Hotel Gasthaus Zum Moselhut

Hotel Gasthaus Zum Moselhut
8,1

35 tips over Hotel Gasthaus Zum Moselhut

Tom en Riet, 4-7-2014
Prima locatie om o.a. naar Cochem, Trier, Koblenz en langs te Moezel te reizen.
Tony Landers, 7-4-2014

Slot van Cochem

Panoramastrasse

Kabelbaan

Dierentuin

Yvonne Nieuwhoff van Berkel, 23-3-2014

Brutig Fankel bestaat uit 2 dorpjes, grenzend aan elkaar.

Wij vonden Fankel heel bijzonder. Alsof je zo in de middeleeuwen stapt, de tijd heeft daar stilgestaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthaus Zum Moselhut voor je op een rij gezet:

Ad en Jans, 3-11-2013
Cochem is een leuk stadje met leuke winkels en verschillende attractiefs. Verder een leuke omgeving om te verkennen. Mooie uitzichten leuke dorpen.
W.Vos., 25-9-2013
Als u de Duitse taal niet beheerst moet u hier zijn. Deze mensen helpen je goed voort en geven advies waar nodig. Een aanrader.
katja, 12-9-2013
de omgeving is fantastisch en cochem is zeker een gezellige plaats om te winkelen

Vera Hoogendoorn, 7-9-2013
Als je van wandelen houdt en oude gebouwen en veel cultuur, dan moet je vooral daar eens heen gaan. Helaas waren we te laat voor de wijnfeesten, maar dat komt nog eens.
jose Holierhoek, 3-8-2013
met de bus reizen en wijn drinken lekker eten mooie omgeving
Jan.Jakobs, 15-7-2013
waarschuwen dat er voor de vakantieveilingen prijs geen schoonmaak en bedden service is in de verblijfsduur.
Jos vVelthoven, 16-6-2013

Uit eten gaan is prima natuurlijk maar het dinee in de Mosehut is ook prima.

Ook bij het ontbijt is alles aanwezig, meer dan dat wij thuis op tafel zouden zetten.