Bruttig-Fankel

We hebben een aantal aanbieders voor Bruttig-Fankel voor je op een rij gezet:

vakanties Bruttig-Fankel

We hebben een aantal aanbieders voor Bruttig-Fankel voor je op een rij gezet:

Reviews over Bruttig-Fankel

Gezellig dorp met een mooie ligging.

A. Stevaert
    19-10-2017

De ligging van het dorp is erg fijn voor trapjes naar bijvoorbeeld Cochem, bernkastel, koblenz en trier. Er zijn verschillende n goede restaurantjes in het dorp. De bakker op 200 meter afstand, perfect

Gereisd Met vrienden in september 2017

Erg mooi gelegen aan de Moezel

Chris
    28-12-2015

Bruttig-Fankel ligt erg mooi aan de Moezel. Het is een vriendelijk plaatsje waar het erg rustig is. Het plaatje heeft veel oude huizen en ligt direct aan de Moezel. Het plaatsje is wel erg rustig voor kinderen is er niet veel te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein slaapdorp in het voorjaar

Ferdinand
    18-5-2015

Ligt aan de moesel, en is een dorp waar je nogmaal doorheen rijdt op weg naar Cochem of juist de andere kant op. Niets mis mee om even een wijntje te kopen. Is verder een klein toeristendorpje waar je geen 3 weken zou willen zitten.

Gereisd Met vrienden in Thu May 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein bruttig fankel

Jan Hollestelle
    9-8-2014

Gelogeerd bij Hotel "Zum Moselhut" in Bruttig Fankel. Tijdens ons verblijf was er toevallig kermis. Het bier (Palander) smaakte prima in de speciale glazen!! Verder zijn er wat leuke restaurantjes in Bruttig Fankel. Mooie plaatsje aan de Moezel. Maar niet zo gezellig als Bernkastel Kues en Cochem waar de terrasjes altijd vol zitten. Hotel "Zum Moselhut" is de place to be in Bruttig Fankel.

Gereisd Met partner in juli 2014

Een lieflijk plaatsje .

Mia
    8-9-2013

Lekker dicht bij het bruisende Cochem waar altijd wat te beleven is , In Bruttig zelf kun je ( heel uniek ) de stilte beluisteren . Met een glas wijn op een bankje aan de oever van de Moezel je dag afsluiten .... geweldig .
    Een heerlijk Italiaans restaurant ::)

Gereisd Met partner in september 2013
Bruttig-Fankel scoort een 7,5 uit 10, op basis van 114 reviews