Appartement Villa Brigitte

1 review over Appartement Villa Brigitte in het Nederlands

Mooi appartement

Theo van Rijn
27-7-2015

Appartement Villa Brigitte beschikt over zeer mooie en grote appartementen. Schoon en netjes, goed en schoon sanitair, eenvoudig doch goed ontbijt.

vriendelijke en gastvrije eigenaresse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Brigitte in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Brigitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.