Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus

42 reviews over Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus

• 2019
    9Arie Blankenspoor27-06-2019

Super vakantie.

Zeer mooi ruim huis van alle gemakken voorzien . Gelijk aan de moezel , geluk met het weer rond 30 graden . Gezellig dorp met wijnproeverij , bakker om 06.00 uur al open dus heerlijk vers brood elke dag. Zeker een aanrader!!! Nu al geboekt voor 2020 😊

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Annelies Strokap14-05-2019

Geweldig!

Het is heerlijk in dit huis! Alles is er, prachtig uitzicht! We hebben genoten! In de avondzon heerlijk op de ligbank aan de Moezel met een fijn wijntje. Onvoorstelbaar hoe hoog de waterstand hier is geweest in 1993! Vergeet de Stolpersteine niet bij de buurman voor de deur te bekijken..

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Teun07-03-2019

Super

Het is een heel gezellig verblijf met fijne bedden en ziet er netjes uit

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9van Rooij11-02-2019

Gezellig en praktisch huis in prachtige regio!

Het vakantiehuis is ook erg geschikt voor een grotere groep (wij waren met 9) en mede door dat eigen café is gezelligheid dan ook gegarandeerd. De locatie is erg mooi en de omgeving is prachtig. In een weekend in februari is er wel wat weinig geopend, dus denk dat het er in het voorjaar nog veel meer te doen is. Aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Jack Freijns30-12-2018

Sprookjesachtig mooi

Sprookjesachtige omgeving. Bijzonder kastelen en burchten in de omgeving. Het huis is compleet. Gezellig om de avonden door te brengen in de bar in het huis. Heerlijk geslapen op de prima bedden. We hebben het erg naar onze zin gehad en komen zeker eens terug in het voorjaar.

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

9A. Stevaert19-10-2017

Gezellig

Heel gezellig aan de moezel. Erg mooie regio en een goed uitgangspunt voor trapjes naar Cochem, koblenz en trier. Fijn en gezellig huis wat erg leuk is ingericht en zeker de bar vonden we erg leuk.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Familie De Graef17-10-2017

Supermooie lokatie en een geweldig huisje met een hele mooie en gezellige bar.Wel weinig eetgelegenheid voor een grotere groep ( wij waren met 9 personen ). De omgeving was ook geweldig. Met de boot naar Cochem geweest. Vertrek tegenover het huisje. Ideaal. Aanrader is om te voet via de wijngaarden en bossen naar Beilstein te lopen. Mooier dan via de weg langs de Moezel. Geweldige route. Wel op goede wandel/bergschoenen. Er zitten hele steile,leuke en verrassende stukken in.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Joep Lepelaars30-04-2016

Fijn huis met verrassend veel ruimte.

Bij aankomst dachten we in een klein huis terecht te komen. Het oogt vrij smal. Eenmaal in het huis waren we blij verrast. Veel ruimte, schoon en gezellig. We hebben helaas slecht weer gehad, maar ondanks dat hebben we een heerlijk weekend gehad in dit fijne huis waar ons inziens niets ontbreekt. We komen graag eens terug met zomers weer om meer van de prachtige omgeving te ontdekken. Vriendelijk bedankt familie Roes en familie van der Steeg!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Patrick02-01-2016

Een lekker ruim huis

Wat een gemakkelijk huisje, veel kamers voor de kinderen om te spelen. Een gezellige woonkeuken waar je met zijn allen kan eten. Als je met 10 volwassenen bent zat dat wat lastiger zijn. maar met 4 volwassenen en 5 kinderen (van 5 tot 10 jaar), prima te doen. Twee badkamers en drie wc's, keurig voor elkaar. De bakker op loopafstand en zeer veel te doen in de directe omgeving voor jong en oud. Aanrader is de wandelroute naar Beilstein, de ruïne van Metternich, over een geitenpaadje langs de berg, erg leuk. Natuurlijk is het café beneden in het huisje een heerlijke relax ruimte voor iedereen, bewoon leuk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 8Chris28-12-2015

Heel mooi

Wij zijn met twee gezinnen (4 volwassenen en 5 kinderen) in dit mooie huis op vakantie geweest. Het huis heeft enorm veel ruimte en de bar in de woning ademt een echte sfeer uit. Het huis staat direct aan de Moezel en biedt een erg mooi uitzicht over de Moezel en de wijngaarden. De kinderen vonden het erg leuk om naar de schepen te kijken als er schepen langs kwamen. Het plaatsje is erg rustig en oogt zeer vriendelijk. Wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

5 tips over Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus

• Hans Bos, 03-07-2014

Ongeveer 6 kilometer naar Cohem. het dorp ligt lekker centraal voor diverse leuke dagritjes een rit langs de moesel richting het zuiden naar Trier is heel erg mooi.

• blok, 22-06-2013

dagje cochem kun je prima met de boot doen, geen last van volle parkeerplekken. en wordt ook nog eens goed verzorgt op de boot ook nog.

• Martin Linders, 06-08-2013

Burg Eltz in Muenstermaifeld is een prachtige burcht met een bijzondere ligging. Ook is deze burcht intact, wat redelijk uniek is in de regio. Zeker aan te raden om te bezichtigen.

0 vragen over Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus

Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus info