Hotel Zum Guten Onkel

Hotel Zum Guten Onkel
7,4

34 reviews over Hotel Zum Guten Onkel in het Nederlands

Eenvoudig maar schoon hotel met prima ontbijt en grote kamers in het naastgelegen Gästehaus. Huisdiervriendelijk. Voldoende uitlaatgebieden in het park langs de Moezel. Wij hadden kamernr.124, ruim, schoon ingericht met 3 bedden, bank en zitje. Niets mis mee! Wel een heel klein balkon. Geen koelkast.

Wat wij als minder prettig hebben ervaren was de indeling van de tafels met ontbijt. Zo kon het zijn dat je met een ander vreemd stel aan 1 tafel werd gezet. Kortom, te weinig tafels voor het aantal kamers. Personeel vonden wij wat nors overkomen, jammer. Bushalte om de hoek net als het vertrekpunt vd boot. Dorpje Bruttig is niet veel. Erg rustig. Beilstein (op 2.5km) is een aanrader, klein maar gezellig. Cochem ligt op ruim 6.5km. Tip: wanneer je gaat lopen/fietsen neem dan de rechterzijde langs de Moezel richting Cochem.

Parkeerplek hotel karig.

Prima voor 1 nacht

Eppie
18-7-2016

Prijs/kwaliteit is echt wel oke. Voor 2 personen betaalden wij in totaal slechts 53 euro incl ontbijt. Daar kan en mag je dus niet zo veel van verwachten. We sliepen in het gasthuis tegenover het hotel. Kamer stond vol met 3 bedden, waardoor het erg krap was. Met mooi weer kon je wel lekker op je eigen balkonnetje zitten. De badkamer was helemaal klein. Je kon door de naar binnen draaiende deur amper binnen komen. De douchehaak was afgebroken, dus je moest tijdens het douchen zelf voor douchestang spelen. De douchebak liep erg slecht leeg. Wat wel opvallend was, is dat het heel erg schoon was. Het ontbijt was overigens prima. Wat ons erg blij maakten, was dat onze motoren in een afgesloten garage gestald konden worden. Voor 1 overnachting (mede gezien de lage prijs) prima te doen.

Voor de prijs een prima plek.

Janna
10-6-2016

De kamer die wij hadden was zeer klein.met goed weer niet erg maar niet om te verblijven als het erg slecht weer is. Het ontbijt is uitstekend het buffet in de avond prima.Omgeving prachtig,schitterend om te fietsen,en er zijn pittige wandelingen te maken door de wijnbergen.

HotelSpecials.nl

Das Hotel ist das perfekte Hotel für einen Wander und Fahrradurlaub.

Aardig goed

J.J.Minnaar
20-8-2015

Voor dit geld goede plek om te slapen en eten. Vriendelijke bediening, Schone maar wat ouderwetse, kleine kamers. Ligging in prachtig gebied. Parkeren voor de deur!

Goed verblijf

Danny
11-8-2014

Wij zijn afgelopen weekend daar geweest en een zeer goed onderkomen.Heerlijk geslapen en goed ontbeten.Vriendelijke ontvangst.

prettig verblijven

. Ros
28-7-2014

In hotel Zum guten Onkel is de bediening prettig en je krijgt waar voor je geld. leuk dorp.

dit nooit meer

nathalie
1-6-2014

Na aankomst bij het hotel was het al een ramp om je auto ergens te parkeren. Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Je mag je auto ergens in de smalle straatjes neerzetten, maar let wel.... je mag niet bij de buren voor de deur parkeren en als het straatje bij het hotel vol was, moest je je auto beneden aan de moezel neerzetten. Dat laatste viel ook niet mee, want er was nauwelijks nog een plaatsje vrij. Dit is duidelijk een 2 sterren hotel. De kamers zijn erg klein, maar gelukkig wel schoon. We wilden onze telefoon opladen, maar in de kamer was geen stopcontact te bekennen. In de badkamer waren twee stopcontacten aanwezig, waarvan een het niet deed.

Tot onze grote verbazing waren de ontbijt tafels op kamernummer ingedeeld. Wij werden bij wild vreemden aan tafel neergezet. In Bruttig zelf is helemaal niks te doen, maar in de omgeving zijn wel genoeg leuke dorpjes om te bezichtigen.

Der Kurzurlaub (3 Übernachtungen) in Ihrem Hotel war gut und angenehm. Das Frühstück ist auch zu empfehlen.

Die Matrazen waren sehr gut! Eine Flasche Wasser zur Begrüßung hätte umsonst sein können.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Guten Onkel in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Guten Onkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Guten Onkel scoort een 7.43 uit 10 op basis van 34 reviews.