Camping Zum Stillen Winkel

8.3Fantastisch

• 9.2Staat v/h sanitair
  • 5.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Aan de rivier de Wied bij Bürder ligt Camping Zum Stillen Winkel. Het is een rustige camping waar geen animatie wordt aangeboden. Er is wel een speeltuin en speelveld aanwezig voor de kinderen. Bezoek Europa’s grootste koudwater geiser in Andernach of ga heerlijk wandelen of fietsen in de omgeving.

89 reviews over Camping Zum Stillen Winkel

• 10Garand M106-09-2019

Klasse!

Als je van rust en natuur houd op een camping ga dan hier naar toe. Stil is het zeker! Keurig nieuw onderhouden sanitair, gastvrij Nederlands echtpaar die uitstekend hun best doen. Helaas is zoals in veel landelijke gebieden in Duitsland practisch iedereen in de kleinere dorpen en steden slaap...

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Corine27-08-2019

Rustig, natuur, prachtig sanitair.

Camping waar rust boventoon voert. Geen animatie, geen restaurant (wel komen restaurants uit de buurt bezorgen). Sanitair perfect schoongemaakt dagelijks al blijf je afhankelijk hoe je voorganger het achterlaat. De eigenaren werken kei hard om de camping steeds mooier, comfortabeler te maken. En bewaren de rust. In seizoen worden er geen onderhouds- c.q. Vernieuwingswerkzaamheden uitgevoerd teneinde de rust te garanderen. Hond welkom. Plek is niet afgebakend. Aan een riviertje waarin kinderen spelen, honden afkoelen en een enkeling aan het vissen is. Schaduw en zon plekken.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Marente Laman14-08-2019

Prima plek

Prima camping voor ons op doorreis. Mooie plek in de schaduw. Leuk riviertje waar de kinderen nog even in hebben gezwommen. Mooi, nieuw sanitair met privé cabines met wc, douche en wastafel. Luxe voor een camping. Netjes en schoon! Thuisbezorgd (pizza/ patat/schnitzel) bij je plek. Wij hadden een prima pizza. Receptie is wat eenvoudig, maar vriendelijk geholpen nadat we belden op 06 nr dat we aan het wachten waren.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie van Braam11-08-2019

Uitstekende camping in een mooi bebost gebied!

Hele fijne camping. Mooi opgezet zo langs het Wied. Wij hadden plek 305 en die stond mooi in de schaduw van een grote boom. Er zijn schaduwplekken en zon plekken. De tenten staan aan de waterkant. Het sanitair is voortreffelijk. Wordt regelmatig schoongemaakt. Grote douches met wastafel en toilet. Genoeg WC's en afwasgelegenheid. Bijna nooit een wachtrij als ik er heen ging, terwijl de camping vol stond. Op de camping zijn broodjes verkrijgbaar en de lokale pizzeria brengt je eten tot aan de caravan. Lekker en zeer betaalbaar! In de buurt is ook genoeg te doen. Koblenz, kletterwald in de buurt, mooie wandelroutes vanaf de camping. Kortom: een uitstekende camping om langere tijd door te brengen!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7W06-08-2019

Mooie omgeving, net sanitair

We hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping. Onze kinderen hebben lekker gespeeld in de beek en er zijn voldoende leuke uitstapjes in de omgeving. Wat ons tegen viel was de uitstraling van de camping. Mooie plaatjes op de website; in werkelijkheid het veld langs de beek stampvol met tenten en de zijstraatjes staan vol met armoedige chalets. De meeste hiervan zijn eerder krotten te noemen en de paden met onkruid, gaten, allerlei soorten stenen zijn ook erg onverzorgd. Het sanitairgebouw maakt dan weer een hoop goed. Deze is erg netjes. Verder vind ik 1 wasmachine en droger wel erg weinig. Soms stond er in het washok wel een rij aan tassen/wasmanden in de wacht voor een wasbeurt.

• 1Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Henk Haveman03-08-2019

Mooie rustige camping gelegen aan een riviertje.

