Een goedkope aanrader voor een weekend weg!

Hotel Zum Guten Onkel **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door KvdM

Een goedkope aanrader voor een weekend weg!

KvdM,
29-10-2017

Eenvoudig maar schoon hotel met prima ontbijt en grote kamers in het naastgelegen Gästehaus. Huisdiervriendelijk. Voldoende uitlaatgebieden in het park langs de Moezel. Wij hadden kamernr.124, ruim, schoon ingericht met 3 bedden, bank en zitje. Niets mis mee! Wel een heel klein balkon. Geen koelkast.

Wat wij als minder prettig hebben ervaren was de indeling van de tafels met ontbijt. Zo kon het zijn dat je met een ander vreemd stel aan 1 tafel werd gezet. Kortom, te weinig tafels voor het aantal kamers. Personeel vonden wij wat nors overkomen, jammer. Bushalte om de hoek net als het vertrekpunt vd boot. Dorpje Bruttig is niet veel. Erg rustig. Beilstein (op 2.5km) is een aanrader, klein maar gezellig. Cochem ligt op ruim 6.5km. Tip: wanneer je gaat lopen/fietsen neem dan de rechterzijde langs de Moezel richting Cochem.

Parkeerplek hotel karig.

Gereisd met partner in oktober 2017