Hotel Gasthaus Zum Moselhut

Hotel Gasthaus Zum Moselhut
8,1

35 tips over Hotel Gasthaus Zum Moselhut

ab en san, 22-10-2012

ik heb een tip voor mensen die een weekend gaan.op zondag is cochem ook open. het is een toeristische plaats.

verder is op zondag de winkels dicht

Paul, 16-10-2012

Cochem, Beilstein, Zell. De Spirituosenfabriek in Valwig, etc.

Of gewoon door de heivels er achter rijden. Veel groen en veel wild. Fantastisch.

De overbuurman (de camping) heeft fantastische koffie, ook gezellige mensen en net als Moselhut zelf het beste pils van Duitsland.

Wat een heerlijke omgeving in nog geen twee uurtjes rijden.

Henk en Nettie ( Ineke ), 27-9-2012

De burcht in Beilstein, Cochem met zijn stoeltjeslift, vaartocht op de Moezel en gezellige terrasjes en restaurantjes waar je prima en voor weinig kan eten.

Huur een fiets en geniet van de prachtige omgeving!

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthaus Zum Moselhut voor je op een rij gezet:

Sonja, 26-8-2012

Net als iedereen hebben wij ook de omliggende plaatsen bezocht.

Maar zeker wil ik ook het wildpark aanraden.

Je ziet daar wild uit de omgeving in mooie natuurlijke omstandigheden. En voor mensen die er met kinderen zijn, is er ook een leuke speeltuin. Met wildwaterbaan, achtbaan, ect..

Annette, 15-8-2012

Mooie omgeving. Waar je kunt wandelen , fietsen of gewoon van het uitzicht van de Moezel kunt genieten.

Er zijn voldoende leuke plaatsen en dorpen in de buurt waar het erg mooi en gezellig is

Annette, 15-8-2012
Mooie omgeving en het ligt aan de moezel.Leuke plaatsenn in de heleomgeving

Annette, 13-8-2012
Zeker boeken als je in een mooie omgeving wilt verblijven
chris van veen, 30-7-2012
Een aanrader voor mensen die van gezelligheid , vriendelijkheid houden .
Frans, 25-7-2012
Ga niet uit van de informatie die op Vakantieveilingen wordt geplaatst, maar raadpleeg eerst beoordelingssites zoals zoover
Willem, 16-7-2012
Alles langs de Moezel is mooi.Voor degenen die graag van een fietsvakantie houden: Hier is heel goed en mooi te fietsen.