Hotel Pension Dören

5 reviews over Hotel Pension Dören in het Nederlands

Kom er.nooit meer

C. Van der heide,
29-6-2017

De bedden waren superslecht. Dunne matrassen met ijzeren veren. In het onderlaken zat een gat. De wc en douche waren klein Het pand was aan een.groot.onderhoud toe..de ramen waren verveloos. De kamers ook ouderwets en muffig. Het ontbijt was prima en de ligging ook. Wel gehorig zowel opde kamer als buiten.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch verblijf

Denis Ballet
30-10-2010

Onthaal: vriendelijk en correct, Kamer: voldoende groot en alle voorzieningen aanwezig en dagelijks goed gepoetst Ontbijt: voldoende voorzien en werd bijgehouden Badkamer: klein maar alles voorzien De ideale startplaats voor wandelingen en fietstochten Parking aan de deur Zeer stil tijdens de avond en nacht, geen uitgangsbuurt Lekkere gebakjes en broodjes van eigen bakkerij Zeker een plaats om terug te gaan Wie groter wil hebben noet een vakantiewoning nemen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Goedkoop en zeer goed!

Karin
14-9-2010

Voor een eenpersoonskamer voor drie nachten inclusief ontbijtbuffet betaalden we slechts 81 euro!! Waar vind je dat nog?? De kamers waren eenvoudig ingericht, deden een beetje denken aan de jaren 60, maar alles was schoon en de bedden prima. De ligging is geweldig: maar een paar meter van de Moezel af. En alle kamers hebben uitzicht op de Moezel! Het ontbijtbuffet liet ook niets te wensen over: veel soorten beleg en brood én elke dag een warm(!), geel (in plaats van de koude knalgroene eieren van de meeste hotels) eitje. Een prima pension voor zeer weinig geld!!

Gereisd met vrienden in september 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Dören voor je op een rij gezet:

Prima, zouden we zo weer boeken!

Yvonne
12-9-2010

Pension Dören is ons alles meegevallen. Wij hadden alleen de eerste beoordeling gelezen met het cijfer 6, dus waren een beetje bang wat we aan zouden treffen. Dat viel dus alles mee! Ok, de kamers zijn niet heel groot, maar aan het voeteneind was er zeker een meter looppad en aan de ene kant van het bed stond nog een tafeltje met 2 stoelen en aan de andere kant de ruimte voor de natte ruimte. Prima voor een paar nachtjes dus. Bovendien is het een pension en geen hotel. Dus dat er geen zeepjes zijn lijkt mij nogal logisch. Er waren wel handdoeken. De kamer was schoon en er waren geen mankementen. En een heerlijk raam dat open kan. Het ontbijt was niet groots of uitgebreid, maar lekker/van goede kwaliteit en alles was aanwezig. Toen de boter op was, kwamen ze dat na een seintje direct weer aanvullen en zelfs een eitje werd aan tafel geserveerd. De eigenaren checken regelmatig of alles er nog is. Wijnproeverij naast de deur. Rest. Pfeffermuhle op loopafstand, heerlijk voor weinig geld!

Gereisd met partner in september 2010

Afgelopen weekend in dit pension gelogeerd en hoewel het personeel heel aardig was zullen we hier niet meer terug komen. De kamers waren zo ontzettend klein. Je kon er niet met 2 personen langs elkaar lopen. Een vriend van ons die een 1 persoonskamer had voelde zich bijna claustrofobies worden want die kamer was nog kleiner dan een gevangeniscel. Hij was wel schoon, maar ik miste de zeepjes, flaconnetjes douchreme en shampoo. Alles van het ontbijtbuffet was lekker maar er werd niet goed bijgevuld, de jam was op en er kwam geen nieuwe meer. Terwijl dat met nog een ander smaakje jam ook het enige zoete was voor op brood. Het was niet duur maar de vriend van ons die mee was heeft al heel vaak in Duitsland in pensions gelogeerd maar had dit ook nog nooit meegemaakt. Wel was de ligging heel mooi. Uitzicht op de Moesel die hier zo mooi door het dorpje meandert. Het weer was goed dus dat geluk hadden we ook, want voor de rest is er in het dorpje rond deze tijd niet veel te doen

Gereisd met vrienden in juni 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Dören in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Dören zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.