Hotel Gasthaus Zum Moselhut

Hotel Gasthaus Zum Moselhut
8,1

35 tips over Hotel Gasthaus Zum Moselhut

Kuijsten, 12-8-2015
Het word tijd om de boel eens op te knappen en aanpassingen te doen anno 2015.
Henry, 1-6-2015
Mijn vrouw en ik hebben ook het advies van eigenaresse Willeke gevolgd om de bootreis naar Bruttig-Fankel te maken, waardoor je via een sluizencomplex een hoogteverschil van ruim 6 meter meemaakt. En ook haar suggestie om eens met de boot naar Cochem te gaan was een goede hint voor een heerlijke reis op het water en de hernieuwde kennismaking met Cochem. Nog steeds het oude gezellige marktplein vol met terrasjes.
Varkevisser, 18-5-2015
Een belevenis om de omgeving te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthaus Zum Moselhut voor je op een rij gezet:

Bep en Baer, 20-2-2015
altijd kamer vragen met balkon,mooi uitzicht.en daarbij roken wij graag.
Alice Marius Vermeulen, 10-2-2015
Wij hadden kamer 1 met uitzicht op de Moezel met een lekker balkon.
Gerrit Wouters, 9-2-2015
vraag dekens in koude periode

pefero, 16-1-2015
Ga eens naar de Globes in zell heel groot winkelcentrum en van alles te zien en te beleven dat je van uit de Moselhut prima naar Cochem, Trier en koblenz kan lijkt mij wel duidelijk
giel Gubbels, 9-12-2014

voor een zeer goede kerstmarkt ga zeker naar koblenz.

trier is ook aardig te doen...

hou wel rekening met je poen,

als je begrijp wat ik bedoel...(zakkenrollers)

wil men wat anders vraag het aan math en willeke,

zij weten beide het te billijke.

Bruinsma, 11-8-2014
Voor slecht 10 euro extra heb je een kamer met balkon!
Kees en Nel Hooijmans, 16-7-2014
Neem fietsen mee of huur ze in het dorp bij het vvv, het is geweldig fietsen langs de moezel