Hotel Zum Guten Onkel

22 reviews over Hotel Zum Guten Onkel in het Nederlands

prima

Jan
7-7-2010

eten goed, personeel vriendelijk, kamers een beetje ouderwets maar netjes bijgehouden

Gereisd met partner in juli 2010

Hier kun je blijven komen

Adri Meesters
2-3-2009

Hotel Zum Guten Onkel is zeer geschikt voor groepen die aan de moesel gaan wandelen of fietsen. Het hotel kijkt NIET uit op de moesel maar als je overdag wandelt of fietst zie je die toch wel.

Het eten is goed en goed klaargemaakt en meer dat voldoende.

In de winter is het volgens mij wat ik gehoord heb gesloten,dus informeren voor organiseren.

Gereisd met vrienden in september 2008

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Guten Onkel in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Guten Onkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.