Vakantiehuis Krieger

Vakantiehuis
Vakantiehuis Krieger

2 reviews over Vakantiehuis Krieger in het Nederlands

Nog altijd een bijzondere plek

Lilian
9-5-2011

Sinds 1981 kom ik al in Bruttig en 5 jaar lang op een rij bij de fam. Krieger. Nu 30 jaar later nog steeds even hartelijk en nog steeds een bijzondere plek. Ook mijn kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Prima basis om uitstapjes te ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu May 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

een topper"

g.bos
23-9-2008

een topper ga zeker terug erg mooie app en zeker de terassen en balkon en het uitzicht leuke eigenares

Gereisd met partner in september 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Krieger

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Krieger in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Krieger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.