Reviews over Burgen (Moezel)

Hier komen we weer! 👍

Giny
    30-9-2018

Hele nette camping. Toiletgebouw en doucheruimtes worden keurig netjes schoongemaakt. Ook genoeg toiletten en douches.

‘s Avonds prima verlicht.

Kortom een prima camping! 👍

Alleen de sluiting tussen 13.00 en 15.00 vonden we niet zo prettig, maar is misschien iets om aan te wennen. Top, ga zo door.

Prima camping

Carla
    6-9-2018

Prima camping in een prachtig omgeving. Sanitair wordt goed schoongehouden. Een mooi gezicht is de verlichte burcht 's avonds. We hebben hier erg genoten. De Forellenweg is een prachtige wandeling, je moet even klimmen, maar dan heb je ook wat. Op het Kupchen heb je een prachtig uitzicht over de omgeving en de camping. We komen hier zeker terug.

Geweldig

Familie Wuring
    23-8-2018

Wij hebben dit jaar 2018, 2 x op Camping Burgen gestaan, in principe zegt dit genoeg . Ik heb alleen maar plus punten, geen min punten👍

Voor herhaling vatbaar.

W
    8-7-2018

Mooi aan de moezel, vriendelijke mensen, mooi om te fietsen.

geweldig

ans
    4-5-2018

zuivere toiletten en douche vriendelijke eigenaren mooi plekje en een leuk dorp mooie fietspaden

Burgen (Moezel) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 16 reviews