinderen tussen 6-14 jaar. Voor kleine kinderen is er een speelplaatsje, maar daarna houdt het wel op. Voor de pubers is er een voetbalveldje en voldoende plek om rond te hangen met de smartphone.

Er is wifi, maar dat kost wel een paar euro (ong. €10/week). Bereik en capaciteit is voldoende.

Dichtbij de mooie plaatsen als Koblenz en Cochem en diverse kastelen in de omgeving. Kortom een hele leuke plek om vakantie te genieten.

Mooie camping gelegen aan de Moezel.

Sergio
1-5-2016

De camping is mooi gelegen aan de Moezel .Het dorpje Burgen stelt niet zoveel voor.Je kan gemakkelijk fietsen en winkelen in naburig stadje Treis Karden een 9km.Vanuit Burgen niet zover van Cochem ,Bernkastel, Koblenz, Alken en zeker ook de moeite Burg Eltz . Je kan ook veel wandelen in de prachtige wijnvelden.

Prachtige omgeving. Heel goed sanitair, je kunt zo lang douchen als je wilt dus geen gedoe met muntjes of kaartjes en zelf de warmte regelen. Er wordt wel 4 of 5 keer per dag gepoetst in de douches en WC's. Er hangt ook een fohn en er is een ingebouwd babybad.

Klein winkeltje met toch genoeg keuze als je iets vergeten bent. Je kunt elke dag verse broodjes bestellen en die zijn niet duur! Direkt buiten de camping loop je het dorpje in waar genoeg eettentjes te vinden zijn. Ga vooral naar de Imbiss(de 2e aan de linkerkant) die hebben heerlijke hamburgers die ze zelf vers maken, duurt 20 minuten en lekkere salades heel veel voor weinig geld! Boodschappen kun je doen in Treis, ca. 13 km verderop.Helaas een stukje rijden maar dat geldt voor alle campings in die regio. Eigenaresse van de camping is heel aardig en spreekt goed Nederlands, daar kan haar man nog veel van leren helaas. Ze zijn streng maar er ligt ook geen peukje of papiertje op de grond of ze rapen het op.

Wifi is matig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Burgen in Burgen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Burgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Burgen scoort een 7.56 uit 10 op basis van 42 reviews.