Hotel Zum Guten Onkel **

Review geschreven door nathalie

dit nooit meer

nathalie,
1-6-2014

Na aankomst bij het hotel was het al een ramp om je auto ergens te parkeren. Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Je mag je auto ergens in de smalle straatjes neerzetten, maar let wel.... je mag niet bij de buren voor de deur parkeren en als het straatje bij het hotel vol was, moest je je auto beneden aan de moezel neerzetten. Dat laatste viel ook niet mee, want er was nauwelijks nog een plaatsje vrij. Dit is duidelijk een 2 sterren hotel. De kamers zijn erg klein, maar gelukkig wel schoon. We wilden onze telefoon opladen, maar in de kamer was geen stopcontact te bekennen. In de badkamer waren twee stopcontacten aanwezig, waarvan een het niet deed.

Tot onze grote verbazing waren de ontbijt tafels op kamernummer ingedeeld. Wij werden bij wild vreemden aan tafel neergezet. In Bruttig zelf is helemaal niks te doen, maar in de omgeving zijn wel genoeg leuke dorpjes om te bezichtigen.

Gereisd met partner in mei 2014
Volgende reviewVolgende