Hotel Rebstock

1 review over Hotel Rebstock in het Nederlands

Aanrader

Jean
31-5-2013

Wij verbleven er met een groep van 40 volwassenen, van 23 tem 26 mei 2014. Sommige verbleven 3 nachten, andere 2 nachten. De kamers in het “gästehaus” zijn gerenoveerd en zeer proper. De hoteluitbater(s) en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is meer dan voldoende en het avondeten, een 3 Gangen menu, specialiteit uit de “Mösel”, werd opgediend aan tafel, zelfs de grootste hongerlijder ging hier “zat” van tafel. Op vrijdagavond is er een wijnproeverij onder deskundige leiding van Herr Manfred Ostermann, met kunde en humor naar voor gebracht. Op zaterdag avond is er live muziek. In de omgeving is een bezoek aan Cochem en Beilstein een aanrader. Tijdens ons verblijf was er Hochwasser, uitzonderlijk voor deze tijd. Je kunt in de omgeving mooie wandelingen ondernemen. Dit hotel is in zijn totaal, prijs/kwaliteit, uitbaters, properheid, eten, enz. een aanrader, zeker voor groepen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rebstock in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rebstock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.