Hotel Zum Guten Onkel

22 reviews over Hotel Zum Guten Onkel in het Nederlands

prijs/kwaliteitssverhouding goed

Tineke Hageman
31-10-2010

Het personeel was vriendelijk. De kamers waren klein, maar netjes en schoon. Wel gehorig.

De bar was open tot half negen/half tien. Waren er weinig mensen dan sloot de bar eerder. Wij troffen het dat er een groot gezelschap was, waardoor de bar langer open bleef. Een goed hotel als je er overdag niet verblijft.

Het plaatsje evenverderop Beilstein is de moeite waard om te bezoeken. Terwijl Trabach-Trarbach werd aangeprezen als bezienswaardig viel ons dat behoorlijk tegen!!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

erg goed voor het geld

Fam .Bongers
10-10-2010

De slaapkamers zijn goed maar het uitzicht is een grote muur waar je tegenaan kijkt

het ontbijt is goed en ook het diner in buffetvorm is erg lekker 2 soorten vlees en meerdere groente's en meerdere soorten aardappel.

Hier kun je 3 dagen perfect eten drinken en slapen voor €99.00

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Voor ons niet meer....

jw van der Eerden
29-8-2010

Rare ontvangst

Eten: Weinig keus maar goed

Na het ontbijt gaat het hotel weer dicht (voor eten en drinken) en opent alleen van 17.00 tot 22.00 uur.

Hotelkamers klein maar wel schoon

Geen badschuim of zeep aanwezig

Personeel is nors, slechte bediening

Geen aanrader.

JW. van der Eerden

Schijndel

ik denk van niet

els
29-8-2010

dag samen ik heb dit nog zelde meegemmakt

eten ging

een stukje zeep niet meer ???

amper goedemorgen of avond

geen drankje te koop, enz enz

Prima plek

Hennie Pastors.
28-8-2010

Zum Guten Onkel is een prima GASTEN verblijf. Voor een Hotel is het beetje te hoog gegrepen. Het eten was er prima. De kamers waren aan de kleine kant maar wel netjes en schoon er waren geen kluisjes aanwezig die zouden wel aanwezig zijn. Voor een meer prijs was er een kamer met klein balkon te krijgen maar dan had je uitzich op een muur. Een nadeel is dat het restaurand na het eten gesloten werd, dus je kon er s'avonds geen wijntje of pilsje drinken en dat is toch wel jammer. Op maandag avond was er van 20.00 tot 22.00uur een leuk bandje.

Al met al hebben we ons prima vermaakt. Voor mensen met niet al te hoge eisen is het prima locatie voor een redelijke prijs. Voor ons best voor herhaling vatbaar.

Hennie en Annie Pastors.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Mooie plek ook de omgeving.

Peter de Jong
25-8-2010

We kwamen binnen en er werd meteen gevraagd of we een kamer met balkon wilden

tegen een meerprijs.Op het balkon met uitzicht op een muur kon je niet eens een potje

kaarten met vieren ,zo klein, dit hebben we dus niet gedaan.Het eten was goed.

Maar de service was zeer slecht .In een hotel mag je verwachten dat je dag en nacht

iemand kan spreken.De bar werd gewoon gesoten.Na het diner ook de bar dicht.Alles

werd gewoon afgesloten.Je kon nog net op je kamer komen.Hier nooit meer!!

prima

maes
23-8-2010

we zijn net terug van een all inn weekend en alles was perfect voor ons

mooi hotel vriendelijk personeel lekker eten .is zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

tip top

familie maes
23-8-2010

dit hotel was zeer goed mooi en proper

zeer vriendelijk personeel en lekker ontbijt

ook het all inn programma was een topper we hebben ervan genoten en is zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

De omgeving steekt boven het hotel uit

Frans en Annie
4-8-2010

Van 31/7 tot 2/8 in Bruttig geweest. De standaardkamers zijn ruim onder de maat. Er wordt bij aankomst meteen een kamer met balkon aangeboden voor een meerprijs van € 8,-- pppd. Ons arrangementsbedrag was omgerekend € 33,-- pppd. incl. ontbijt en diner. Een forse toeslag dat men weleens "slaatje" noemt. Ontbijt was ruim voldoende. Dinerbuffet was redelijk maar werd niet aantrekkelijk gepresenteerd. Mogelijkheden om een drankje te gebruiken waren er niet. De muziek-/dansavond op zaterdag begon om 20.00 uur en was klokslag 22.00 uur afgelopen. Verder entertainment ontbrak. Over de kegelbaan die aanwezig zou zijn werd met geen woord gerept. De omgeving met vooral de plaatsjes Beilsheim en Cochem maken alles goed. Alles bij elkaar een leuk weekend voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in juli 2010

Mooie plek & omgeving!

Mark Schurink
2-8-2010

We hadden een weekend in Hotel zum guten onkel geboekt.. Met inclusief ontbijt en 3 gangen menu, Helaas was het 3 gangen menu helemaal niks alleen de eerste avond was het te doen de andere 2 avonden hebben we in een ander hotel gegeten jammer genoeg.

Verder zijn het mooie kamers met een mooi balkon. We hebben er ondanks het eten een heel mooi weekend gehad.

Gereisd met partner in januari 2010

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Guten Onkel in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Guten Onkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.