Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus

Met vrienden

Gezellig

A. Stevaert
19-10-2017

Heel gezellig aan de moezel. Erg mooie regio en een goed uitgangspunt voor trapjes naar Cochem, koblenz en trier. Fijn en gezellig huis wat erg leuk is ingericht en zeker de bar vonden we erg leuk.

Familie De Graef
17-10-2017

Supermooie lokatie en een geweldig huisje met een hele mooie en gezellige bar.Wel weinig eetgelegenheid voor een grotere groep ( wij waren met 9 personen ).

De omgeving was ook geweldig. Met de boot naar Cochem geweest. Vertrek tegenover het huisje. Ideaal. Aanrader is om te voet via de wijngaarden en bossen naar Beilstein te lopen. Mooier dan via de weg langs de Moezel. Geweldige route. Wel op goede wandel/bergschoenen. Er zitten hele steile,leuke en verrassende stukken in.

Fijn huis met verrassend veel ruimte.

Joep Lepelaars
30-4-2016

Bij aankomst dachten we in een klein huis terecht te komen. Het oogt vrij smal. Eenmaal in het huis waren we blij verrast. Veel ruimte, schoon en gezellig. We hebben helaas slecht weer gehad, maar ondanks dat hebben we een heerlijk weekend gehad in dit fijne huis waar ons inziens niets ontbreekt. We komen graag eens terug met zomers weer om meer van de prachtige omgeving te ontdekken.

Vriendelijk bedankt familie Roes en familie van der Steeg!

Een lekker ruim huis

Patrick
2-1-2016

Wat een gemakkelijk huisje, veel kamers voor de kinderen om te spelen. Een gezellige woonkeuken waar je met zijn allen kan eten. Als je met 10 volwassenen bent zat dat wat lastiger zijn. maar met 4 volwassenen en 5 kinderen (van 5 tot 10 jaar), prima te doen.

Twee badkamers en drie wc's, keurig voor elkaar. De bakker op loopafstand en zeer veel te doen in de directe omgeving voor jong en oud.

Aanrader is de wandelroute naar Beilstein, de ruïne van Metternich, over een geitenpaadje langs de berg, erg leuk.

Natuurlijk is het café beneden in het huisje een heerlijke relax ruimte voor iedereen, bewoon leuk.

Heel mooi

Chris
28-12-2015

Wij zijn met twee gezinnen (4 volwassenen en 5 kinderen) in dit mooie huis op vakantie geweest. Het huis heeft enorm veel ruimte en de bar in de woning ademt een echte sfeer uit.

Het huis staat direct aan de Moezel en biedt een erg mooi uitzicht over de Moezel en de wijngaarden. De kinderen vonden het erg leuk om naar de schepen te kijken als er schepen langs kwamen. Het plaatsje is erg rustig en oogt zeer vriendelijk. Wij hebben genoten.

mooi huisje

Nattie
2-3-2015

het huisje is gelegen dichtbij het stadje cochem met mooi uitzicht op de moezel met giga langsvarende boten.

op 100m zit de plaatselijke bakker die 7 dagen per week open is voor heerlijke broodjes huis is van alle gemakken voorzien

Totaal andere wereld!

Aukje
30-10-2014

Na lang wikken en wegen een weekendje met vrienden in Duitsland geboekt. Eigenlijk met het idee dat het niets zou zijn..... Gelukkig hadden we het helemaal mis. We wisten niet wat te verwachten maar kwamen aan in een totaal andere wereld. De moesel, de huizen en ook de lokale bevolking hebben ons blij verrast.

Het huis was gezellig. Met name de bar beneden! Echt gelachen!

Als je met een aantal vrienden gaat is het huisje echt heel leuk en gezellig om een weekendje door te brengen. We hebben niet heel veel gezien van de omgeving door het weer, maar willen ondanks de eerdere verwachting toch zeker een keer terug komen om deze 'wereld' eens te ontdekken.

Een prachtig ingericht vakantiehuisje met perfecte (en rustige) ligging. De straat oversteken en je zit aan de Moezel, 50m stappen en je zit aan het gezellige terras van de plaatselijke bakker/winkel (dus je kan 's morgens ook verse broodjes gaan halen!). We gaan al jaren naar Bruttig-Fankel, maar dit jaar was voor mij/ons het beste tot nu toe. Volgend jaar gaan we sowieso opnieuw, uiteraard in dit huisje!!!

Mooi aan de moesel

Hans Bos
3-7-2014

We hebben met 5 motorrijders 5 zeer gezellige dagen in Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus**** in Bruttig-Fankel doorgebracht een heel erg gezellig huis met een bar en een ruime keuken en erg belangrijk die wij alleen voor ontbijt gebruikt hebben.zeer ruime slaapkamers 2 badkamers en iedere verdieping een toilet.En zeer belangrijk alles is schoon.

100 meter vanaf het huis is een warme bakker voor de verse broodjes en andere lekkernijën

.grt De motormuizen

Mooi vakantiehuis in prachtige omgeving.

Tjeu van Eekert
18-12-2013

De zeer sfeervol ingerichte bar in dit huis is echt een topper, vooral als je met een groep bent. Het huis bied voldoende ruimte, en alles is gewoon netjes en schoon. Vanuit het huis kijk je recht uit op de Moezel. Bakker/winkeltje op 20 meter.

Kwa ligging is het ideaal gelegen om ook buiten het seizoen diverse uitstapjes te maken in de richting van Cochem zoals naar Burg Eltz, waar je mooi kunt wandelen. Of de andere kant in richting Bernkastel-Kues, zoals Beilstein wat op loopafstand is en zeker de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zum gemütlichen Ferienhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.