Hotel Weinhaus Hirschen

PensionWeer vandaag17°5°
Hotel Weinhaus Hirschen
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Weinhaus Hirschen voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Weinhaus Hirschen in het Nederlands

Gewoon goed

M Kostense
5-8-2016

Gewoon goede slaapplek met goed ontbijt. Goede prijs. Geen luxe, maar simpel. Kamers schoon en netjes, wel wat gedateerd. Maar dat is echt Duits. Minpunt is dat je 's avond in het "hotel" alleen wijn kan drinken op het terras! Voor de rest niks te krijgen. In de omgeving is ook zeer weinig te doen. Dus lekker rustig... En iedere dag op pad om een grotere stad te bezichtigen. Leuk!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een plek om terug te komen

anja_twilhaar
7-9-2015

een goede algemene indruk een mooie omgeving een mooi uitzicht op de moezel vanaf de balkonkamers in een rustige buurt vlak bij de moezel een vriendelijke familie een goede prijs/kwaliteit verhouding er is geen restaurant in het pension de kamer zijn ruim en licht

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Dit weekend wederom in de Eifel geweest, en dan met name in dit hotel. Het is altijd even zoeken in deze periode, maar dit is een prima hotel gebleken voor 3 nachten. Goed ontbijt en een rustige nacht. Er zijn in de buurt wat kleine restaurantjes (o.a Pizza) en een bakker op 100 meter afstand. Kleine kroeg met sfeer TL verlichting. Kamer zijn schoon en netjes. Na een vermoeiende dag op de motor of wandelen is het goed uitrusten hier. Wifi werkt goed.

Gereisd met vrienden in Thu May 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig uitzicht

Henkjan van der Horst
21-7-2010

De kamer met balkon heeft uitzicht op de Moezel en de wijnhellingen waarachter 's avonds de zon ondergaat.

De kamer en de doucheruimte waren zeer schoon. Het bed ligt lekker maar het kussen is iets te zacht. Naast uiteraard het bed staan in de kamer 2 kasten, 2 stoelen, een salontafel en een tv. Op het balkon staan 2 tuinstoelen.

Het ontbijt is prima en de koffie gemiddeld goed, wat voor duitse begrippen heel erg goed is.

Minpuntje is dat op een avond de dorpsjeugd herrie stond te maken met een radio en een scooter tot midden in de nacht. We konden er niet van slapen en dan is het raadzaam een stukje verderop lekker aan het water te gaan zitten.

Bruttig-Fankel is een mooi rustig dorp. 's Avonds laat kun je nog wel ergens wat drinken maar niet meer eten.

Gereisd met partner in juli 2010

redelijk hotel

noel janssens
28-7-2009

ontbijt was goed,kamers netjes en verzorgd . maar het was nogal stijfjes en wijn proeven dat ging toen niet want hare man was niet thuis en dat kan toch niet voor een wijnboer .

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 28 2009 13:34:03 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service)

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weinhaus Hirschen in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weinhaus Hirschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.