Hotel Weinhaus Kolb

Hotel Weinhaus Kolb

3 reviews over Hotel Weinhaus Kolb in het Nederlands

Zeer correct herhaling vatbaar.

C.A. Maertzdorf Veenendaal,
29-1-2017

Zeer vriendelijke eigenaar. Ontbijt een 10. Zeer schoon. Mooi uitzicht als je balkon hebt. Wij hadden kamer 5 op de eerste etage. Geen "herrie" hotel, het gros was 65 plus. Eigenaar stelt veel vertrouwen in hun gasten. Consumpties moeten zelf bijgehouden worden in de avond. p.s. wij werden ontvangen met een super glas witte wijn.

Fantastiese plaats

Schilderachtige omgeving vlakbij de Moezel

Klantvriendelijk personeel

Correcte prijs/kwaliteit verhouding

Restaurant op hoog niveau

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weinhaus Kolb in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weinhaus Kolb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.