Mooi gelegen camping, gelegen aan een riveirtje waar het voor de kinderen mooi spelen is. Er zijn in de buurt allerlei gelegenheden om naar toe te gaan. Mooie steden, kastelen. Er zijn vele voorzieningen in de buurt, eetgelegenheden, zwembaden. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is dat de sanitaire voorzieningen wat te klein zijn voor de hele camping. Het kan zijn dat als je wilt gaan douchen dat alle douches bezet zijn. Maar dat is ook wel het enige.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Henk21-07-2019

Heerlijk plekje

Ultieme rust op dit heerlijke plekje. De camping was lekker vol en toch hoor je eigenlijk niets anders dan het riviertje en de vogels. Wij waren er met mooi weer en konden heerlijk zittend op de tuinstoel in het riviertje pootjebaden. De ligweide op het einde van de camping is ook al heerlijk. Water elecra en afvoer op de eigen plek is lekker maar zulk mooi sanitair heb ik nog nooit gezien. Zoals u begrijpt was onze vakantie geslaagd

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Brigitte28-06-2019

Am stillen Winkel is alles behalve stil!

Ze adverteren met een rustige camping waar je s’nachts alleen de uilen hoort Nou ik hoor alleen de buren praten en iedereen die met hun klakslippers langsloopt naar het sanitair gebouw We hebben bij reservering duidelijk om een rustige plek gevraagd maar hier is geen gehoor aan gegeven Ook moet het na 22.00 uur rustig zijn, er komen om 22.45 uur nog nieuwe mensen naast ons staan die zich nog uitgebreid gaan installeren!

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Natalia Treffers, Camping Zum stillen Winkel, Eigenaar, 04-07-2019

Beste Brigitte, Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet bevallen is en dat u uw staanplaats niet als rustig heeft ervaren. Helaas kan het voorkomen dat de plaatsen naast u ook bezet zijn. Verder komt het wel eens voor dat mensen urenlang in de file hebben gestaan en daardoor later aankomen dan gebruikelijk is. U bent van harte welkom om onze camping eens eind oktober te bezoeken, waarbij de kans op buren geringer is en men over het algemeen geen slippers draagt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Selma29-05-2019

Mooie rustige plek in prachtige omgeving

Langgerekte camping met deels vaste huisjes en deels kampeerplekken langs rivier. In mei heel stil, veel vogels. In het midden 1 fantastisch ruim en schoon sanitairgebouw. Gratis warm water. Als je zoals wij aan het eind van de camping staat wel 4 minuten lopen. Mooie omgeving met veel wandel en fietsmogelijkheden. Routes bij receptie verkrijgbaar. Acsikorting in laagseizoen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Seniorenstel23-09-2018

Zeer aan te bevelen.

Leuke camping met royale plaatsen en prachtig sanitair in een mooie omgeving. Camping was bijna iedere dag vol. Komt ook door het mooie weer. Eigenaar erg behulpzaam. Heeft voor ons de garage in Neuwied gebeld, omdat we problemen hadden met de auto. En de bustijden voor ons uitgezocht, omdat de auto weggebracht moest worden. Langs het riviertje de Wied kon gefietst worden, maar het is meer een gebied voor mooie wandelingen. Als je langs de Rijn wil fietsen moet je eigenlijk een fietsendrager bij je hebben, want dan moet je eerst naar Neuwied (15km). Ook vanaf de camping kon je zo het bos in om te wandelen. Verder hoorde je geen verkeer. De supermarkt was wel enkele kilometers verwijderd van de camping. Sanitairgebouw is nieuw en wordt goed schoongehouden.

Gereisd met partner in september 2018

4 tips over Camping Zum Stillen Winkel

• Jeroen, 05-06-2014

Als alternatief is de pizzeria in het andere dorpje welke ook door de camping-eigenaar wordt aangeraden zeer aan te bevelen. Ook daar aardige mensen en lekker eten. (met een beetje geluk wordt je bij de bezorging mee terug genomen naar de camping zodat je niet hoeft te lopen! ;-)

• Mario, 05-08-2012

In de buurt is er veel te bezichtigen.

• Lydia Onink, 17-06-2012

Vlakbij Europees grootste koud water geiser, schmetterlingpark (vlindertuin)

1 vraag over Camping Zum Stillen Winkel

• Wendy, 23-12-2018

Vaste gasten

Heb je als je op een tentplaats aan het water staat veel "last" van vaste gasten die voor je tent gaan baden? Camping oogt rustig en daar spreken de reviews ook van maar ik kan me dat nog lastig voorstellen met zo'n groot aantal vaste plaatsen namelijk.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig