Hotel Zum Guten Onkel

11 reviews over Hotel Zum Guten Onkel in het Nederlands

Prima voor 1 nacht

Eppie
18-7-2016

Prijs/kwaliteit is echt wel oke. Voor 2 personen betaalden wij in totaal slechts 53 euro incl ontbijt. Daar kan en mag je dus niet zo veel van verwachten. We sliepen in het gasthuis tegenover het hotel. Kamer stond vol met 3 bedden, waardoor het erg krap was. Met mooi weer kon je wel lekker op je eigen balkonnetje zitten. De badkamer was helemaal klein. Je kon door de naar binnen draaiende deur amper binnen komen. De douchehaak was afgebroken, dus je moest tijdens het douchen zelf voor douchestang spelen. De douchebak liep erg slecht leeg. Wat wel opvallend was, is dat het heel erg schoon was. Het ontbijt was overigens prima. Wat ons erg blij maakten, was dat onze motoren in een afgesloten garage gestald konden worden. Voor 1 overnachting (mede gezien de lage prijs) prima te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Goed verblijf

Danny
11-8-2014

Wij zijn afgelopen weekend daar geweest en een zeer goed onderkomen.Heerlijk geslapen en goed ontbeten.Vriendelijke ontvangst.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Goed vertoeven

fam. vander Putten
17-10-2012

Een goed hotel, schone kamer, w.c. en douche.

Personeel is klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Ze hebben voor ons en onze vrienden zelfs het buffet een uur langer opengehouden, nadat we hen hadden laten weten dat we niet op tijd konden zijn voor het eten vanwege een file van ander halfuur.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Goede prijs kwaliteit verhouding

Cor van Gompel
23-7-2012

Schoon en nette kamers. Goed punt om vandaar te wandelen of fietsen. Was goed tevreden over het verblijf en eten.

Gereisd met vrienden in juli 2012

prijs/kwaliteitssverhouding goed

Tineke Hageman
31-10-2010

Het personeel was vriendelijk. De kamers waren klein, maar netjes en schoon. Wel gehorig.

De bar was open tot half negen/half tien. Waren er weinig mensen dan sloot de bar eerder. Wij troffen het dat er een groot gezelschap was, waardoor de bar langer open bleef. Een goed hotel als je er overdag niet verblijft.

Het plaatsje evenverderop Beilstein is de moeite waard om te bezoeken. Terwijl Trabach-Trarbach werd aangeprezen als bezienswaardig viel ons dat behoorlijk tegen!!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

erg goed voor het geld

Fam .Bongers
10-10-2010

De slaapkamers zijn goed maar het uitzicht is een grote muur waar je tegenaan kijkt

het ontbijt is goed en ook het diner in buffetvorm is erg lekker 2 soorten vlees en meerdere groente's en meerdere soorten aardappel.

Hier kun je 3 dagen perfect eten drinken en slapen voor €99.00

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Voor ons niet meer....

jw van der Eerden
29-8-2010

Rare ontvangst

Eten: Weinig keus maar goed

Na het ontbijt gaat het hotel weer dicht (voor eten en drinken) en opent alleen van 17.00 tot 22.00 uur.

Hotelkamers klein maar wel schoon

Geen badschuim of zeep aanwezig

Personeel is nors, slechte bediening

Geen aanrader.

JW. van der Eerden

Schijndel

ik denk van niet

els
29-8-2010

dag samen ik heb dit nog zelde meegemmakt

eten ging

een stukje zeep niet meer ???

amper goedemorgen of avond

geen drankje te koop, enz enz

Prima plek

Hennie Pastors.
28-8-2010

Zum Guten Onkel is een prima GASTEN verblijf. Voor een Hotel is het beetje te hoog gegrepen. Het eten was er prima. De kamers waren aan de kleine kant maar wel netjes en schoon er waren geen kluisjes aanwezig die zouden wel aanwezig zijn. Voor een meer prijs was er een kamer met klein balkon te krijgen maar dan had je uitzich op een muur. Een nadeel is dat het restaurand na het eten gesloten werd, dus je kon er s'avonds geen wijntje of pilsje drinken en dat is toch wel jammer. Op maandag avond was er van 20.00 tot 22.00uur een leuk bandje.

Al met al hebben we ons prima vermaakt. Voor mensen met niet al te hoge eisen is het prima locatie voor een redelijke prijs. Voor ons best voor herhaling vatbaar.

Hennie en Annie Pastors.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Mooie plek ook de omgeving.

Peter de Jong
25-8-2010

We kwamen binnen en er werd meteen gevraagd of we een kamer met balkon wilden

tegen een meerprijs.Op het balkon met uitzicht op een muur kon je niet eens een potje

kaarten met vieren ,zo klein, dit hebben we dus niet gedaan.Het eten was goed.

Maar de service was zeer slecht .In een hotel mag je verwachten dat je dag en nacht

iemand kan spreken.De bar werd gewoon gesoten.Na het diner ook de bar dicht.Alles

werd gewoon afgesloten.Je kon nog net op je kamer komen.Hier nooit meer!!

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Guten Onkel in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Guten Onkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.