Hotel Pfeffermühle

5 reviews over Hotel Pfeffermühle in het Nederlands

mooi rustig

browaeys christiaan
11-12-2013

zeer goed ruistig.en groene omgeveng

Kamer was zeer slecht, klein en vuil. Heb met kleren aan geslapen

een hok had er niets aan en het stonk er naar het eten

en mevrouw had nog het lef om te zeggen dat het toch maar voor 1 nacht was. Je moet maar lef hebben, al is het maar voor 1 nacht bij ons moet het goed zijn.

Alleen het ontbijt was goed.

en heb gelukkig vermindering gekregen wegens de slechte kamer

niet voor herhaling vatbaar.

Sijes
29-7-2012

Wij troffen een benauwd klein kamertje aan,(Zimmer 4) van ca 3 x 3 1/2 mtr, het was benauwd,warm en niet te harden. Enorm krakende bedden, weinig loopruimte,alle vloeren lopen scheef, armetierig, we zijn het zo niet gewend in Duitsland. Het toilet was smal, geen haken in de doucheruimte, kon nergens iets ophangen.

De beloofde WiFi werkte niet.

Hadden 3 nachten geboekt en zijn van ellende na 2 nachten vertrokken, andere kamer was niet mogelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Pfeffermühle voor je op een rij gezet:

Voor weinig geld een geweldig hotel.

martin.k.
    30-10-2011

Dit hotel ligt geweldig en de kamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt is goed en het restaurant is uitstekend.

prima gelegenheid

lia van kemenade
    21-6-2009

kamers eenvoudig maar netjes.

eten een topper.

bediening netjes en vriendlijk.

mooi terras met veel soorten drank

We hebben een aantal aanbieders voor Pfeffermühle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pfeffermühle in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pfeffermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pfeffermühle scoort een 6.3 uit 10 op basis van 7 reviews.