Camping Burgen

42 reviews over Camping Burgen in het Nederlands

Prima camping

Carla
6-9-2018

Prima camping in een prachtig omgeving. Sanitair wordt goed schoongehouden. Een mooi gezicht is de verlichte burcht 's avonds. We hebben hier erg genoten. De Forellenweg is een prachtige wandeling, je moet even klimmen, maar dan heb je ook wat. Op het Kupchen heb je een prachtig uitzicht over de omgeving en de camping. We komen hier zeker terug.

Geweldig

Familie Wuring
23-8-2018

Wij hebben dit jaar 2018, 2 x op Camping Burgen gestaan, in principe zegt dit genoeg . Ik heb alleen maar plus punten, geen min punten👍

zeer gedateerde seniorencamping

iena
12-8-2018

Ik ben afgegaan op de vier sterren, maar dat was geen slimme keuze. De sterren worden gegeven aan de voorzieningen die aanwezig zijn. Er was nog voldoende plaats op deze camping in het hoogseizoen. Tussen 13.00 en 15.00 uur kun je niet de camping op of af, dan is er pauze voor het beheerdersechtpaar. Er is slechts één sanitairgebouw. Daar zijn 15 toiletten op een rij met deurtjes die van onder en boven open zijn, zoals bij het zwembad. Geen frisse geur dus in de ochtend. Het is niet mogelijk van het toilet naar de douche te lopen: dat moet helemaal buitenom het gebouw. De douches idem: allemaal kleine ruimtes op een rij met dezelfde deuren. Exact zoals ik me de campings van 40 jaar geleden herinner, toen ik met mijn ouders op vakantie ging. 's Ochtends en 's avonds zie je senioren in badjassen. Het is een vaste kliek die elkaar kent en je bent en blijft een buitenstaander. Op de fiets 40 minuten naar het 1e dorp waar iets te doen is.

Voor herhaling vatbaar.

W
8-7-2018

Mooi aan de moezel, vriendelijke mensen, mooi om te fietsen.

geweldig

ans
4-5-2018

zuivere toiletten en douche vriendelijke eigenaren mooi plekje en een leuk dorp mooie fietspaden

Mooie camping met ruime plaatsen

Nugteren
6-10-2017

Zeer vriendelijke eigenaar. De plaatsen waren allemaal op gras en erg ruim met prachtig uitzicht op een burcht aan de overzijde van de Moezel. Sanitair werd meerdere keren per dag schoongemaakt en zag er keurig uit. Douchen zonder muntjes en altijd goed warm water. De camping heeft een kleine campingwinkel voor de hoognodige boodschappen. Bij de receptie is voldoende informatie over de omgeving en de eigenaar en zijn echtgenote zijn graag bereid je allerlei tips te geven over wandelingen of uitjes in de omgeving. Er is geen restaurant maar in het dorp zijn voldoende goede eetgelegenheden. Al met al een fijne campingplaats om nog eens terug te gaan.

Geen vier sterren waard!

Anoniem
11-8-2017

Na een dag rijden vanuit Oostenrijk kwamen we met onze caravan aan bij onze tussenstop op Camping Burgen. We zouden hier 3 dagen staan voordat we verder reden naar NL. Van te voren geboekt en via de mail waren ze erg gastvrij. We werden rond 20:00 uur ontvangen door een niet al te vriendelijke camping eigenaar. We hadden erge trek. Alleen hadden we nooit gedacht dat een 4 sterren camping GEEN restaurant/snackbar zou hebben.. Eenmaal 5 min later op weg naar een restaurant kregen we al een waarschuwing van een boze camping eigenaar dat we te hard reden. Dit konden we op dat moment begrijpen, maar daarna bleef de camping eigenaar erg nors en onvriendelijk tegen ons. Misschien geen voorkeur voor jonge stellen op de camping?? Het sanitair gebouw wordt goed hygiënisch bijgehouden. Het is alleen erg gedateerd.. Bij een **** camping verwacht je niet een douch waarbij je moet zoeken naar een goede temperatuur en zoeken naar waar je het beste kan staan om druppels te vangen.. Het zwembad is extreem klein voor de grootte van de camping. De omgeving is fantastisch mooi! Aan de moezel zijn verschillende goede restaurantjes om te eten. Van de **** hebben we 1 ster gevonden en dat is de omgeving. Nooit meer voor een herhaling!

Leuke plek aan de moezel

theo
5-7-2017

Wij hebben hier een paar dagen genoten van een goed onderhouden camping direct aan de Moezel

Eigenaar is heel actief op de camping met schoon en bij houden van de camping, het ziet er dan ook netjes uit

Klein zwembad, wel ondiep maar lekker bij warm weer

Tegen over de camping is een klein restaurantje aan een pleintje waar je voor weinig geld door een enthousiaste eigenaresse wordt bediend

Goede, relaxte en gemoedelijke camping

Janneman
20-9-2016

Prima camping in rustig dorp Burgen. Zeer schoon sanitair (ook 's avonds laat nog gecontroleerd en gereinigd!). Relaxte en gemoedelijke sfeer. Goede uitvalbasis voor bezoek aan Cochem en Koblenz en diverse kastelen in de omgeving, zoals Burg Eltz en burg Thurant. Supermarkten in Treis-Karden.

Kleine staanplaats, norse uitbater, lawaaierig

Bossuyt/Dierickx
20-9-2016

Camping aan de moezel, maar je kan als trekker niet staan aan de moezel daar de plaatsen ingenomen zijn door de vaste caravans . Uitbaatster is matig vriendelijk , uitbater is eerder nors , zwembad stelt niets voor veel te klein voor te veel mensen Sanitair is top !!!! Zeker 3 maal per dag proper gemaakt , gratis douche's met warm water . Heel veel lawaai van de treinen zowel over dag als s nachts. Heel kleine staanplaatsten waar je bij manier van spreken voortent tegen voortent staan letterlijk zelfs !!! . Je moet ook mooi netjes op een rij staan ... Bij het afrekenen word er nog eens 1 euro per dag bijgelapt voor het ' afvalwater ' wat vooraf niet gezegd werd . Wifi is er super heel goed bereik 10 euro voor een week . Eetgelegenheden voldoende in de streek die prijs kwaliteit heel goed zijn . Ondanks alles denk ik persoonlijk dat er voor deze prijs beter campings te vinden zijn in de streek .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Burgen in Burgen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Burgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.